Централно заключване при W203
Започната от adrianski, 23 фев 2012 - 22:53:30
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 февруари 2012 - 22:53
Колеги не намерих писано по темата с търсачката за това пускам тема.Централното работи ,но само при шофьорската врата ''хърка'' (няколко пъти копчето на машинката за отключване отвътре) бързо влиза и излиза в/от отвора си.Демек заключва/отключва и не винаги вратата е заключена.Предполагам е машинката.Някой имал ли е подобен проблем?
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#2
Публикувано 24 февруари 2012 - 08:38
Може да е изваден вакуум, или да е проблем по машинката. Трябва да се отвори вратата и да се види.
#3
Публикувано 25 март 2012 - 16:58
Здравейте,
При мен се появи струва ми се същия проблем с централното. При твоята кола какво се оказа? Опитахме да извадим машинката но не успяхме, твърде голяма е /заедно с бравата е/ . Моля дайте съвет как да я извадим!
При мен се появи струва ми се същия проблем с централното. При твоята кола какво се оказа? Опитахме да извадим машинката но не успяхме, твърде голяма е /заедно с бравата е/ . Моля дайте съвет как да я извадим!
#4
Публикувано 15 април 2012 - 18:32
Не е заедно с бравата колега, трябва да извадиш бравата.Ще се наложи и да махнеш стоманените нитове и после да сложиш алуминиеви.Играчката е сериозна ,колегата dim от Стара Загора ще ти уреди пружинка.Успех.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#5
Публикувано 17 април 2012 - 21:14
203-ката не е свакуум.Машинките на централното и са електрически и стават от ''МЛ'' и ''А'' класа.Дори и клапите на климатика се командват с моторчета,които имт печалната слава да горят и да се прецакват клапите и да остават в едно положение или към краката или към главата да духат.Може да е изваден вакуум, или да е проблем по машинката. Трябва да се отвори вратата и да се види.
#6
Публикувано 17 април 2012 - 21:22
nikolai4eto, това е супер инфо.
203 и 209 със сигурност са с моторчета, но не съм виждал никъде DIY. Ако намериш малко по-подробно инфо, мятай насам. Мисля информацията може да е доста полезна.
203 и 209 със сигурност са с моторчета, но не съм виждал никъде DIY. Ако намериш малко по-подробно инфо, мятай насам. Мисля информацията може да е доста полезна.
#7
Публикувано 17 април 2012 - 21:59
Ами скоро се развали централното на служебния ''МЛ'' на шофьорската врата ту се заключваше ту не се.И го заключвахме със сервизния ключ на ръка.Като го закарахме в известен Пловдивски авто-електро-сервиз,майстора го оправи за час,и каза,че му сложил машинка от ''А' класа,тъй като машинката му била изгоряла.Като го погледнах учудено продължи да обяснява,че машинките на 203,''А'' и ''МЛ'' са били взаимозаменяеми.Та от там го имам това инфо.За съжаление изгоря и моторчето на люка на служебната 221-ца.Струва почти 800лв и не е заменяемо от друг модел,а моторчетата в обурудването на 221 горят доста и са скъпи да го е@а.nikolai4eto, това е супер инфо.
203 и 209 със сигурност са с моторчета, но не съм виждал никъде DIY. Ако намериш малко по-подробно инфо, мятай насам. Мисля информацията може да е доста полезна.
#8
Публикувано 18 август 2012 - 20:58
Здравейте, днес ми се появи този неприятен проблем ( ), и искам да го отстраня, направо се побърках като го видях как подскача.
nikolai4eto, и аз съм от Пловдив, ако може да ми кажеш, къде се намира този майстор-електроника, за да отида и аз. Щом вече е минавал през този проблем, мисля че бързо ще се справи. Колко пари да приготвя само (ориентировъчно да знам) ?
Благодаря предварително.
nikolai4eto, и аз съм от Пловдив, ако може да ми кажеш, къде се намира този майстор-електроника, за да отида и аз. Щом вече е минавал през този проблем, мисля че бързо ще се справи. Колко пари да приготвя само (ориентировъчно да знам) ?
Благодаря предварително.
#9
Публикувано 22 септември 2012 - 01:33
Някъв сервиз в Пловдив, където могат за свършат тази работа ? Мнения, цени ?
#10
Публикувано 20 октомври 2013 - 14:43
Здравейте.
Имам този проблем на А-класата на две от вратите. Някой знае ли къде в София мога да я закарам да я погледнат?
#11
Публикувано 10 април 2018 - 12:21
Колеги и аз го имах този проблем.Наистина се оказа пружинката.На мойто купе централното се сваля след като се освободи водача на стъклото иначе посмъртно машинката не излиза.И после голям зор да се постави пружинката.Но след това всичко е окей.Занитва се отново водача и аербека.В общи линии това е.
#12
Публикувано 10 април 2018 - 17:27
колеги проблема е от една пружинка ,която се чупи ,ако някой иска имам оригинални-тел 0898226979
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни