Проблем с автоматична скоростна кутия
Започната от m_m_angelov, 26 апр 2012 - 07:05:00
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 април 2012 - 07:05
Здравейте колеги.Искам да попитам отностно проблем с автомата.Колата е Е220 ЦДИ 98г W210.Скоростната кутия е 722.614.Имам проблем между 2 и 3 скорост преплъзва,форсира се във възходящ ред ,както и когато е с ниска скорост 20-30км/ч когато подам рязко газ леко удря сякаш за секунда включва на свободна.Ходих на диагностика и ми казаха "ХИДРОМОДУЛ" трябвало да намеря втора употреба или да ми го почистят,но нямало гаранция.Маслото е сменено преди 10000 км филтър всичко.Така я карам вече доста време и ме притеснява да не стане по-лошо.Ще съм благодарен ако изкажете мнение по въпроса как да постапя.Благодаря предварително.
#2
Публикувано 02 май 2012 - 10:02
Мисля да отида на майстор в Пловдив казаха ми Хари се казвал човека бил добър намирел се на Цар Борис Обединител 1.Ако някой колега има представа или мнениеотностно този човек нека ми пише.
#3
Публикувано 02 май 2012 - 15:27
иди да ти я прочетат хубаво тази кутия
със живи данни адаптации и т.н.
може да е хидро модул а може да са и
съединителите вътре в кутията
една хубава диагностика ще си каже
и може и така да я караш ама ще почне да влиза
в авариен режим и тогава ще трябва да я правиш
със живи данни адаптации и т.н.
може да е хидро модул а може да са и
съединителите вътре в кутията
една хубава диагностика ще си каже
и може и така да я караш ама ще почне да влиза
в авариен режим и тогава ще трябва да я правиш
#4
Публикувано 03 май 2012 - 10:46
и моята правеше така само че между 3 и 4 .смених логиката(хидромодул) и се оправи.
#5
Публикувано 03 май 2012 - 20:35
А преди смяната имаше ли го проблема? Защото оставам с впечатлението, че в БГ след смяната на маслото на АК започват на повечето проблемите с автоматите. Предполагам е от некачесвени материали и некадърност на майсторите. По-тази причина не сменям на моята, розово, бистро, в норма е и така ще си я карам. Някъде бях чел, че при смяната на маслото трябва да се слага и добавка за "стари" АК, която повишава вискозитета на добавяното масло и по този начин се доближава до вискозитета на източеното масло.Маслото е сменено преди 10000 км филтър всичко.
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#6
Публикувано 04 май 2012 - 09:24
Вчера бях при майсторите от Пловдив-Даймънд трансмишън.Там я караха тестваха и казаха,че не е хидромодул а били някви лагери на 1 и 2 скорост ги имало само и те били изтървали или прехвърлили.И съответно ми предложиха да я рециклират.Обаче ремонта излиза доста скъпо-само ремонт 600лв два лагера 300лв и гарнитури масла излизало към 1500лв след което на 2500 км пак се сменяло масло което ще рече кам 1800 лв.Какво ще кажете вие,според вас какво да правя?На кой да повярвам?
#7
Публикувано 04 май 2012 - 16:58
не са лагери но приличат на такива
по принцип може и от тях да е
покарай още малко и като се увеличи
проблема и вземе да влиза в авариен
режим тогава предполагам ще могат
да установят със сигурност какво и е
по принцип може и от тях да е
покарай още малко и като се увеличи
проблема и вземе да влиза в авариен
режим тогава предполагам ще могат
да установят със сигурност какво и е
#8
Публикувано 17 май 2012 - 18:07
Колеги вчера бях на майстор тук в Хасково и ми смени този Хидромодул(мозъка) със друг от същата автоматична кутия като моята но проблема си остана абсолютно същия.КАЖЕТЕ ВИЕ КАК ДА ПОСТЪПЯ????Дали да карам с това преплъзване и от време на време удряне,дали да търся скоростна кутия втора употреба.........Ако знаете колко струва такава ще съм благодарен!!!Кутията е "722.614" и каква друга мога да сложа с какъв номер може да е или трябва да е същия???????
#9
Публикувано 18 май 2012 - 00:53
Ами така е с автоматите
Защо не се свържеш с Лазо и Хари и да ти погледнат колата Момчетата са кадърни и само трябва да говориш с тях.
Проблема е , че са в София , то ако сменяш всеки път част по част , ще си купиш колата отново ...
Защо не се свържеш с Лазо и Хари и да ти погледнат колата Момчетата са кадърни и само трябва да говориш с тях.
Проблема е , че са в София , то ако сменяш всеки път част по част , ще си купиш колата отново ...
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 02 юни 2012 - 16:21
НАМЕРИЛ СЪМ НЯКОЛКО КУТИИ НО НЕ СА СЪЩИТЕ КАТО МОЯ НОМЕР РАЗМИНАВАТ СЕ ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ЦИФРИ ПРИМЕРНО 722.608 А МОЯТА Е 722.614 И НЕЗНАМ ДАЛИ ЩЕ ПАСНАТ
#11
Публикувано 02 юни 2012 - 18:01
няма да паснат ако ги сложиш ще трябва да прекодираш
двигателя защото ще ти влиза в авариен режим от ESP
а и не ги знаеш какви са може да са по-зле и от твойта
оправи си твоята не е чак толкова скъп ремонта
а и след това поне ще знаеш каква кутия имаш
а по-горе дето си писал масла и филтри и на новата
трябва да ги сменяш
двигателя защото ще ти влиза в авариен режим от ESP
а и не ги знаеш какви са може да са по-зле и от твойта
оправи си твоята не е чак толкова скъп ремонта
а и след това поне ще знаеш каква кутия имаш
а по-горе дето си писал масла и филтри и на новата
трябва да ги сменяш
#12
Публикувано 17 юли 2012 - 18:22
Здравейте имам следният проблем с автоматика от 2 на 3 като включва се получава едно форсирване на двигатела смених маслото и същото форсирване премина от 3 на 4 направих диагностика изчистиха грешките и ми казаха че проблема е механичен в случая колко ще ме издържи така да я карам и на какво се дължи тоя проблем.Благодаря ви.
#14
Публикувано 17 септември 2012 - 18:10
Никак не се развива,развива се проблема само...Не можах да намеря подходящ майстор в Хасково и за сега си я карам така,но се старая с подаване на газ по внимателно да не го прави.Смятам да си търся кутия втора употреба поне сумата да е по малка...
#15
Публикувано 18 септември 2012 - 16:14
да не стане да си вземеш втора употреба и след
2-3 месеца пак да я правиш
вземи я отвори и ако проблема се окаже скъп
тогава търси втора употреба
още повече ,че нама да ти дадат за я
отвориш и прегледаш
и слагаш нещо което не е сигурно какво е
2-3 месеца пак да я правиш
вземи я отвори и ако проблема се окаже скъп
тогава търси втора употреба
още повече ,че нама да ти дадат за я
отвориш и прегледаш
и слагаш нещо което не е сигурно какво е
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни