Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

За ауспусите и гърнетата


  • Please log in to reply
81 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 април 2012 - 21:27

Ето това е дно филмче заснето със и без Х-пайп.
Колата е някакъв Мустанг.

На първия старт е без Х-пайп и за моя вкус е доста напрягащ звука.
Вторти старт е с Х-пайп и е по-примлив саунда.

http://www.youtube.c...d&v=3MZhDW14sqw
  • 1

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 април 2012 - 01:33

Стънчо, да стигнем до същината.... поне за мен де...
КАК да махна ужасното тътеново боботене, което ти взривява главата след 10минутно каране?
И да останат само звънките високи честоти, без дразнещо грачене и хъркане на ламарина, демек да стане точно като при ЗИЛ-а ??

доколкото разбрах, ми трябва само проходно дъъълго гърне, тънко. И като се замисля на ЗИЛ-а е точно такова.
Е да ама на зила е мнго дълго и не се събира отзаде на 124ката. дай съвет. че дойде време да го подкарвам купето а ме дразни та немога да го гледам.

Купил съм си едно оригинално крайно гърне от 124- 320Е, което е камерно. дали ще стане нещо с него??
  • 0

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 април 2012 - 10:48

За премахване на ниските честоти е необходимо камерно гърне. Само с проходно не става, а според мен твоето в момента е точно такова.

Мисля че с камерното гърне от 320Е ще успееш да постигнеш желаното заихване на ниските и неприятното бучене.

И ако искаш допълнително затихване - двоен резонатор на средата, или H-пайп.
  • 2

#19 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 април 2012 - 01:24

за Х-пайпа е ясно че ще го направя.
Дано да стане с камерното гърне. Само че имам опасения, че с ниските ще затихнат и високите честоти..
  • 0

#20 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 15 април 2012 - 12:47

в краен случай винаги можем да направим бартер за моето м111 със все карантията назад :hailandkill генерацията му е стоковата и не се чува как работи - решавам ти проблема и ти спестявам и разходи за задни гуми :))))
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 април 2012 - 20:50

за Х-пайпа е ясно че ще го направя.
Дано да стане с камерното гърне. Само че имам опасения, че с ниските ще затихнат и високите честоти..


Аз бих работил в следната последователност -
1. H-пайп (предимството на Х-пайпа пред Н-пайпа е минимално, но е по-труден за изпълнение)
2. Камерно гърне

Ако постигнеш жалания резултат още на стъпка 1, още по-добре. :)
  • 0

#22 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 април 2012 - 00:25

ще пробвам както казваш..
тоест първо само с H пайп, без гърнета?


чуй това.
боксер 6 цилиндъра. върховен звук. А от никаква кубатура.. аз имам 8 и 5000сс...
  • 0

#23 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 20 април 2012 - 10:23

като сте отворили тази тема - да чуя мнението на специалистите

имам 560 СЕК 1988, засега със стокова генерация - V8 се чува както трябва само на кикдаун, а аз не съм от тези дето държат всичко по такава кола да е АВТЕНТИЧНО

отдавна го мисля но времето ми е адски малко, така че искам да събера повече мнения от ентусиасти като вас

на един клип качен от БОЯН , W126- 500 вади глас от следната генерация - махнат катализатор и заменен с ЕДНА тръба 3 инча- 76 мм и дълга 3 фута - 90 см +- , ( според собственика - разтеглен Х пайп) - и директно в крайно гърне с един 3 инча вход и два изхода по 3,5 инча (точно по средата на бронята )

оригинално 560 SEC AMG е само с крайно гърне REMUS и НИЩО ДРУГО, нещо като това
http://www.benzworld...ew-headers.html

също имам като вариант и това


въпроса ми към вас е - дали да ползвам тази 3 инчова тръба с която са заместили катализатора или не , и каква е разликата СЪС И БЕЗ НЕЯ?
  • 0

#24 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 април 2012 - 11:04

АМГ гърнето е доста голямо и не е проходно, а е камерно. Има доста голям инкремент на затихване и все пак мисля че моторът ще работи по-ефективно ако има Х-пайп или Н-пайп.

Просто има едно особеност на двойната генерация която налага някъде по средата на дължината на тръбите да има байпас, за да работи мотора ефективно в целия диапазон.
  • 1

#25 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 21 април 2012 - 21:32

сега има Н-пайп,на средните гърнета,както и катализатора е един, с два входа и два изходаПрикачен файл  auspuff 006.jpg   148,81K   72 Брой свалянияПрикачен файл  auspuff 008.jpg   63,1K   103 Брой сваляния

намерих и снимка на AMG за модела,отпреди 20 години, с нещо приличащо на катализатор,но не съм съвсем сигурен какво еПрикачен файл  AMG%20exhaustcatalog.jpg   52,83K   87 Брой сваляния, и е на мястото на средните гърнета

тази схема ли да да следвам или щатските , с една голяма и дълга тръба?
  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 април 2012 - 13:00

Относно АМГ гърнетата: средното гърне е двойно - не е крос-пайп, но пак позволява да се изравни част от разликата в наляганията на двете тръби.

Пробвай следното - без да махаш катализатора, пусни само две тръби назад към крайното гърне, т.е. елиминирай сегашните средни гърнета, но елегантно за да можеш да си ги ползваш пак ако решиш/. Най-добре да ти направят две тръби с фланци и да може направо да се слагат и свалят с ключ, а не с рязане и заваряване, както обичат да правят в БГ. Тръбата е евтина - трябва само да се огъне в подходяща форма, да сложат фланци и т.н.
  • 0

#27 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 23 април 2012 - 21:15

това ми го каза и БОЯН, и само се чудя защо не се е изказал по въпроса,че и той е със същия мотор(почти)
мислех да разкарам и катализатора, да се получи като AMG схемата, като там май виждам точно Н-пайп на мястото на катализатора( по начина по който ми каза в предния пост - оставам без Н-пайп,щото ще замине със средните гърнета)
  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 април 2012 - 21:22

От снимката на АМГ генерацията не се вижда дали е Н-пайп или е просто планка за структурно усилване.

Доколкото разбрах - искаш да се чува повече от характера на осмака - затова тепосъветвах да си махнеш средните гърнета.

Но катализатора не го пипай - първо защото е хубаво колата да си е с катализатор, и второ защото там се събират двете тръби от двете половини на мотора.

Ще потърся повече инфо за АМГ версията на генерацията.
  • 1

#29 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 23 април 2012 - 21:26

за отделеното време и внимание- получаваш подарък- клубна тениска
ще ти пиша на ЛС
  • 0

#30 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 април 2012 - 01:19

е росе, какво да се изказвам :) нали веднъж съм го казвал. Махнеш ли само задното, получаваш само Боботене. махни средните и би трябвало да излязат средните и високите честоти.
Скоро започвам пак преработки, ще има клипчета :D
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни