Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Акумулатор - колко ампера?


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#31 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2012 - 15:14

Ако си сигурен че батерията ти е чук, друго не ти остава освен да ревизираш стартера. ;)
........често от изместване на оста, поради износени втулки или лагери, ротора започва да докосва статора и въртенето се влошава.


Не съм сигурен,а стартера е ревизиран преди около месец някъде. Съмнява ме,че страда от недозареждане. А как да го проверя?
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#32 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2012 - 18:31

При акумулаторджия с "товарна вилка" се проверява.
Не е зле да провериш и с колко В зарежда алтернатора.
  • 0

#33 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2012 - 19:57

B?
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#34 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2012 - 20:35

B?

Волта. :)
  • 0
Публикувано изображение

#35 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2012 - 23:46

Волта. :)

Вафли :D :D :D

Този пост е редактиран от Алфонсо: 28 ноември 2012 - 23:47

  • 1

#36 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2012 - 09:17

По-назад споменаваш че сте мерили консумация. Е може ли да премерите за нея.. а да не видите колко зарежда???

Тургаш мултицета на 20 Vафли., мериш първо без косуматорите, после с тях и казваш... ;)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#37 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 26 септември 2017 - 10:02

Здравейте. Купих си w211 e200 компресор 2008г.184к.с.Акумолатора ми е за смяна и в магазините навсякъде са с различно мнение. Трябва ли да е AGM стандарт или може и обикновен? И колко ампера трябва да е? Благодаря.
  • 0

#38 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 септември 2017 - 12:07

От завода излиза с 70Аh.
A0019828008

Ти ако искаш и от камион сложи.

И не се научихте по тези форуми, че големия акумулатор се налага заради многото екстри, не заради големия мотор!
  • 0

#39 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 26 септември 2017 - 13:15

Ти да видиш!Благодаря.
  • 0

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 септември 2017 - 13:24

От завода излиза с 70Аh.
A0019828008
Ти ако искаш и от камион сложи.
И не се научихте по тези форуми, че големия акумулатор се налага заради многото екстри, не заради големия мотор!

Аууу че лош тоз Прокопи!!!Той Прокопи ли е,Радо ли е,от с.Бъта ли е,от Варна ли е,не знам,ама ме накара да прочета цялата тема и никъде не видях някой да е писал че силен акумулатор се слага заради голям мотор...Много хора са писали,че е заради екстрите...
АГМ-а доколкото си спомням е задължителен при старт-стоп функцията.
  • 0

#41 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 26 септември 2017 - 14:18

Да си учител е призвание, не е по наследство:)
  • 0

#42 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 26 септември 2017 - 14:35

АГМ-а доколкото си спомням е задължителен при старт-стоп функцията.

 

Мисля, че е добре да го сложиш ако имаш и СБЦ. Както и да е, не мисля, че е прецакване да се даде 100лв повече за акумулатор и да се намали риска от проблеми.


  • 0

#43 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 26 септември 2017 - 15:15

Ако е 2008 г. както пише колегата, няма сбц.
  • 0

#44 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 26 септември 2017 - 16:35

SBC-то няма нищо общо.
Аз бих си взел AGM акумулатор, има много предимства - по-бавно разреждане, по-бързо възстановяване, по-издържлив на ниски температури, по-дълъг живот, по-устойчив на вибрации, и др. Още повече ако оригиналния акумулатор ти е бил AGM, няма какво да му мислиш, доколкото си спомням имаше някаква разлика, макар и минимална в напрежението при зареждане на обикновен и AGM акумулатор.
  • 0

#45 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 26 септември 2017 - 19:28

Благодаря ви колеги. Понеже купих колата с обикновен акумолатор/74ah 680стартов ток/ и пада доста бързо. Не знам какъв е оригиналния акумолатор, не знам и този на колко години е.В магазините един ми казва обикновен друг AGM, за това се допитах до вас. След отговора на prokopi69 се подразних малко на отговора и отидох до бившия Балканстар и се оказа, че акумолатора трябва да е 95ah 850стартов ток на този автомобил. Отново БЛАГОДАРЯ за вашите бързи отговори.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни