Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с паленето при М103 2.6


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#1 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 22:29

Ще започна с малко предистория на проблема: Преди последните големи снегове колата ми беше много затрупана и не я бях палил от около седмица, не я бях карал от около 10-тина дни, цялата кола беше под снега и като я разринах (много зает бях и нямах време), колата запали от ряз, учудващо, загря на 80 градуса, тръгнах да направя едно кръгче, и тя като почна да прекъсва, да гърми, да се дави и да гасне, едвам я прибрах пред дома и като я изгасих и пробвах да я запаля наново нищо не стана, на следващия ден пак запали от ряз и вървеше добре, обаче като я изгасих едвеам я запалих прибрах се и я зае*ах пред нас, говорих с един майстор и той ми каза да видя капачката на делкото за конденз, прав беше, цялата капачка беше влажна отвътре, затова е палила като студена и не пали като загрее, забърсах и почистих капачката отдолу и днес като я монтирах няма запалване тази кола! 1-2 пъти със много въртене и газ до дупка едвам запали но след като загрееше повече непоиска и вече незнам какъв й е проблема! Моля за съвет колеги, че ще я засиля на някъде :) преди затрупването колата винаги палеше бомба, независимо от температурите.
  • 0

M112.940 inside

 

 


#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 февруари 2012 - 00:44

като ти направи мизерията пак-веднага свали капачката и ако е мокра-бършеш и виж дали ще запали.
Данеби да ти липсват предпазните пластмаси на капачката?

провери за намокряне и около бобината и мястото където контактува с кабела
  • 0

#3 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 10:09

Пласмасите са там, само, че има една пукнатина на пласмасата около единия от закрепващите болтове, аз вече я забърсах, но ако продължи да събира конденз дали е от пукнатината в пласмасата?
  • 0

M112.940 inside

 

 


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 10:38

Нямаш проблем с Бенца!

Просто намери начин да го оставиш за 2/3 дни в топъл гараж. ;)

Проблема с конденза не се образува само в капачката на разпределителя а и във всички останали кухини!

За твое успокоение, споменавам наблюденя на приятели по света и добавям че в страните с подобни градуси -20 и висше се използват електрически нагреватели, като на всички студени паркинзи се монтират съответните гнезда за захранване.....Защо ли?

След престой в много студено време,запалване и кратка работа в същия студ...... в цилиндрите ти положението става същото както при дистрибутора а причината за това е рязката смяна на температурите на металите,бакелитите и буксите с уплътнения!

Моят съвет е да не го насилваш в този случай, щото може да думне нещо важно по електрониката.

Този пост е редактиран от бай Васил: 10 февруари 2012 - 10:50

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 февруари 2012 - 11:30

Пласмасите са там, само, че има една пукнатина на пласмасата около единия от закрепващите болтове, аз вече я забърсах, но ако продължи да събира конденз дали е от пукнатината в пласмасата?


има 2 пластмаси.
едната е под лулите на кабелите, другата над лулите.
Аз съм го имал същия проблем на М103. необяснимо за мен, защо, след като смених капачката с нова-проблема изчезна. Но може и да е съвпадение на събития.
Ако я караш всеки ден-няма да имаш проблема.
Капачката на М103 е много капризна към миене на мотора и влага. на лошо място е монтирана. на главата, където стопля много бързо и прави конденз. на М102 е по-отделена и загряването става по-плавно
  • 0

#6 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 12:11

Да, да, тази под лулите е с пукнатината, другата е добре, ще пробвам първо номера със топлия гараж на първо време, но аз така или иначе мисля да си сменя всичките кабели, че видях, че са сменяни частично и са различни
  • 0

M112.940 inside

 

 


#7 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 12:27

Малко update - неуспях да вкарам колата в гаража - угасна на средата на пътя и трябваше брат ми да ме изтегли с джипа ! тази кола стана неуправляема! като посегнах да я преместя както уж работеше и не прекъсваше, но щом тръгна и се подаде носа на пътя колата угасна и няма запалване след това!
  • 0

M112.940 inside

 

 


#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 12:57

Трябва да я вкараш.....



2/3 дни в топъл гараж. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 11 февруари 2012 - 13:08

Имам 103ка - нямам нито 1 пластмаса ама нито 1
Като ми направи тази красива мизерия я вкарвам както казва бай Васил в топъл подземен разбира се гараж
Проблема изчезва на втория ден - явно толкова и трябва на моята да изсъхне
Един път изчистих капачката и се оправи колата , след това трябваше да чистя бобината ( беше влезнал боклук отдолу незнайно как )
След това се оказа нещо друго , че се е намокрило / замърсило
Вкарвам в гаража и не му мисля вече .. нито капачки сменям нищо
За пукнатини в капачката обаче редовно проверявам :happy
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 февруари 2012 - 14:45

но щом тръгна и се подаде носа на пътя колата угасна и няма запалване след това!


е свали ли капачката след това да видиш какво е положението? щото ако е суха проблема е от другаде.
Това с гаража е много временно решение.
Проблема трябва да се отстрани. Нали затова е мерцедес? Да бъде винаги на 6. А не да ходим на ски, с гараж на колела зад колата. :)
  • 0

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 16:09

Кво да му оправи, трябва да му вземе едни кори и да уплътни коша! Колата пали, влагата кондензира, хоп нежелани срещи с полюсите по снадките и..... гасне.

Тя като качи водата нагоре по фугите, и като започне едно изпаряване, няма ли кори,в студа оправия нема. За да се избегнат някой нормални земни процеси, трябва да се контролират.

Колата има ли кори?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 16:54

Koи кори визираш колега? Колата има всичко освен кората под двигателя сега като се сетя, в майстора ми е, дали е от това? така е още от преди снега и досега немаше проблеми в студовете
То се е видяло, че ще трябва да се отсервизира, ами май ще сменя всичко - кабели свещи капачка, за по-сигурно

е свали ли капачката след това да видиш какво е положението? щото ако е суха проблема е от другаде.

Изобщо не се сетих, толкова се бях изнервил, а и имах работа да върша, идваше ми да я пусна по инерция в гората пък където се спре сама :)
  • 0

M112.940 inside

 

 


#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 17:30

Колата има всичко освен кората под двигателя


Е баш за нея става дума. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 18:38

при майстора ми е, махна я като ми сменяше тампоните на стабилизиращата щанга, ще я сложи като му я закарам, ако запали !
  • 0

M112.940 inside

 

 


#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 февруари 2012 - 22:51

да помислим логично.
190тка с кора? ДА, имало е фабрично, но не и серийно за всички модели.
2ро, когато е била чисто нова тази кола, дали е имала проблем с студеното палене и работа? не мисля. Както и моята пура в момента НЯМА проблем и без кора (но съм го имал същия проблем и не само на моята)
следователно, М103 ако е в ред, ще работи и без кората под мотора.

Виж следващия път дали е мокра капачката. ако е суха, ще ти дам следващите жокери.
А палеца погледна ли го колко е изяден?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни