Помощ 220лв. за шарнир на W124 4Matic
Започната от milenm, 14 фев 2012 - 16:52:46
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 февруари 2012 - 16:52
Колеги, моля Ви дайте мнение и препоръки!
Колата е W 124 260Е 4Matic автоматик, 1991год.
Имам за смяна преден шарнир и ми дават цена 220 лева само оригинален!!!
Не е от тези шарнири,които се набиват а с ботлове.
1. Имам ли друг вариант?
2. Ако нямам добра ли е цената?
Благодаря Ви предварително!!!
Колата е W 124 260Е 4Matic автоматик, 1991год.
Имам за смяна преден шарнир и ми дават цена 220 лева само оригинален!!!
Не е от тези шарнири,които се набиват а с ботлове.
1. Имам ли друг вариант?
2. Ако нямам добра ли е цената?
Благодаря Ви предварително!!!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#2
Публикувано 14 февруари 2012 - 17:38
...и малко снимки за инфо...не се вижда всеки ден туй чудо...
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от milenm: 14 февруари 2012 - 17:43
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#3
Публикувано 14 февруари 2012 - 19:16
Ами на мен от снимките ми изглежда като оригиналния ,но ако не е варианта е следният: Има хора които ги рециклират ,сваляш му целия носач ,барабар с шарнира и го прави. Виждам ,че си от Казанлък ,там не съм запознат с такива хора ,но в София за това упражнение ще ти вземат между 30 и 70лв.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 14 февруари 2012 - 19:33
В Казанлък има магазин на тех-ко.. скокни до там да видиш дали няма алтернатива.
Ако не знаеш къде е.. пиши ми да ти обясня
Ако не знаеш къде е.. пиши ми да ти обясня
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#5
Публикувано 14 февруари 2012 - 19:40
Мъ ръ Биг е човека.
Колега изчакай малко правилният човек да погледне темата. Той ако не ти даде най-хубавата цена, друг незнам кой.
Колега изчакай малко правилният човек да погледне темата. Той ако не ти даде най-хубавата цена, друг незнам кой.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 14 февруари 2012 - 19:47
алтернативи няма наистина
и цената на оригиналния е приблизително тази
така че освен варианта, който ти спомена Хари може да провериш алтернативни доставчици на оригинални резервни части и евентуално да го вземеш около 190-200лв
и цената на оригиналния е приблизително тази
така че освен варианта, който ти спомена Хари може да провериш алтернативни доставчици на оригинални резервни части и евентуално да го вземеш около 190-200лв
Този пост е редактиран от mr Big: 14 февруари 2012 - 19:47
#7
Публикувано 14 февруари 2012 - 20:11
Първо да благодаря на всички! ...Значи в Казанлък също има място, където рециклират подобни части, но не знам до колко може да се разчита на това все пак е шарнир. И ако реша да е този вариант защо да свалям целия носач? На 4Матик едва ли е лесно това упражнение. А между другото намерих един тук: http://www.ebay.co.u...#ht_2454wt_1185
и понеже не е същият като на снимката пуснах запитване до продавача с моите снимки и VIN и ще чакам отговор. Ще Ви пиша за резултата!
Благодаря още веднъж!
P.S. Скъпичък излиза този 4Matic
А има ли W124 4Matic на която и се набиват шарнирите?
и понеже не е същият като на снимката пуснах запитване до продавача с моите снимки и VIN и ще чакам отговор. Ще Ви пиша за резултата!
Благодаря още веднъж!
P.S. Скъпичък излиза този 4Matic
А има ли W124 4Matic на която и се набиват шарнирите?
Този пост е редактиран от milenm: 14 февруари 2012 - 20:13
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#8
Публикувано 14 февруари 2012 - 20:53
не ти препоръчвам рециклаж на точно този модел шарнир.
Пружината натиска носача надолу. гнездото на шарнира е отдолу, това е възможно най-лошата конструктивна комбинация.
Този шарнир търпи голям товар, върху малка площ.
И по принцип не тропа, хваща се само с напъване с щанга в джантата към носача.
Бих ти препоръчал нов. В БС имаме отстъпки, мисля че е -13% за части.
Ще проверя утре в моите каталози за алтернатива.
Пружината натиска носача надолу. гнездото на шарнира е отдолу, това е възможно най-лошата конструктивна комбинация.
Този шарнир търпи голям товар, върху малка площ.
И по принцип не тропа, хваща се само с напъване с щанга в джантата към носача.
Бих ти препоръчал нов. В БС имаме отстъпки, мисля че е -13% за части.
Ще проверя утре в моите каталози за алтернатива.
#9
Публикувано 15 февруари 2012 - 12:35
Колеги,имаме развитие! Вчера, когато ходих при майсторите,които ми правят колата ми казаха че от студа греста е станала по-гъста и се е вдигнала горе и затова скърца. Иначе шарнира бил здрав. А скърцането се получи в големите студове, като изринах една пряспа, веднага след това.С една спринцовка му вкара малко масло в маншона и скърцането понамаля, но остана. Днес вече е доста по-топло и като покарах малко из града скърцането изчезна. Иначе намерих на морга W124 4Matic 300TD и видях, че нейните приличат на моите, но се набиват. Дали са взаимно заменяеми се чудя? Да взема онези основи и да им сложа нови шарнири? Идеи?
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#10
Публикувано 15 февруари 2012 - 14:53
Идеята ми е, че теорията на твоите майстори за греста и маслото, не е добра.
Ако искаш да разбереш дали шарнирът ти е с хлабина, Запъва се с крива щанга в джантата и се повдига носача, при шарнира, в посока нагоре.
Оригиналните шарнири скърцат, преди да излезе шарнирния болт.
Ако искаш да разбереш дали шарнирът ти е с хлабина, Запъва се с крива щанга в джантата и се повдига носача, при шарнира, в посока нагоре.
Оригиналните шарнири скърцат, преди да излезе шарнирния болт.
#11
Публикувано 16 февруари 2012 - 13:39
Това е правилният отговор!Идеята ми е, че теорията на твоите майстори за греста и маслото, не е добра.
Ако искаш да разбереш дали шарнирът ти е с хлабина, Запъва се с крива щанга в джантата и се повдига носача, при шарнира, в посока нагоре.
Оригиналните шарнири скърцат, преди да излезе шарнирния болт.
Смени си "майсторите",защото нещо не са в час след като казват,че греста се е вдигнала ебати ташака в Казанлък няма гравитация
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#12
Публикувано 25 март 2012 - 17:36
Развръзката: Взех от морга за 40 кинта и го рециклирах и за сега е добре. Слагам и снимки за колегите с 4 Matic. С пожелание да не ви се случва!!!
Прикачени файлове
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#13
Публикувано 25 март 2012 - 18:09
Да рециклираш шарнир, да возиш семейството си.... и да си спокоен...
#14
Публикувано 25 март 2012 - 18:24
Нищо лично към колегата с въпросната 124-ка, а по-скоро към хората, които си мислят да си вземат конкретно 124-ка 4-Матик - моля Ви не правете този експеримент!!! Като искаш кола 4Х4 от тези години - отговора е само в една марка Ауди и системата е Quattro
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#15
Публикувано 25 март 2012 - 18:50
Аз за това поддържам темата, да не се окаже и друг в моето положение от незнание, с кола произведена в 1946 бройки само! Когато търсих шарнир в е-bay видях, че на ML 2008 шарнира е 30-40 евра /ако не се лъжа/ и ми се изясниха доста неща... А тампона на автомата и той 200 кинта...Кабел за АБС е 350...Ама какво да направя, че не разбирах толкова, като го взимах а се влюбих пусто, а и доста пари вкарах в нея вече! А за шарнира ще си го сменя просто закърпвам положението сега...докато дойде другият. Легна ми на сърцето тази кола убава е, ама скъпа....ама па убава...Нищо лично към колегата с въпросната 124-ка, а по-скоро към хората, които си мислят да си вземат конкретно 124-ка 4-Матик - моля Ви не правете този експеримент!!! Като искаш кола 4Х4 от тези години - отговора е само в една марка Ауди и системата е Quattro
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни