Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с C200kompressor (w203)


  • Please log in to reply
61 мнения по тази тема

#31 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2017 - 13:42

По това, което е написал колегата mitkofitnes се разрових в нета и открих това:

Прикачен файл  image1_a09aef935be17d07d5fa174f66f058febaca784e.jpg   118,82K   22 Брой сваляния

Затова ли става въпрос, към него ли да се ориентираме?
  • 1
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 22 април 2017 - 14:02

Да


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#33 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2017 - 16:12

Ок! Ще се погледне и това, мисля че подлежи на чистене.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#34 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 22 април 2017 - 19:41

Не подлежи,по скоро трябва ти проверка дали всички компоненти и са изправни че ако не са няма да ти затваря клапата за рециркулация и няма да имаш буст,компресора ще си върти напразно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#35 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2017 - 20:49

Ясно! Сега разбрах каква е ролята на тази система. Ще трябва да се проверят тези неща.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#36 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 22 април 2017 - 21:57

...За w202 и w210 знам колко трябва да е - 8кг, но на w203 дали е същото? Двигателите изглеждат еднакви, но все пак може да има разлика...

 

Какъв е мотора: щом "изглежда" като на 202 и 210 трябва да е 111, ама все пак...


  • 0

#37 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2017 - 09:25

111 е мотора,но при тоя вкарва 10кг, може би защото е с постоянно зацепен компресор, докато при моята 210-ка включва към 2000 о оборота.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#38 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 април 2017 - 12:17

...тези стойности 3,80 се отнасят за нещо друго, по принцип пише gm/s, което така и не разбрахме какво е...



 

3.80 gram/second = 13.68 kilogram/hour


  • 0

#39 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2017 - 13:16

Мина ми през акъла, че може да са грамове, но по принцип се обозначават с g/s, а не с gm/s, затова се усъмних какво понятие е точно.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#40 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 27 ноември 2017 - 15:13

Колега има ли някакво развитие?При мен е подобно положението,но когато разтоварвашата клапа остава отворена я бутна с пръст и след това я ''обуча'' като подам няколко пъти на контакт се оправя и всичко е наред до следващия път.Поръчах клапата от Ибей и сега чакам Дядото да ми я докара за коледа.Към колегата mitkofitnes може ли да ни обясниш как да проверим vacuum actuator valve  дали работи коректно.Благодарря ви.


  • 0

#41 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 ноември 2017 - 17:12

Този вакум се командва от ECU-то на мотора посредствум електрическа вакум машинка.Клапана е затворен в изходно положение,когато се направи първоначално палене моторния компютър(ECU)отваря този клапан като затваря на 80% разтоварващата клапа и така се ползва компресора да обдуха карализатора,като това става за околу 50-60секунди,може да се познае по промяната на звука след това,когато компресора нагнетява е доста по-шумен.Аз обаче при наблюденията ми съм констатирал че се разваля следващия клапан по системата,който е еднопосочен,често блокира в едно положение обикновенно в полуотворено и хем връща изгорелите газове хем не ги пропуска добре при сработването и затова често се получава менене на обороти и претрисане,имаме повече въздух при пълнене на ППХ.Това не е нова информация и е позната на доста от съфорумниците,дано не съм ги отегчил.Проверката мисля че е лесно да се досети човек,преди сутрешно палене сваляш маркуча с клапана и гледаш дали ще се отвори.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#42 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 27 ноември 2017 - 17:35

Благодаря ти колега за изчерпателния отговор.Ако правилно съм разбрал този клапан vacuum actuator valve може да блокира в отворено положение и от там да испуска буста.

И второ

Моля те да разясниш кой е този клапан :

 ''че се разваля следващия клапан по системата,който е еднопосочен,често блокира в едно положение обикновенно в полуотворено и хем връща изгорелите газове хем не ги пропуска добре при сработването и затова често се получава менене на обороти и претрисане''

Отново благодаря още веднъж,че се видях в чудо с този компресор.


Този пост е редактиран от pavel1828: 27 ноември 2017 - 17:47

  • 0

#43 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 ноември 2017 - 17:46

Като проследиш входа на въздуха,който е преди дросела маркуча отива на този вакумен клапан и след него отива на един еднопосочен метален който е навит на метална тръба влизаща в блока точно под изпускателите и там преминава в изпускателната система посредством отвор на главата.Ето и снимка на самия клапан:824b3ee549d14309187842c7fa7bfac6.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#44 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 27 ноември 2017 - 18:01

Благодаря ти колега за изчерпателния отговор.Ако правилно съм разбрал този клапан vacuum actuator valve може да блокира в отворено положение и от там да испуска буста.

Снимката нещо не се отваря но мисля че е този за еднопосочния говоряПрикачен файл  0021406860.jpg   12,35K   15 Брой сваляния:

A0021406860 - CHECK VALVE

Какви са симптомите когато се прецака този еднопосочния.Благодаря за отделеното внимание.


  • 0

#45 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 ноември 2017 - 18:14

Когато се прецака връща обратно въздух а и не пропуска достатъчно


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни