Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 4matic вибрации при остър завой с ниска скорост


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Публикувано 23 май 2012 - 19:40

Здравеите колеги,

Днеска минах през балкан стар за обслужване и спецялно помолих да сменят маслото в раздатъчната кутия.
Обадиха ми се след обяда с готината новина радатката била за смяна и нямало смисъл да сменят маслото.
За нова кутия 11к ми обадиха та се разтърсих в интернет и попаднах на доста хора с тоя проблем и този бюлетин.
Интересува ме дали този бюлетин който важи за USA i Русия важи и за българия.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от 300E-4matic: 23 май 2012 - 19:40

  • 0
Публикувано изображение

#2 karataccc

karataccc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 10 юли 2018 - 12:15

Тръгнах да пускам нова тема и попаднах на тази, която е точно това, което ме боли и мен! Колата е S211 (комби) Е280 (бензин) 4матик от 2005г. Проблема е най- забележим при паркиране (когато колата се движи бавно без газ) и завъртян волан- започва едно тресене и подскачане- все едно колата тръгва-спира-тръгва-спира (движи се на тласъци, а не плавно). Ако подам газ и сякаш се оправя! При спуснат прозорец се чува някакво чукане (на метал в метал), което съвпада с тласъците. Та ако някой през годините е патил от подобно нещо и може (и иска) да сподели ще съм много благодарен. 


  • 0

#3 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 631 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2018 - 21:21

Тръгнах да пускам нова тема и попаднах на тази, която е точно това, което ме боли и мен! Колата е S211 (комби) Е280 (бензин) 4матик от 2005г. Проблема е най- забележим при паркиране (когато колата се движи бавно без газ) и завъртян волан- започва едно тресене и подскачане- все едно колата тръгва-спира-тръгва-спира (движи се на тласъци, а не плавно). Ако подам газ и сякаш се оправя! При спуснат прозорец се чува някакво чукане (на метал в метал), което съвпада с тласъците. Та ако някой през годините е патил от подобно нещо и може (и иска) да сподели ще съм много благодарен. 

Тампони на двигателя .


  • 0

 Logo_3333small.png


#4 SpLiT

SpLiT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2008 - w211 E300 4Matic Avantgarde;
    2002 - w203 C180 SportCoupe;
    2004 - w211 E270CDI Avantgarde - продаден.

Публикувано 11 юли 2018 - 15:24

Освен тампоните на двигателя, провери и каретата на полуоските ;)

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  • 0

#5 karataccc

karataccc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 12 юли 2018 - 14:09

Тампоните ги гледахме- изглеждаха добре (а и на директна и сприрачка не се усеща вибрация). Каретата ще ги погледнем и тях иначе в събота ще сменя маслото на раздатката и диференциалите и ще пиша дали има промяна (нали уж така пише във въпросния бюлетин от първия пост).

Благодаря ви за отговорите. Надявам се скоро заека да изкочи от цилиндъра с изненади :)


  • 0

#6 Bewolf

Bewolf

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2018 - 15:48

При мен бе вибрации при ниска скорост и остър завой. След смяна на маслото на раздатката забравих за проблема. Съвет от мен, за раздатката само оригинално масло.


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 юли 2018 - 13:15

Относно лашкането(не говоря за вибрации,а и колегата не пита за такива),трябва да се огледат всички тампони които са свързани с купето.Заден мост,преден мост,ск кутия,висящ лагер,карета на кардана.Тампоните на мотора не е нужно да са омаслени за да са за смяна.Може да са сплескани и при вибрации металната основа да се опира в моста.Възможно е и от кутията да има лашкане при ниска скорост без газ.
Всъщност бях пропуснал чукането на метал в метал,там може да са полуоски,шлици на кардана или преден диференциал.Може и да е съвкупност от няколко неща.

Този пост е редактиран от daimler1: 14 юли 2018 - 13:18

  • 1

#8 karataccc

karataccc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 16 юли 2018 - 13:46

В събота ходих за смяна на маслата (диференциали и раздатка). Уви за предмия диференциал  ми казаха (след оглед на подемник и 15мин четене някъде), че не се сменяло маслото понеже няма пробка за източване- само нивомерна. За раздатката приемчика се бил объркал и не съобразил, че смяната на маслото не била стандартна, а по-сложна! Трябвало да се разглабят сумати неща, скоростите да се подпирали и с две думи: сложно било! Остана задния диф, но при тези обяснения реших, че не съм на правилното място за манипулациите, които искам да ми се направят. Иначе момчетата гледаха и се дивяха на "ужасяващото" чукане, което се чува при включване на R (задна) и след 10ина мин. гледане и слушане казаха, че чукането е от раздатката и смяна на масло нямало да го оправи- само ще си дам парите (и времето) на вятъра. Ще закарам колата в оторизиран сервиз, за да видя там какво ще кажат и ще пиша. Както каза daimler1 може да се окаже съвкупност от няколко неща!


  • 0

#9 bronc

bronc

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 648 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 16 юли 2018 - 14:34

Почти съм сигурен, че сменя маслото и на предния диф. Тампона на скоростната кутия гледахте ли го? При 4matic-а е по-специфичен (и скъп) от нормалната W211ка. Най-добре отивай на друго място, че на тези явно не им се бачка..


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 юли 2018 - 17:23

Сменял съм маслото на всички диференциали и пр.Не са ми споделяли че е адски сложно,ама не съм и питал.
Може би са необходими специализирани инструменти.
  • 0

#11 Ivan W210

Ivan W210

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2483 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 16 юли 2018 - 20:09

За раздатката е вярно. Доста се разглобява.
  • 0

#12 Bewolf

Bewolf

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2018 - 07:52

Явно това не е твоя сервиз.

Заден диф: най-лесен, отвива се долната пробка, източва се старо масло и от горната се налива новото, мисля около литър бе маслото в нея.

 

Раздатка: не са чак толкова много работи за демонтаж. Всеки майстор има висок крик, подпират се скоростите и се сваля тампона им, след това внимателно с крика се свалят няколко сантиметра надолу и имаш достъп и да го източиш и да го налееш новото масло. Тук мисля бяха около 600-650мл. масло.

 

Преден диф: сваля се предна пасажерска гума, вярно е че има само една "пробка", от там се изсмуква старото масло и се налива новото масло. ТУк не помня мисля около 900мл бе маслото.

 

Правел съм го на моята W211 4 матик, не е ядрената физика дето го описват в сервизите, просто е по-удобно с подемник и висок крик, но и на улицата пред вас става ако имаш желание, аз го направих на подемник и вибрациите при остър завой изчезнаха още докато вадя колата от сервиза.

 

Относно инструментите мисля че пробките бяха всички със шестограм и не се ползва никакъв специфичен инструмен освен написаните по-горе.


Този пост е редактиран от Bewolf: 17 юли 2018 - 07:55

  • 1

#13 karataccc

karataccc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 17 юли 2018 - 13:22

Много благодаря на всички за насоките! Силно се надявам да се оправи само със смяна на масло, но това ще го кажат от сервиза. Ще пиша какво се случва когато имам яснота та дано бъдещите читатели да се насочат по- бързо към сервиз/лечение!


  • 0

#14 karataccc

karataccc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 17 юли 2018 - 17:18

И да попитам, че все забравям- ако се стигне до смяна на раздатката от дизел на бензин става ли? (понеже имам вариант да взема от дизелов)


  • 0

#15 Bewolf

Bewolf

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2018 - 17:41

Едва ли, тя си има номер, като ще трябва да търси раздатка със същия номер или такъв който е съвместим.

 

Има колега във другия форум на Мерцедес, който е от Шумен, наскоро рециклира неговата раздатка мисля във Варна и каза че е много доволен. Всичко става със записване и в рамките на деня си взимаш колата. По спомен няколко стотин му е струвал ремонта.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни