Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

За ауспусите и гърнетата


  • Please log in to reply
81 мнения по тази тема

#31 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 24 април 2012 - 18:17

Koлега в момента съм без катализатори (прави тръби на тяхно място) със средно гърне и крайно ремус . Звука е дрезгав във високите обороти , но търся оптимално издишане без звънливи звукове и резонанси . По добре ли ще е ако си върна катализаторите , без Средно гърне . А задно си е оригинален REMUS . 6-цилиндъра е мотора

Този пост е редактиран от sers: 24 април 2012 - 18:19

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#32 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 април 2012 - 10:15

Средните гърнета оригиналните ли са или са сменени с БГ?

Ремус е марка, не вид гърне :), може да бъде проходно или камерно, трудно ми е да кажа така.

Можеш ли да пратиш снимки на генерацията?

А относно махането на катализатора - то е оправдано за мен само ако е повреден/запушен. Ако все още ти е наличен и работещ, можеш да си го върнеш - хем ще е по-тиха колата, хем по-екологична :).
  • 1

#33 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 април 2012 - 15:04

Аз като махам катализатор на негово място задължително слагам резонаторно гърне а не права тръба, по този начин почти няма разлика в шума .

Този пост е редактиран от joreto: 25 април 2012 - 15:05

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#34 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 25 април 2012 - 18:27

Да генерацията е оригинална с оригиналното средно гърне . REMUSA- e поставен в германия проходен е ,не камерен с 1 вход и 2 изхода . Катализаторите ги продадох , но мога да купя от катастрофирала и пак да си го монтирам :) . До колкото видях през тръбата средното гърне е камерно не проходно и ми се струва че удушава мотора с делда е тих .

Този пост е редактиран от sers: 25 април 2012 - 18:30

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#35 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 април 2012 - 18:55

Ако задното ти е проходно не си махай средното защото няма да се живее в колата..
  • 0
Follow your own star...

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 април 2012 - 22:06

Само да попитам - Remus-a така ли изглежда?
http://www.remus.eu/...s-92x78-mm.html


В сайта на Walker има онлайн каталог и там дават средното гърне като резонатор.

Не се вижда през тръбата защото влиза странично и излиза централно и е по-скоро като разширителна камера, но не е камерно.

Публикувано изображение
  • 1

#37 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 26 април 2012 - 18:32

Не извинявам се . Колата е Ц280 96. година . От начало колекторите са ми 3-2-1 , като е с 2 катализатора 1-за 3 цилиндъра и още 1 за др 3цил. След което се обединява в една тръба следва средно гърне (мерцедесовото) и накрая е поставен проходен remus . В момента няма катализатори а прави тръби . Какъв е твоят съвет благодаря.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#38 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 април 2012 - 23:18

Значи тогава е по тази схема, 6-2-1, после катализатор, резонатор и крайно гърне:



Публикувано изображение

Крайното гърне винаги е камерно, само с проходни е по-шумна колата. Ето така изглежда 54098.

Публикувано изображение
  • 0

#39 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2012 - 07:55

Стани можеш ли да ми дадеш жокерче от къде да пипна така лекинко, за да постигна те тоя звук :)


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#40 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 май 2012 - 13:54

Цилиндрите трябва да са повечко на брой :).

По възможност, бройката да е четно число, най-добре във V-образна конфигурация. :)

Основното е това - редът на палене и изпускане в тръбите на герацията. Гърнетата до-оформят крайния резултат, но без основата, само с едни гърнета - не става. ;)

А сега сериозно - при теб има 5 цилиндъра и овърлапа между тактовете издухване е по-голям от на редови 4 цилиндров, но по-малко от на 6 цилиндров. Положението ти не е така мрачно колкото на тези от нас с 4-цилиндрови мотори, но не е и толква розово колкото шестаците.

Това БМВ от клипчето е 12-ка, все едно два шестака във ве-образна конфигурация. Доколкото познавам БМВ сигурно вървят в 3-1 от всяка тройка цилиндри, после 2-1 във всяка шестица. После всяка половинка на мотора си има отделна тръба, може би с общ резонатор, и крайно гърне.

При теб, заради турбото, всичко се събира в едно още на колектора, след това имаш направо крайно гърне. Единственото което можеш да направиш е да смениш крайното гърне от камерно на проходно, но не знам дали няма да стане твърде шумна колата. Все пак турбото и катализатора омекотяват доста звука, затова и фабрично нямаш средно гърне.
http://www.auto-part...ee1d4cbc9b2c7f9
  • 0

#41 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 04 май 2012 - 14:44

Автомобил:

Mercedes-Benz W 140 350TD

BMW E38 750 IL 5.4 V12 ;)


А 350SD-то си е шестак до колкото ми е известно ;)

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 04 май 2012 - 14:45

  • 0
Follow your own star...

#42 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 май 2012 - 16:23

Опс, аз гледам за 210-ката дето вече я няма в подписа му :).

Ама съм и аз разсеян.

Е те това е генерацията на 350 turbodiesel:

http://www.auto-part...394a9bea4a7daec

ТАм може да се пробва без средно гърне, или пък само със средно гърне :).

Това в случай че пита за 140-ката. Но най-дробре да не се пипа, тя не е спортен седан.
  • 0

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 май 2012 - 16:40

А ето това е генерацията на БМВ-то:

Предна част - http://www.auto-part...ef1c4dbd9c2b789

Задна част - http://www.auto-part...215283f25265b6d
  • 0

#44 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 11 май 2012 - 19:55

Колега пак става въпрос за Ц280-то ето каква ми е генерацията , та какъв ти е съвета . Моята идея е да върна катализатора и да махна средното гърне , като оставя крайното . Ето и снимки в момента как е - http://sers.snimka.b...676278.27183067
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#45 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2012 - 07:36

А ето това е генерацията на БМВ-то:

Предна част - http://www.auto-part...ef1c4dbd9c2b789

Задна част - http://www.auto-part...215283f25265b6d


Ееее най сетне уцелихме за коя кола стаа въпрос :)

Стани на бавареца, само ако изтърбуша задните гърнета какво ще се получи ?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни