Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разни чуденки за масла


  • Заключена тема Тази тема е заключена
3 мнения по тази тема

#1 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 13 април 2012 - 12:46

Здравейте колеги :)

След около 30 хиляди километра безпроблемно каране (десетина хиляди вече на газ), идва поредната смяна на маслото. Обаче имам чуденки.

Първо да попитам четох четох и няма еднозначен отговор та не бих отказал съвети:
- Трябва ли да сменя маслото на скоростната кутия? Работи си прекрасно. Много рядко лекичко вие много тихичко при ниски обороти. Предполагам, че най-добрия вариант е да се отбия до Балканстар. Колата е W210, E230 1996г., ръчна петстепенна скоростна кутия.
- Трябва ли да сменя маслото на диференцала? Нямам оплаквания и нямам идея какви трябва да са те, но при около 300 хиляди на километраж май не е лоша идея? Предполагам БС е мястото (от Варна съм)

- По отношение на маслото за двигателя. Сменям на около 9 хиляди километра. Дотук два пъти Castrol Magnatec 10W40, като втория път не останах особено доволен заради чукане на подвигачите като беше студено при палене. Сега съм с Yacco 10W40 50% синтетика. Държи се доста добре и колата и доста пъргава като настъпваш рязко от ниски обороти. Но имам чувството че като се постопли е идея по-шумен двигателя, което не ме кефи. Минал съм около 8000 км с него...

И сега се чудя Castrol отново, Yacco отново? Имам познати, които имат магазин за мотори и спортен клуб, а те купуват MOTUL, т.е. мога да си купя на добри цени и директно от вносителя MOTUL. Същото е и с LIQUI MOLY, мога и такова да си купя директно с познат от вносителя.

HELP! :-)
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 април 2012 - 15:24

Пробвай с 5w40. Карах си БМВ-то с такова, въпреки че когато е правен мотора, не е съществувало като спецификация. Много по-добре се държеше с пълна синтетика, отколкото с полу-тата. И не, не е по-рядко.

На кутията можеш да го смениш с висок клас АТФ, на дифа не пипай.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2012 - 03:05

ako e 10w40 лики моли с добавката от течен молибден MoS2 Leichtlauf 10W-40,ако е 5w 40 Bardahl xtc c 60 5w40 сфюлерин - полар плюс
първото е около 14 лв\л,второто 26.Повярвай ми добавките и нанотехнологиите,вършат чудеса!На 2 си коли карам с такива ,изпробвани са лично.Идеални са за по-стари двигатели тъй-като създават слой който запушва микропукнатините и понижава триенето.Само че ги купувай от официалните дилъри тъй-като има имитаций ,даже са показани на саитовете им.
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2012 - 12:43

Колега, отговорих ти по-нагоре, но като се замислим... всяка втора тема във форума е относно масла, а като напишеш "масло" в търсачката, излизат 3 страници резултати. Ще заключа тази тема, и ето малко от резултатите, които излязоха.

http://forums.mbclub...__1#entry277162
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
http://forums.mbclub...__1#entry268983
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни