Акумулатор - колко ампера?
Започната от amgsport, 11 фев 2012 - 18:48:05
57 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 февруари 2012 - 18:48
Здравейте колеги,
Акумулатора ми се предаде и дойде време за смяна. Бихте ли ми казали колко ампера трябва да е новия акумулатор за clk230 kompressor. Може и препоръка от къде да си го взема.(Става въпрос за София) Дочух, че имало места, където взимат стария и приспадат от цената.
Преди време имаше такава тема, но не можах да я открия.
Благодаря,
Крум
Акумулатора ми се предаде и дойде време за смяна. Бихте ли ми казали колко ампера трябва да е новия акумулатор за clk230 kompressor. Може и препоръка от къде да си го взема.(Става въпрос за София) Дочух, че имало места, където взимат стария и приспадат от цената.
Преди време имаше такава тема, но не можах да я открия.
Благодаря,
Крум
#4
Публикувано 11 февруари 2012 - 19:23
Не са много нещата, за които някой инженер в Даймлер е преценил да постави в колата, а да не е имало необходимост.Няма нужда да е повече от 88Ah.
Виж - много са нещата, дето някой у нас преценява, че няма нужда да ги има. Но всеки сам си преценява.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 11 февруари 2012 - 19:57
Не е съвсем сам, ето пита тук във форума, получава мнения, после ще попита породавача на акумулатори, отново ще се осведоми и ще прецени какво да си купи.Не са много нещата, за които някой инженер в Даймлер е преценил да постави в колата, а да не е имало необходимост.
Виж - много са нещата, дето някой у нас преценява, че няма нужда да ги има. Но всеки сам си преценява.
Може би ще е от полза да се припомни, че фирмите произвеждащи акумулатори работят в насока по-малък саморазряд и по-голям стартов ток, с което акумулатора от 2000г. е по-неусъвършенствуван от този 2012г.
А за маркетинга на Даймлер е по-добре хората да се интересуват по-малко и да плащат повече, ама едва ли продават много MB акумулатори (имам предвид не с автомобил).
Този пост е редактиран от dpower: 11 февруари 2012 - 19:57
#6
Публикувано 11 февруари 2012 - 21:20
Има си параметри които трябва да се спазват,независимо дали ни харесват или не.....
#7
Публикувано 11 февруари 2012 - 21:31
Здравейте колеги,
Аз имам С230 kompressor 2002 sport coupe напално преработен на 2009 CLC.
Когато купих колата беше с фабричен 100ah това беше преди 6 години и акумолатора вече здаваше багажа. Та реших да пробвам по танката лаисна и си взвх ефтин 85ah, карах го 2 години с маки след това взех нов 95ah които сащо го карах 2 години и здаде багажа, след тия два неоспешни опита реших да си взема оригинален отидох в наи блиския дилър на мерцедес и си взех стандартен 100ah който е за колата дават го скапо но е с международна 3 години гарансия и си е произведен от даймлер, платих 300$ и си струваше всеки цент.
Равносметката е , колата не я карам зимата значи всяка година 4-5 месеца на гараж, след 2-3 месеца престой пали от рас. С менте акомулатор под 95ah трябваше да я бууствам след четвартата седмица.
Моя съвет е копувауте си само мерцедес акумолатор с спецификация за ваща кола и ще ви искара 4-5 години минимум.
За сравнение колата ми е с всички пакети който са за модела и затова харчи повечко ток.
Аз имам С230 kompressor 2002 sport coupe напално преработен на 2009 CLC.
Когато купих колата беше с фабричен 100ah това беше преди 6 години и акумолатора вече здаваше багажа. Та реших да пробвам по танката лаисна и си взвх ефтин 85ah, карах го 2 години с маки след това взех нов 95ah които сащо го карах 2 години и здаде багажа, след тия два неоспешни опита реших да си взема оригинален отидох в наи блиския дилър на мерцедес и си взех стандартен 100ah който е за колата дават го скапо но е с международна 3 години гарансия и си е произведен от даймлер, платих 300$ и си струваше всеки цент.
Равносметката е , колата не я карам зимата значи всяка година 4-5 месеца на гараж, след 2-3 месеца престой пали от рас. С менте акомулатор под 95ah трябваше да я бууствам след четвартата седмица.
Моя съвет е копувауте си само мерцедес акумолатор с спецификация за ваща кола и ще ви искара 4-5 години минимум.
За сравнение колата ми е с всички пакети който са за модела и затова харчи повечко ток.
#8
Публикувано 11 февруари 2012 - 22:16
Моя съвет е копувауте си само мерцедес акумолатор с спецификация за ваща кола и ще ви искара 4-5 години минимум.
Не е задължително да е мерцедес, може и варта необслужваем (или друга доказана марка !), моя варта 100 ампера и вече е на 5 години и малко и колата пали без проблем в най големия студ. Но най вече както казваш е задължително да отговаря на спецификацията на конкретната кола.
#9
Публикувано 11 февруари 2012 - 22:20
100Ah, никакви по-малки!
Имам основателна причина да го пиша! CLK-то по някаква причина си иска 100. Карах го с 80 и няколко в началото и умираше нон-стоп, а не беше умрял!
После си купих 100 и проблемите се решиха.
Не е до нови и стари технологии. Не са се променили при аку-тата много много в последните 20 години!
Имам основателна причина да го пиша! CLK-то по някаква причина си иска 100. Карах го с 80 и няколко в началото и умираше нон-стоп, а не беше умрял!
После си купих 100 и проблемите се решиха.
Не е до нови и стари технологии. Не са се променили при аку-тата много много в последните 20 години!
#10
Публикувано 11 февруари 2012 - 22:34
Аз на Пасатчето съм забучил стоянката и ми е екстра.Колкото повече толкова по-добре.
Проблемът, е че има доста разбирачи, които всъщност не са наясно на кой какъв акумулатор му трябва .
Щом инженерите в Мерцедес са преценили че трябва 100 ампер-часа ,слагаш такъв (въпреки цифроманията) и забравяш за проблемите години наред.
Проблемът, е че има доста разбирачи, които всъщност не са наясно на кой какъв акумулатор му трябва .
Щом инженерите в Мерцедес са преценили че трябва 100 ампер-часа ,слагаш такъв (въпреки цифроманията) и забравяш за проблемите години наред.
#11
Публикувано 11 февруари 2012 - 23:35
При поставяне на по-малък от необходимото винаги рискуваш да не достигне ток. Да, стартовия е важен при палене, но и цялостната издръжливост също е важна - сега зимата се ползват доста консуматори в колата - подгряване на седалките, всички светлини светят постоянно, подгряване на задното стъкло, ако ползваш REST функцията на климатика и т.н., ако живееш в града - караш често на къси разстояния и често може да не успее да се зареди изцяло.
В тези коли има електроника, която започва да блокира функции, когато има недостиг на ток.
Ако сложиш по-голям от предписаното - винаги рискуваш алтернатора да не може да го зареди напълно. А оставиш ли го недозареден за дълго време - ще се скапе за по-малко от гаранционния срок. А нали се сещаш, че никой производител няма да признае гаранция на акумулатор, който е монтиран в автомобил, който не е подходящ за съответния акумулатор.
Максимално допустимия марж в тока на акумулатора може да ти бъде 5%, което при фабрично предвидени 100Ah ще рече че ти трябва от 95Ah до 105Ah.
Отново ще кажа - всеки сам си решава, но аз познавам доста хора, които са си патили от използването на неправилния акумулатор и не познавам нито един човек, който да е имал проблем от използването на правилен
В тези коли има електроника, която започва да блокира функции, когато има недостиг на ток.
Ако сложиш по-голям от предписаното - винаги рискуваш алтернатора да не може да го зареди напълно. А оставиш ли го недозареден за дълго време - ще се скапе за по-малко от гаранционния срок. А нали се сещаш, че никой производител няма да признае гаранция на акумулатор, който е монтиран в автомобил, който не е подходящ за съответния акумулатор.
Максимално допустимия марж в тока на акумулатора може да ти бъде 5%, което при фабрично предвидени 100Ah ще рече че ти трябва от 95Ah до 105Ah.
Отново ще кажа - всеки сам си решава, но аз познавам доста хора, които са си патили от използването на неправилния акумулатор и не познавам нито един човек, който да е имал проблем от използването на правилен
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 12 февруари 2012 - 00:31
Благодаря на всички колеги, които се отзоваха. Напълно съм съгласен, че трябва да се ползва предписания ампераж от производителя. Стана ми ясно, че това е 100ah.
Поздрави,
Крум
Поздрави,
Крум
#13
Публикувано 12 февруари 2012 - 09:27
Благодаря на всички колеги, които се отзоваха. Напълно съм съгласен, че трябва да се ползва предписания ампераж от производителя. Стана ми ясно, че това е 100ah.
Поздрави,
Крум
Крумчо колегата mr.Big ще ти обади добра цена за Банера, а от Банера ще бъдеш предоволен да знаеш
By Batev
#14
Публикувано 12 февруари 2012 - 14:13
Крумчо колегата mr.Big ще ти обади добра цена за Банера, а от Банера ще бъдеш предоволен да знаеш
Благодаря братле, ще проверя!
#15
Публикувано 13 февруари 2012 - 11:08
Да използвам темата на колегата и да питам на 124це 122кс акумулатор с какъв ампераж,че купих колата с 62амп.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни