Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата завива сама надясно


  • Please log in to reply
151 мнения по тази тема

#31 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 април 2012 - 07:09

Swon, лошото е, че решения няма. А проблемът си стои от пускането на 203ката.....

Има едни болтове за допълнително вграждане и настройка, каквито Тоцата е сложил. Обаче те НЕ гарантират винаги задоволителен резултат. Даже в някои форуми се оплакват, че с тях колата отклонява по-малко на дясно, но управлението като цяло ставало много нервно.
  • 0

#32 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 07:51

Дори и при мен проблемът да е някакъв частен случай, аз се дразня на всеобщия феномен, че страшно много Мерцове (и като модели, и като бройка) си завиват надясно. :wacko


Хора стряскате ме направо че чак пък и било нормално да дърпат Мерцедесите в дясно.Карал съм няколко модела Мерцедес е един не е дърпал (124,124 500,210,129,460,463,220 55 АМГ, 2 Х 140 -ки от които едната и в момента.)
Сменете или гумаджията или сервиза според мен.
Погледнете си посоката на гумите да не е обърната ако всеки път въртите гумите на едни джанти.Винаги човек може да се обърка.
Амортисьорите как са?Пружините също?Спирачните апарати също.
  • 0

#33 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 07:52

Момчета, незнам как да подходя за да не се сецнете, но отговора на чуденето по този явно "глобал" проблемацион ще дойде от въпроса:

- Въпросните модели така ли са си излезли от завода?

_________________

За начало си оправете поомекналите тампони и си рециклирайте 'качествено' рейките! Проблема е там!!!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#34 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 07:53

Хмм... като се замисля и моята дърпа леко вдясно на гадни пътища, но го отдавам на много ниските гуми. Имам случаи като натисна спирачки на леко вълнист път да тръгва вдясно, ако не държа кормилото.
Иначе я пуснах на околовръстното вчера в хубавата част и не влачи на никъде.

209ката и тя е със същото окачване. Явно не е проблем. Иво, като се видим, освен да я видя дали се държи като моята?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#35 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 08:30

Аз ще си замълча.....похваля ли се с нещо и си е@$%а маата

Но пък още не съм сложил летните гуми :huh
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#36 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 10:03

Хмм... като се замисля и моята дърпа леко вдясно на гадни пътища, но го отдавам на много ниските гуми. Имам случаи като натисна спирачки на леко вълнист път да тръгва вдясно, ако не държа кормилото.
Иначе я пуснах на околовръстното вчера в хубавата част и не влачи на никъде.

209ката и тя е със същото окачване. Явно не е проблем. Иво, като се видим, освен да я видя дали се държи като моята?

Моето поведение на колата е на 99% точно като твоята кола, само че като се връщах от Пловдив по магистралата имаше странично люлеене. Да не би пък да е от страничен вятър? :( въпреки че карах с 130км и доста коли ме изпреварваха. Не вярвам само на мен да ми е влиял този вятър. Тези дни ще имам пак излизане на магистрала и ще споделя как е било.
  • 0
Публикувано изображение

#37 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 10:07

Аз имам предложение ако искате в някой от почивните дни сега да си разменим предните джанти един на друг и да видим как се променя поведението на колата с едните джанти и с другите и дали ще се промени де.
Ако има някой навит да свирка. :)
  • 0
Публикувано изображение

#38 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 април 2012 - 10:15

Момчета, не е зле да прегледате основно, освен предното, също така и задното окачване.

От мерцедес не са виновни.

А ексцентричните болтове са опит за замазване на положението.
На 124-ката има ексцентрични болтове на предните носачи, и регулиращи щанги отзад. Но и там не са панацея когато нещо не е наред.
Аз имах проблем с дърпане, който всички реглажаджии твърдяха че е от гуми. ДАже един ми се караше че ми били втора употреба гумите, което не беше вярно. Оказа се крив кормилен накрайник. Хари го е виждал колко беше крив.

Към автора на темата, можеш ли да публикуваш разпечатката от реглажа?
Преден и заден мост.
  • 0

#39 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 април 2012 - 10:27

Люлеенто може да е от тампони на задния мост, или тампони на задни носачи.
  • 0

#40 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 11:48

Люлеенто може да е от тампони на задния мост, или тампони на задни носачи.

Добре, но с 15-ките нямах никакъв проблем, нито когато бяха летни нито когато бяха зимни. Даже когато купих колата отпред беше със страшните галоши, леко износени от вътрешната страна и пак нямаше проблеми.

Този пост е редактиран от rado32: 12 април 2012 - 11:48

  • 0
Публикувано изображение

#41 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 април 2012 - 13:55

Дай размери на летните и зимните гуми, както и ЕТ на джантите?

Понякога ако се намали прекалено ЕТ-то, колата може да стане твърде отзивчива към неравности по пътя, тъй като се променя т. нар. scrub radius, но се съмнявам да е това.

Принципно стойностите за реглаж са валидни само за препоръчания от производителя размер гуми и джанти.

Камбер-а и кастер-а не знам дали има как да се нагласят при теб.

С малко повече toe-in трябва да се подобри праволинейната стабилност.

Гуми.

Или кофти реглаж.
  • 0

#42 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 14:34

Според мен очакваме прекалено много от автомобил...
БМВ-то примерно едва седи на пътя. С огромни джанти тръгва след всеки коловоз.
Същото и беше със старото ми ЦЛК. С АМГ-джантите влачеше навсякъде, значително по-малко от БМВ-то, но все пак се усещаше.
Със зимните 16ки, не можеш да я мръднеш от пътя. Но определено не ми се е люлеела. БМВ-то беше с моднато //М окачване, ЦЛК-тата и двете са с АМГ окачване.

Не говорим за по-големи диаметри на гумите, напълно заводски като диам. спрямо 205/55/16, коетое нормалното, със заводски ЕТ-та, но просто много ниска гума.
Сега с 18ките, също се усеща да се влияе от неравностите.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#43 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 14:40

Дай размери на летните и зимните гуми, както и ЕТ на джантите?

Понякога ако се намали прекалено ЕТ-то, колата може да стане твърде отзивчива към неравности по пътя, тъй като се променя т. нар. scrub radius, но се съмнявам да е това.

Принципно стойностите за реглаж са валидни само за препоръчания от производителя размер гуми и джанти.

Камбер-а и кастер-а не знам дали има как да се нагласят при теб.

С малко повече toe-in трябва да се подобри праволинейната стабилност.

Гуми.

Или кофти реглаж.

Зимни: 195/65/15 ЕТ37 Ж7
Летни: 205/55/16 ЕТ40 Ж7.5
  • 0
Публикувано изображение

#44 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 14:44

Според мен очакваме прекалено много от автомобил...
БМВ-то примерно едва седи на пътя. С огромни джанти тръгва след всеки коловоз.
Същото и беше със старото ми ЦЛК. С АМГ-джантите влачеше навсякъде, значително по-малко от БМВ-то, но все пак се усещаше.
Със зимните 16ки, не можеш да я мръднеш от пътя. Но определено не ми се е люлеела. БМВ-то беше с моднато //М окачване, ЦЛК-тата и двете са с АМГ окачване.

Не говорим за по-големи диаметри на гумите, напълно заводски като диам. спрямо 205/55/16, коетое нормалното, със заводски ЕТ-та, но просто много ниска гума.
Сега с 18ките, също се усеща да се влияе от неравностите.

Ще я пробвам пак на магистрала как се държи колата, щото имам съмнение, че е било от страничен вятър. При градско каране няма проблеми освен, че усеща неравностите по пътя.
  • 0
Публикувано изображение

#45 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 април 2012 - 18:25

- Въпросните модели така ли са си излезли от завода?


Да, бай, Василе, има много случаи на Мерц, излязъл от завода с оригинални гуми, да си дърпа надясно. Изправи ми се косата.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни