Mercedes W211 '02
Започната от PetarAngelov, 22 мар 2012 - 16:58:19
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 март 2012 - 16:58
Колеги, карам мерцедес Е класа W211 220 класик. Отпред колата е доста висока, в сравнение с отзад. Отпред просвета е 41см. а отзад е 38 см. Кажете ми какви са нормите и защо колата е по-висока отпред. По принцип гледам че класика май си е по-висок, което има и плюсове за нашите пътища, до сега не съм я задирал. Има едно тропане отпред което за сега се съмняваме за амортисиори, но на тресачката казаха че са добри около 66%. Търсих по магазините и в Аутохит обявиха цена около 310 лв на брой. В ауто плюс също някъде там. В NGT има 20% намаление и излизат по 250. Някъкви идеи къде да търся по-тънко? Цените са за БОГЕ. Още един въпрос.. нали има еднотръбни и двутръбни Боге каква е разликата между двете и цената
#3
Публикувано 22 март 2012 - 19:36
Извинявай за неточността. От центъра на джантата до калника.
#4
Публикувано 29 март 2012 - 18:50
Колеги, гледам тези оферти в ебай.де, може ли да помогнете. Кажете мнение дали си заслужават някои. Гледам че има и 2-ра ръка. Какво мислите за тях? http://www.ebay.de/s...d=p5197.c0.m627
#5
Публикувано 29 март 2012 - 21:20
Интересното е, че и при мен отпред е по-висока, отколкото отзад, а не виждам причината. Вози прекрасно, амовете са жълти билщайн... загадка ми е.
#6
Публикувано 29 март 2012 - 21:41
Твоята класик ли е колега? Моята е на 220хил км. последните 40хил. в БГ преди това в Германия. При разтваряне на амовете на макс има едно тропане и си мислех че това може да е защото е по-висока отпред и амовете са по-разпънати. А може и просто да сдават багажа все пак е тежка кола по тези пътища....
#7
Публикувано 29 март 2012 - 22:09
Да, класик, на 178 хиляди км. Нямам никакво тропване. Ако се появиш на среща в неделя, можем да сравним.
#8
Публикувано 30 март 2012 - 13:28
Май така ще е най-добре. От много време е така. Водих я на тресачка и нищо на 66 процента са предните. Иначе като карам с по/висока скорост и ако колата подскочи малко се чува силен удар даже таблото прискърцва. Гледаха и луфтове дали има ама няма никъде. Чудех се дали в БС ще помогнат, но нямам много вяра. По-добре да сравним с теб пзк ще видим дали е нормално или не. После ще търсим повреда дали има разлика в захвата на амовете? И дали могат да се сложат от 320цди например?
#9
Публикувано 31 март 2012 - 15:11
http://autozone.bg/a...-b4-gazovi.html
Колеги, а какво ще кажете за тази оферта? На кое бихте заложили ЗАКС, БОГЕ или БИЛЩАЙН. Кои са най-комфортни? Захвата еднакъв ли е?
Колеги, а какво ще кажете за тази оферта? На кое бихте заложили ЗАКС, БОГЕ или БИЛЩАЙН. Кои са най-комфортни? Захвата еднакъв ли е?
#10
Публикувано 08 април 2012 - 16:35
Колеги, нужно ли е запазване на час в Балкан стар за диагностика на окачване?
#11
Публикувано 08 април 2012 - 17:20
Защо си толкова убеден, че са амовете, а не носачи или тампони?
#12
Публикувано 08 април 2012 - 17:55
Не съм убеден. Всичко е възможно. Просто нямаше луфтове никъде. Като я заклатихме и амовете се отворят максимално се чува тропане. В момента има и некви други тропоти и за това искам да я заведа на диагностика. Ако в БС не поставят диагноза мисля че няма къде другаде
#13
Публикувано 27 април 2012 - 17:19
Колеги, отидох в БС. Казаха ми че са за смяна тампони на алуминиев носач, шарнири долни и външен накрайник-десен. КАто имат съмнение за амортисъорите. Смених всичко и в момента удара е много по-силен отпредим като майсторът я е вдигнал доста отпред. поне с 5см. Ясно че е повечко натегнато, но защо има такъв удар. След празниците ще му кажа да я свали надолу. Доста ме е яд. След толкова пари ефект почти никакъв даже обратното
#14
Публикувано 03 май 2012 - 14:55
Колеги, може ли да ми кажете поне колко трябва да са високи амовете? Как да ги регулирам на каква височина?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни