Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата завива сама надясно


  • Please log in to reply
151 мнения по тази тема

#136 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 04 април 2018 - 19:22

Не че помагам за решаването на проблема, но да кажа, че при мен завиването изчезна след смяна на гумите.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#137 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 04 април 2018 - 22:00

Сложих реглажните болтове... имаше нужда от само 2 болта... Колата спи.... Никога не съм карал направо вървящ Мерцедес:))), а този ми е 4ти...
Та с две думи има за продаване два болта за 212 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#138 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 15 април 2018 - 20:15

Моята се оправи след като сложих летните гуми.Със зимните беше страшно ,  5 различни стенда ,без резултат и ето ,че сега с летните гуми върви направо.Ще се наложи да продавам чисто нови гуми на един сезон,за да пробвам с други зимата живот и здраве.


  • 0

#139 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 15 април 2018 - 21:25

Спокойно и с летните ще тръгне :) просто са по-твърди и не го усещаш :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#140 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 16 април 2018 - 09:52

Спокойно и с летните ще тръгне :) просто са по-твърди и не го усещаш :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Е стига и ти, точно се зарадвах, че е било от гумите.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#141 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 16 април 2018 - 10:21

Имам и два болта останали от 211ката чисто нови :) по 10лв бройката. Важното е да ги сложи човек дето знае какво прави, тоест човека който ще прави реглажа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#142 dekata877

dekata877

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz B Classe 180CDI

Публикувано 22 май 2018 - 11:33

Здравейте.
Искам да се извиня за закъснелият отговор но просто бях командировка а след това и лични проблеми и нямах време да обърна внимание на форума.
Та относно проблема.
Както бях написал реших да сменя накладките защото датчика индикираше че вече е за смяна.
Купих накладки,купих и датчик (само един брой защото при мен е със един датчик и се намира на десният спирачен апарат).Прикарах колата,вдигнах на крик първо от лявата страна махнах гумата и след това смених накладките...на пръв поглед не бяха кой знае колко "заминали" можеше още да се покара с тях а относно спирачния апарат него го огледах доста обстойно дори смазах (със медна грес)болтовете които са под гумичките и ги тествах на ръка дали движат нормално и всичко бе Ок!След това в обратен ред на монтажа и се пренасяме от дясно.
Дойде ред и за дясната страна...пак същата процедура по вдигането и свалянето но при тези от дясната страна направо останах :blink  :blink  :blink  защото самите накладки бяха почти до метал "ошушкани" а датчика беше доста изпилен!-Както и да е...викам си ето от тази страна ще е проблема.Първо огледах хубаво апарата изпробвах го на ръка с машинката за прибирането на барабанчетата после натисках педала но не много и така доста пъти но нямаше проблем.
Прегледах и болтовете под гумичките и само единият долен беше леееееко без грес...веднага взех грес и смазах и двата :happy  :happy болтовете се движеха много добре и реших да връщам всичко на мястото си и да видя дали всичко вече е ок :unsure .
Сглобих обратно всичко и тествах....и от теста разбрах че нищо не се е променило все така си дърпа надясно и да ви кажа почнах леко да се примирявам със този дефект до един момент! :protest .
Момента във който смених зимните гуми със железните джанти и върнах летите джанти и гуми и тогава направо се изумих ще ви кажа защо.
Докато карам на околовръстното от бенз.Шел посока Бизнес парк София или обратното и съм със 100км в час и като пусна волана колата точно за 3-4 секунди е навлязла от крайно ляво платно в крайно дясно платно на локалното...това са пет платна!-Волана все едно някой го дърпа надясно със 30/40градуса и усещам че трябва със лека сила да го върна обратно дори и леко вляво за да върви напред колата. :blink  :blink .Вчера си запазих ред за стенд за тази Събота и внимателно ще следя какво как и защо го правят.Ако мога ще направя снимки от резултат и ще ви кажа какво са ми казали.
Задължително ще следя за споделените от вас неща дали ги извършват и ако не ще ги питам защо не се прави това и това и защо другото се прави и след това ще ви споделя резултата дали е положителен или отрицателен..силно се надявам за първото!
Ако съм допуснал грешка или друго моля да ме извините.
Благодаря ви отново за вниманието и помощта на всички вас! :) 
 


  • 1

#143 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 22 май 2018 - 22:57

Оправи си предницата първо и после болтове и реглаж


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#144 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2018 - 23:42

Колега @dekata877. Мешиш темите и моделите.
Твоята кола е същата като А169. При нея геометрията на предницата няма нищо общо с 203. Тази кола НЕ трябва да дърпа на никъде.
Има един участък от Бизнес парка посока ИКЕА, който е доста странен... всяка кола го приема различно.
Имах БМВ, което тресеше там като на крива джанта.
Мерцедесът се държи по друг (неопределен) начин на същия път.
След кръговото на Икеа, се оправя.

Това с изтърканата накладка не го разбрах...
Ако мислиш, че са сложени едновременно, директно купуваш 2 нови апарата (или рециклираш изцяло твоите). По-лесно обаче ще е да вземеш 2 от друга кола и да се рециклират цялостно. -> нови дискове и накладки, проверка на геометрия, 1-2 смени на течността... и после го мислиш.

М/у другото: 30-40 градуса... може би имаш предвид 3-4 градуса, понеже при скоросто около 80, 3-4 градуса е адски много при коеф. на рейка на съвременна кола ;)
Освен ако... не говориш за 203, а просто профилът ти не е коригиран!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#145 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 23 май 2018 - 05:33

Не се слага медна грес, тя е за болтовете на джантата.
Смажи водачите със силиконова грес (високотемпературна) .
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#146 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 май 2018 - 07:33

Медната грес е също високотемпературна и върши чудесна работа за спирачната система.
"Висока точка на топене, без съдържание на олово.Образува гъсто покритие, което няма да се измие или изгори. Свойствата на греста против заяждане са особенно полезни при монтаж и демонтаж. Идеална за защита на металните части от вода, ръжда и корозия."
гнезда за автомобилни свещи
спирачки и съединители
гъвкави и въртящи съединения
резбови съединения
шарнири
предавки
спирачни системи
болтове
Свойства на препарата:
не предизвиква корозия
нисък коефициент на триене
устойчив на повечето масла и разтворители
устойчива на висока температура
  • 0

#147 dekata877

dekata877

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz B Classe 180CDI

Публикувано 11 юни 2018 - 16:34

Здравейте.
Благодаря ви за отговорите и помощта!
Колегата "kdl" да извинявам се и се поправям със градусите...по завишил съм ги...сега се смях на грешката си. :pc-gamer а относно накладката се съмнявах просто че единният апарат задържа защотото от едната страна където е датчика бяха повечко изтъркани.

Колегата "Д.Пеев" да става и със силиконова но както е изброил колегата "daimler1" поради същите причини и аз предпочетох медната грес.

Та на темата.
Както казах ходих отново на реглаж....седях и гледах и разпитвах.
Показателите бяха в зелено но човекът там ми каза че това не означава нищо.
Хората правиха...регулираха всичко възможно...гледаха...тестваха колата но си дърпаше отново вдясно.
Накрая смениха местата на гумите (аз летните 17" не бях пробвал да ги обръщам...само зимните 16" със железните джанти)както си бяха заедно с джантите и ги обърнаха...едната от дясно а другата на нейно място...направиха тест и колата си влезе в правата линия и завива съвсеееем леко вдясно но след дълго каране и може би от нашите хубави пътища.
Все пак ги попитах...."е да де тук стана номера...но защо при 16"ките като ги обърнах колата все още дърпаше вдясно" и те ми казаха че има вероятност за дефектна гума...и направо ме очудиха :o замислих се дали има такава вероятност или ме подлъгват,все пак ги купих чисто нови от дианата но като се позамислих нищо чудно да съм уцелил дефектна.
Та сега мисля да купя чисто нови летни гуми да видя дали пак ще има проблем със дърпането а и хората от реглажа ми казаха да отида при тях след като ги купя да ги проверят.
Силно се надявам да няма проблеми със тях.
Отново искам да ви Благодаря за мненията и помощта...знам че темата е старичка и ви Благодаря че ме "излушвате" и помагате!
По късно ще пиша отново да споделя как е със новите гуми. :pc-gamer


  • 0

#148 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 юни 2018 - 17:50

Добре е да се внимава от къде се купуват гумите, макар че и това не гарантира нищо. 

Аз бях си купил 4 нови гуми Vredestein от познат търговец и се оказа че 3 от гумите бяха 

криви, на баланс машината се виждаше с просто око как подскачат. 

Карах с тях известно време, не издържах и ги махнах. 

При мен колата ( W220 ) тресеше след 130 км/ч , не ми е дърпала на никъде.

Със нов комплект гуми всичко се оправи някак от само себе си. 

От тогава не купувам нищо различно от Michelin за летни и Continental за зимни.

Така реших за себе си.


  • 1

#149 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 юни 2018 - 19:07

Аз също мога да потвърдя,че от криви нови гуми(на два пъти) колата тресе при определена скорост,но не дърпа на никъде.Скоростта пак беше 130-140 по спомен.
  • 0

#150 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2018 - 08:53

Dekata877, последно каква е колата. Извинявай, ако си посочил, но не видях. Чета от телефона.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни