Премахване на виско
Започната от Yumerov, 15 май 2012 - 22:32:53
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 май 2012 - 22:32
Здравейте, колеги. Виското на Бенца се предаде и от днес е "зацепено" постоянно. Хубавото е, че колата няма да загравя, звука от мотора стана разкошен ( все едно е Ц500, а не Ц 200), но ме притеснява, че разхода от тази интервенция ще се повиши. Търсих с търсачката и има много теми свързани с моя проблем, но в нито една не успях да намеря описание на начин замяна с ел.перка. За това искам да ви попитам за възможно най-лесния и безболезнен начин да сменя перката с виско муфа, с електрическа такава. Колата е W202 Ц200 компресор двигателя е М11.944. Благодаря предварително
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#2
Публикувано 15 май 2012 - 22:47
Най-лесно е да си купиш ново виско.
Знам ,че звучи като заяждане ,но сме си играли и мислили по този въпрос и ти препоръчвам да си сложиш ново виско, иначе ако си твърдо решил да експериментираш сложи един 10омов резистор на датчика за перките на климатика и те ще се включват по-рано ,но те не са предвидени за тази работа и не гарантирам за продължителноста и успеха на охлаждане ,при някои Бенцове става.
Пример 140-ка 600СЕЛ
Знам ,че звучи като заяждане ,но сме си играли и мислили по този въпрос и ти препоръчвам да си сложиш ново виско, иначе ако си твърдо решил да експериментираш сложи един 10омов резистор на датчика за перките на климатика и те ще се включват по-рано ,но те не са предвидени за тази работа и не гарантирам за продължителноста и успеха на охлаждане ,при някои Бенцове става.
Пример 140-ка 600СЕЛ
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 15 май 2012 - 23:48
Сигурен ли си , че искаш да караш със зацепено виско ?
Аз също се бях навил да карам така ама след като ми казаха , че с какви обороти се върти двигателя с такива се върти и всичко около него и не трябва да настъпвам колата се отказах набързо ( обеснявам го като пълен идио ама .. )
По добре си купи едно ново виско и си свиркай и да ти е мирна главата - така направих аз и съм много доволен
Турско с 2 години гаранция на смешни пари
Аз също се бях навил да карам така ама след като ми казаха , че с какви обороти се върти двигателя с такива се върти и всичко около него и не трябва да настъпвам колата се отказах набързо ( обеснявам го като пълен идио ама .. )
По добре си купи едно ново виско и си свиркай и да ти е мирна главата - така направих аз и съм много доволен
Турско с 2 години гаранция на смешни пари
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 15 май 2012 - 23:56
Другия вариант е да търсиш ЕЛ. ПЕРКА от W210 с М111.942 мотор. Перката се монтира от вътрешната страна на радиатора и няма да пречи на твоите перки на климатика които са отвън. Остава само да разбереш как да я захраниш и как да я накараш да се включва и си ОК.
#5
Публикувано 16 май 2012 - 00:58
Най-лесно е да си купиш ново виско.
Знам ,че звучи като заяждане ,но сме си играли и мислили по този въпрос и ти препоръчвам да си сложиш ново виско, иначе ако си твърдо решил да експериментираш сложи един 10омов резистор на датчика за перките на климатика и те ще се включват по-рано ,но те не са предвидени за тази работа и не гарантирам за продължителноста и успеха на охлаждане ,при някои Бенцове става.
Пример 140-ка 600СЕЛ
Не бих си и помислил, че е заяждане Най-лесно е да си купя нова кола ама....... Перките на климатроника не мисля да ги пипам. Друга ми е идеята
Сигурен ли си , че искаш да караш със зацепено виско ?
Аз също се бях навил да карам така ама след като ми казаха , че с какви обороти се върти двигателя с такива се върти и всичко около него и не трябва да настъпвам колата се отказах набързо ( обеснявам го като пълен идио ама .. )
По добре си купи едно ново виско и си свиркай и да ти е мирна главата - така направих аз и съм много доволен
Турско с 2 години гаранция на смешни пари
Изобщо не съм навит да карам с зацепено виско, въпреки че човек, който е на ти с Бенцовете ми каза, че е ок и му вярвам, притеснява ме евентуалното покачване на разхода на гориво.
Точно това имах предвид и аз, но исках да чуя и други мнения по въпроса. Основната ми питанка е дали има модел, от който да си сваля перка с дифузьор, които да паснат на моя радиатор. Захранването и управлението ще са си на перката, която ще се вземе.Другия вариант е да търсиш ЕЛ. ПЕРКА от W210 с М111.942 мотор. Перката се монтира от вътрешната страна на радиатора и няма да пречи на твоите перки на климатика които са отвън. Остава само да разбереш как да я захраниш и как да я накараш да се включва и си ОК.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#6
Публикувано 16 май 2012 - 10:41
От С или Е класа с М111.942, би трябвало да пасне.
#7
Публикувано 16 май 2012 - 14:34
Мерси колега. седмица две ще се порадвам на новия си звук и ще се търси.От С или Е класа с М111.942, би трябвало да пасне.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#8
Публикувано 16 май 2012 - 17:52
Ако ме питаш изобщо не се радвай на новия звук, ама хич.
Не знам до колко е вярно, но съм чувал, че виското, когато работи де, дори при загряла кола се самоотцепва след 4000 оборота. От там нагоре рискуваш перката да се откъсне и да ти направи мазало под капака.
На Пушката -"Shotgun 600" на 600СЕЛ му се е късало зацепено виско, да не ти казвам колко поразии му беше причинило.
Не е шега работа според мен, аз не бих карал така.
Не знам до колко е вярно, но съм чувал, че виското, когато работи де, дори при загряла кола се самоотцепва след 4000 оборота. От там нагоре рискуваш перката да се откъсне и да ти направи мазало под капака.
На Пушката -"Shotgun 600" на 600СЕЛ му се е късало зацепено виско, да не ти казвам колко поразии му беше причинило.
Не е шега работа според мен, аз не бих карал така.
#10
Публикувано 16 май 2012 - 18:02
А как се зацепва въпросното виско? Тук от няколко дни чета за зацепено виско но ми е много чудно как точно се зацепва.
Благодаря!
Как работи нормално виското или как се зацепва насилствено развалено виско.
#11
Публикувано 16 май 2012 - 19:03
се самоотцепва ......
Нема да се плашункаш!
При неговото и при твойто Бенц, не съществува вариант на самотцепване.
С две ръце за ел. перка!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 16 май 2012 - 21:46
Нема да се плашункаш!
При неговото и при твойто Бенц, не съществува вариант на самотцепване.
С две ръце за ел. перка!
Хич даже
Обаче като видях и чух обяснението на Пушката за мазалото под капака на 600-ката никога не бих карал с постоянно зацепено виско.
пп С две ръце и три крака за ЕЛ. ПЕРКАТА, на очиларката бях с такава, е няма толкова прост и безпроблемен начин за охлаждане.... па нека виското да е по- хубаво, щото държало по-равномерна температура и т.н.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 16 май 2012 - 21:47
#13
Публикувано 16 май 2012 - 22:05
При Пушката е друго, там витлото е хеликоптер,.......не става за постоянно каране....тежко е . ....захвата е по-келяв......и като не се внимава с газта. Бау!
При наще мотори е бетон! 10 години карам само така.
При наще мотори е бетон! 10 години карам само така.
Този пост е редактиран от бай Васил: 16 май 2012 - 22:07
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 16 май 2012 - 22:16
При Пушката е друго, там витлото е хеликоптер,.......не става за постоянно каране....тежко е . ....захвата е по-келяв......и като не се внимава с газта. Бау!
При наще мотори е бетон! 10 години карам само така.
И въпреки това, не бих карал с постоянно зацепено виско само да тормозя машинката
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни