Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Акумулатор - колко ампера?


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#1 amgsport

amgsport

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич, София...
  • Автомобил:
    Mercedes CLK230 2000g

Публикувано 11 февруари 2012 - 18:48

Здравейте колеги,

Акумулатора ми се предаде и дойде време за смяна. Бихте ли ми казали колко ампера трябва да е новия акумулатор за clk230 kompressor. Може и препоръка от къде да си го взема.(Става въпрос за София) Дочух, че имало места, където взимат стария и приспадат от цената.
Преди време имаше такава тема, но не можах да я открия.

Благодаря,
Крум
  • 0

#2 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 19:10

Колега 100AH трябва да ти е акумулатора. Аз моя го взех от Сливница 247 (ако не се лъжа) в близост до Сточна гара.
Когато взех моя беше 215лв. на Банер но тогава бяха в промоция.Сега сигурно е към 260-270лв.
  • 0
Публикувано изображение

#3 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 19:19

Няма нужда да е повече от 88Ah. Може да го закупиш от проф. Стоян Гишин, Техническия университет, с компетентни съвети и достатъчен избор. M-r Google, ще те осведоми повече що за човек е....
  • 0
Публикувано изображение

#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 19:23

Няма нужда да е повече от 88Ah.

Не са много нещата, за които някой инженер в Даймлер е преценил да постави в колата, а да не е имало необходимост.
Виж - много са нещата, дето някой у нас преценява, че няма нужда да ги има. Но всеки сам си преценява.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 19:57

Не са много нещата, за които някой инженер в Даймлер е преценил да постави в колата, а да не е имало необходимост.
Виж - много са нещата, дето някой у нас преценява, че няма нужда да ги има. Но всеки сам си преценява.

Не е съвсем сам, ето пита тук във форума, получава мнения, после ще попита породавача на акумулатори, отново ще се осведоми и ще прецени какво да си купи.
Може би ще е от полза да се припомни, че фирмите произвеждащи акумулатори работят в насока по-малък саморазряд и по-голям стартов ток, с което акумулатора от 2000г. е по-неусъвършенствуван от този 2012г.
А за маркетинга на Даймлер е по-добре хората да се интересуват по-малко и да плащат повече, ама едва ли продават много MB акумулатори (имам предвид не с автомобил).

Този пост е редактиран от dpower: 11 февруари 2012 - 19:57

  • 0
Публикувано изображение

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 11 февруари 2012 - 21:20

Има си параметри които трябва да се спазват,независимо дали ни харесват или не.....
  • 0

#7 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 11 февруари 2012 - 21:31

Здравейте колеги,

Аз имам С230 kompressor 2002 sport coupe напално преработен на 2009 CLC.

Когато купих колата беше с фабричен 100ah това беше преди 6 години и акумолатора вече здаваше багажа. Та реших да пробвам по танката лаисна и си взвх ефтин 85ah, карах го 2 години с маки след това взех нов 95ah които сащо го карах 2 години и здаде багажа, след тия два неоспешни опита реших да си взема оригинален отидох в наи блиския дилър на мерцедес и си взех стандартен 100ah който е за колата дават го скапо но е с международна 3 години гарансия и си е произведен от даймлер, платих 300$ и си струваше всеки цент.

Равносметката е , колата не я карам зимата значи всяка година 4-5 месеца на гараж, след 2-3 месеца престой пали от рас. С менте акомулатор под 95ah трябваше да я бууствам след четвартата седмица.

Моя съвет е копувауте си само мерцедес акумолатор с спецификация за ваща кола и ще ви искара 4-5 години минимум.

За сравнение колата ми е с всички пакети който са за модела и затова харчи повечко ток.
  • 0

#8 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 22:16

Моя съвет е копувауте си само мерцедес акумолатор с спецификация за ваща кола и ще ви искара 4-5 години минимум.


Не е задължително да е мерцедес, може и варта необслужваем (или друга доказана марка !), моя варта 100 ампера и вече е на 5 години и малко и колата пали без проблем в най големия студ. Но най вече както казваш е задължително да отговаря на спецификацията на конкретната кола.
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 22:20

100Ah, никакви по-малки!
Имам основателна причина да го пиша! CLK-то по някаква причина си иска 100. Карах го с 80 и няколко в началото и умираше нон-стоп, а не беше умрял!
После си купих 100 и проблемите се решиха.

Не е до нови и стари технологии. Не са се променили при аку-тата много много в последните 20 години!
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#10 bigbass

bigbass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Интериорен тунинг.Екстри
  • Автомобил:
    Passat 3 - 93г. 2000куб.
    Всички екстри за всички модели

Публикувано 11 февруари 2012 - 22:34

Аз на Пасатчето съм забучил стоянката и ми е екстра.Колкото повече толкова по-добре. :)
Проблемът, е че има доста разбирачи, които всъщност не са наясно на кой какъв акумулатор му трябва .
Щом инженерите в Мерцедес са преценили че трябва 100 ампер-часа ,слагаш такъв (въпреки цифроманията) и забравяш за проблемите години наред.
  • 0

#11 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 23:35

При поставяне на по-малък от необходимото винаги рискуваш да не достигне ток. Да, стартовия е важен при палене, но и цялостната издръжливост също е важна - сега зимата се ползват доста консуматори в колата - подгряване на седалките, всички светлини светят постоянно, подгряване на задното стъкло, ако ползваш REST функцията на климатика и т.н., ако живееш в града - караш често на къси разстояния и често може да не успее да се зареди изцяло.

В тези коли има електроника, която започва да блокира функции, когато има недостиг на ток.

Ако сложиш по-голям от предписаното - винаги рискуваш алтернатора да не може да го зареди напълно. А оставиш ли го недозареден за дълго време - ще се скапе за по-малко от гаранционния срок. А нали се сещаш, че никой производител няма да признае гаранция на акумулатор, който е монтиран в автомобил, който не е подходящ за съответния акумулатор.

Максимално допустимия марж в тока на акумулатора може да ти бъде 5%, което при фабрично предвидени 100Ah ще рече че ти трябва от 95Ah до 105Ah.

Отново ще кажа - всеки сам си решава, но аз познавам доста хора, които са си патили от използването на неправилния акумулатор и не познавам нито един човек, който да е имал проблем от използването на правилен :)
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#12 amgsport

amgsport

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич, София...
  • Автомобил:
    Mercedes CLK230 2000g

Публикувано 12 февруари 2012 - 00:31

Благодаря на всички колеги, които се отзоваха. Напълно съм съгласен, че трябва да се ползва предписания ампераж от производителя. Стана ми ясно, че това е 100ah.

Поздрави,
Крум
  • 0

#13 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 09:27

Благодаря на всички колеги, които се отзоваха. Напълно съм съгласен, че трябва да се ползва предписания ампераж от производителя. Стана ми ясно, че това е 100ah.

Поздрави,
Крум


Крумчо колегата mr.Big ще ти обади добра цена за Банера, а от Банера ще бъдеш предоволен да знаеш :)
  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#14 amgsport

amgsport

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич, София...
  • Автомобил:
    Mercedes CLK230 2000g

Публикувано 12 февруари 2012 - 14:13

Крумчо колегата mr.Big ще ти обади добра цена за Банера, а от Банера ще бъдеш предоволен да знаеш :)



Благодаря братле, ще проверя!
  • 0

#15 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2012 - 11:08

Да използвам темата на колегата и да питам на 124це 122кс акумулатор с какъв ампераж,че купих колата с 62амп.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни