Нужен ми е мощен трансформатор от 220V на 12V
Започната от Lorinser, 31 май 2012 - 00:01:36
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 май 2012 - 00:01
Колеги, нужен ми е мощен трансформатор за дните 2ри и 3ти Юни.
от 220 на 12V
Искам да захрня колата с 12V такаче да потдържа музиката и фаровете (ксенон) пуснати по-дълго време на тунинг шоуто..
Трансформатора ще е закачен на акумолатор, такаче няма начин трансформатора да удари максималната си мощност и да се претовари..
Нужен ми е около 150W или по-мощен.
Ако някой разполага с такъв, ще се радвам да ми услужи, не безвъзмездно разбира се !
от 220 на 12V
Искам да захрня колата с 12V такаче да потдържа музиката и фаровете (ксенон) пуснати по-дълго време на тунинг шоуто..
Трансформатора ще е закачен на акумолатор, такаче няма начин трансформатора да удари максималната си мощност и да се претовари..
Нужен ми е около 150W или по-мощен.
Ако някой разполага с такъв, ще се радвам да ми услужи, не безвъзмездно разбира се !
#2
Публикувано 31 май 2012 - 00:04
Проблема е , че сиренето е с пари
Стискам вс де що мога да стискам да се намери
И аз глупости чета .. изпуснал съм НЕ ..
Така е като спиш
Стискам вс де що мога да стискам да се намери
И аз глупости чета .. изпуснал съм НЕ ..
Така е като спиш
Този пост е редактиран от Наско: 31 май 2012 - 10:27
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Публикувано 31 май 2012 - 00:48
ее нали съм написал че НЕбезвъзмездно.. демек, плащам си наем
#4
Публикувано 31 май 2012 - 09:06
Колко часа ще бъде изложена колата? Колко Ah ти е акумулатора?
Мисля, че и трансформатор с по-малко мощност ще ти свърши работа. 50-тина вата примерно.
Ксенона доколкото знам дърпа по-малко от обикновените фарове.
Музиката - не дърпа висока постоянна мощност. Има пикове, в които наистина смуче яко, но постоянната мощност не е висока.
Другият вариант е малко зарядно за акумулатор.
Трети вариант - втори акумулатор, вързан в паралел на първия. И от време на време ще припалваш да се позаредят.
Тамън да й чуят гласеца .
Мисля, че и трансформатор с по-малко мощност ще ти свърши работа. 50-тина вата примерно.
Ксенона доколкото знам дърпа по-малко от обикновените фарове.
Музиката - не дърпа висока постоянна мощност. Има пикове, в които наистина смуче яко, но постоянната мощност не е висока.
Другият вариант е малко зарядно за акумулатор.
Трети вариант - втори акумулатор, вързан в паралел на първия. И от време на време ще припалваш да се позаредят.
Тамън да й чуят гласеца .
#5
Публикувано 31 май 2012 - 09:33
Имам 300в , ако искаш го пращам от Плевен за София , още днеска , после си ми го връщаш Няма ти искам наеми , само една лимонена бира на събора
Ако ли не гледах в лидъла в Габрово , ги има пуснати , на около 30 лева може да ги има и в София
Ако ли не гледах в лидъла в Габрово , ги има пуснати , на около 30 лева може да ги има и в София
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 31 май 2012 - 10:04
супер, съгласен съм и да купя, ако има толкова евтини. Какво са пуснали в Лидъла? ако са трансформатори-ок, ако е зарядно за кола-не върши работа...
Гледах някакви, които са за захранване на лунички, НО четох във форумите за електроника че на изхода сигнала не е правотоков.
акумолаторът ми е чисто нов-75Ah.
Стънчо, надали припалването ще помогне, защото колата ще е в затворена зала и ако я задържа запалена, ще избия хората и рибата с газове.
Аз имам зарядно, което ще го включа, но не мисля че ще е достатъчно.
Ксенона-50W, музиката, да кажем 10А х 12V= 120W, общо= 170W...
А зарядното за акумулаторът ми е 7,5А х 12V = 90W
Стънчо, а мога ли да включа 2 зарядни на 1 акумолатор?
Гледах някакви, които са за захранване на лунички, НО четох във форумите за електроника че на изхода сигнала не е правотоков.
акумолаторът ми е чисто нов-75Ah.
Стънчо, надали припалването ще помогне, защото колата ще е в затворена зала и ако я задържа запалена, ще избия хората и рибата с газове.
Аз имам зарядно, което ще го включа, но не мисля че ще е достатъчно.
Ксенона-50W, музиката, да кажем 10А х 12V= 120W, общо= 170W...
А зарядното за акумулаторът ми е 7,5А х 12V = 90W
Стънчо, а мога ли да включа 2 зарядни на 1 акумолатор?
#7
Публикувано 31 май 2012 - 10:26
Aз имам идея ..
Сваляме моя акумулатор
и го слагаме на зарядното ..
като свърши твоя , слагаме моя и ги въртиме ама през колко време трябва да ги сменяме нямам идея ...
Сваляме моя акумулатор
и го слагаме на зарядното ..
като свърши твоя , слагаме моя и ги въртиме ама през колко време трябва да ги сменяме нямам идея ...
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 31 май 2012 - 10:50
За ксенона съм съгласен, но за музиката - не бъркай пиковата със средната мощност.
Обикновено предпазителя на усилвателя е преоразмерен 1.5-2 откъм макс. мощност - виж колко е предпазителя на амп-а и на радиото/CD-плеъра.
Предполагам че осреднената мощност която ще ти трябва е не повече от 100W - фарове + музика.
100/12 = 8.33A, ако фактор мощност е 1, но да кажем 10А.
това е 10Ah/h, или този акумулатор на теория трябва да устиска за 7.5 часа, но реално по-малко - 5-6 часа. Припалването отпада.
Ако го включиш към зарядно би трябвало да няма проблем и да стои постоянно зареден.
С втори акумулатор ефективно удвояваш времето - около 10 часа.
Обикновено предпазителя на усилвателя е преоразмерен 1.5-2 откъм макс. мощност - виж колко е предпазителя на амп-а и на радиото/CD-плеъра.
Предполагам че осреднената мощност която ще ти трябва е не повече от 100W - фарове + музика.
100/12 = 8.33A, ако фактор мощност е 1, но да кажем 10А.
това е 10Ah/h, или този акумулатор на теория трябва да устиска за 7.5 часа, но реално по-малко - 5-6 часа. Припалването отпада.
Ако го включиш към зарядно би трябвало да няма проблем и да стои постоянно зареден.
С втори акумулатор ефективно удвояваш времето - около 10 часа.
#9
Публикувано 31 май 2012 - 14:29
ок, значи закачам зарядното и те тва е...
#10
Публикувано 31 май 2012 - 16:36
и две да закачиш няма проблем
само траф не ти върши работа щото е променливо
напрежение трябва да има и изправител
само траф не ти върши работа щото е променливо
напрежение трябва да има и изправител
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни