Проблем с паленето при М103 2.6
Започната от IvoR1, 09 фев 2012 - 22:29:56
34 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 февруари 2012 - 22:29
Ще започна с малко предистория на проблема: Преди последните големи снегове колата ми беше много затрупана и не я бях палил от около седмица, не я бях карал от около 10-тина дни, цялата кола беше под снега и като я разринах (много зает бях и нямах време), колата запали от ряз, учудващо, загря на 80 градуса, тръгнах да направя едно кръгче, и тя като почна да прекъсва, да гърми, да се дави и да гасне, едвам я прибрах пред дома и като я изгасих и пробвах да я запаля наново нищо не стана, на следващия ден пак запали от ряз и вървеше добре, обаче като я изгасих едвеам я запалих прибрах се и я зае*ах пред нас, говорих с един майстор и той ми каза да видя капачката на делкото за конденз, прав беше, цялата капачка беше влажна отвътре, затова е палила като студена и не пали като загрее, забърсах и почистих капачката отдолу и днес като я монтирах няма запалване тази кола! 1-2 пъти със много въртене и газ до дупка едвам запали но след като загрееше повече непоиска и вече незнам какъв й е проблема! Моля за съвет колеги, че ще я засиля на някъде преди затрупването колата винаги палеше бомба, независимо от температурите.
M112.940 inside
#2
Публикувано 10 февруари 2012 - 00:44
като ти направи мизерията пак-веднага свали капачката и ако е мокра-бършеш и виж дали ще запали.
Данеби да ти липсват предпазните пластмаси на капачката?
провери за намокряне и около бобината и мястото където контактува с кабела
Данеби да ти липсват предпазните пластмаси на капачката?
провери за намокряне и около бобината и мястото където контактува с кабела
#3
Публикувано 10 февруари 2012 - 10:09
Пласмасите са там, само, че има една пукнатина на пласмасата около единия от закрепващите болтове, аз вече я забърсах, но ако продължи да събира конденз дали е от пукнатината в пласмасата?
M112.940 inside
#4
Публикувано 10 февруари 2012 - 10:38
Нямаш проблем с Бенца!
Просто намери начин да го оставиш за 2/3 дни в топъл гараж.
Проблема с конденза не се образува само в капачката на разпределителя а и във всички останали кухини!
За твое успокоение, споменавам наблюденя на приятели по света и добавям че в страните с подобни градуси -20 и висше се използват електрически нагреватели, като на всички студени паркинзи се монтират съответните гнезда за захранване.....Защо ли?
След престой в много студено време,запалване и кратка работа в същия студ...... в цилиндрите ти положението става същото както при дистрибутора а причината за това е рязката смяна на температурите на металите,бакелитите и буксите с уплътнения!
Моят съвет е да не го насилваш в този случай, щото може да думне нещо важно по електрониката.
Просто намери начин да го оставиш за 2/3 дни в топъл гараж.
Проблема с конденза не се образува само в капачката на разпределителя а и във всички останали кухини!
За твое успокоение, споменавам наблюденя на приятели по света и добавям че в страните с подобни градуси -20 и висше се използват електрически нагреватели, като на всички студени паркинзи се монтират съответните гнезда за захранване.....Защо ли?
След престой в много студено време,запалване и кратка работа в същия студ...... в цилиндрите ти положението става същото както при дистрибутора а причината за това е рязката смяна на температурите на металите,бакелитите и буксите с уплътнения!
Моят съвет е да не го насилваш в този случай, щото може да думне нещо важно по електрониката.
Този пост е редактиран от бай Васил: 10 февруари 2012 - 10:50
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 10 февруари 2012 - 11:30
Пласмасите са там, само, че има една пукнатина на пласмасата около единия от закрепващите болтове, аз вече я забърсах, но ако продължи да събира конденз дали е от пукнатината в пласмасата?
има 2 пластмаси.
едната е под лулите на кабелите, другата над лулите.
Аз съм го имал същия проблем на М103. необяснимо за мен, защо, след като смених капачката с нова-проблема изчезна. Но може и да е съвпадение на събития.
Ако я караш всеки ден-няма да имаш проблема.
Капачката на М103 е много капризна към миене на мотора и влага. на лошо място е монтирана. на главата, където стопля много бързо и прави конденз. на М102 е по-отделена и загряването става по-плавно
#6
Публикувано 10 февруари 2012 - 12:11
Да, да, тази под лулите е с пукнатината, другата е добре, ще пробвам първо номера със топлия гараж на първо време, но аз така или иначе мисля да си сменя всичките кабели, че видях, че са сменяни частично и са различни
M112.940 inside
#7
Публикувано 11 февруари 2012 - 12:27
Малко update - неуспях да вкарам колата в гаража - угасна на средата на пътя и трябваше брат ми да ме изтегли с джипа ! тази кола стана неуправляема! като посегнах да я преместя както уж работеше и не прекъсваше, но щом тръгна и се подаде носа на пътя колата угасна и няма запалване след това!
M112.940 inside
#8
Публикувано 11 февруари 2012 - 12:57
Трябва да я вкараш.....
2/3 дни в топъл гараж.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 11 февруари 2012 - 13:08
Имам 103ка - нямам нито 1 пластмаса ама нито 1
Като ми направи тази красива мизерия я вкарвам както казва бай Васил в топъл подземен разбира се гараж
Проблема изчезва на втория ден - явно толкова и трябва на моята да изсъхне
Един път изчистих капачката и се оправи колата , след това трябваше да чистя бобината ( беше влезнал боклук отдолу незнайно как )
След това се оказа нещо друго , че се е намокрило / замърсило
Вкарвам в гаража и не му мисля вече .. нито капачки сменям нищо
За пукнатини в капачката обаче редовно проверявам
Като ми направи тази красива мизерия я вкарвам както казва бай Васил в топъл подземен разбира се гараж
Проблема изчезва на втория ден - явно толкова и трябва на моята да изсъхне
Един път изчистих капачката и се оправи колата , след това трябваше да чистя бобината ( беше влезнал боклук отдолу незнайно как )
След това се оказа нещо друго , че се е намокрило / замърсило
Вкарвам в гаража и не му мисля вече .. нито капачки сменям нищо
За пукнатини в капачката обаче редовно проверявам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 11 февруари 2012 - 14:45
но щом тръгна и се подаде носа на пътя колата угасна и няма запалване след това!
е свали ли капачката след това да видиш какво е положението? щото ако е суха проблема е от другаде.
Това с гаража е много временно решение.
Проблема трябва да се отстрани. Нали затова е мерцедес? Да бъде винаги на 6. А не да ходим на ски, с гараж на колела зад колата.
#11
Публикувано 11 февруари 2012 - 16:09
Кво да му оправи, трябва да му вземе едни кори и да уплътни коша! Колата пали, влагата кондензира, хоп нежелани срещи с полюсите по снадките и..... гасне.
Тя като качи водата нагоре по фугите, и като започне едно изпаряване, няма ли кори,в студа оправия нема. За да се избегнат някой нормални земни процеси, трябва да се контролират.
Колата има ли кори?
Тя като качи водата нагоре по фугите, и като започне едно изпаряване, няма ли кори,в студа оправия нема. За да се избегнат някой нормални земни процеси, трябва да се контролират.
Колата има ли кори?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 11 февруари 2012 - 16:54
Koи кори визираш колега? Колата има всичко освен кората под двигателя сега като се сетя, в майстора ми е, дали е от това? така е още от преди снега и досега немаше проблеми в студовете
То се е видяло, че ще трябва да се отсервизира, ами май ще сменя всичко - кабели свещи капачка, за по-сигурно
То се е видяло, че ще трябва да се отсервизира, ами май ще сменя всичко - кабели свещи капачка, за по-сигурно
Изобщо не се сетих, толкова се бях изнервил, а и имах работа да върша, идваше ми да я пусна по инерция в гората пък където се спре самае свали ли капачката след това да видиш какво е положението? щото ако е суха проблема е от другаде.
M112.940 inside
#13
Публикувано 11 февруари 2012 - 17:30
Колата има всичко освен кората под двигателя
Е баш за нея става дума.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 11 февруари 2012 - 18:38
при майстора ми е, махна я като ми сменяше тампоните на стабилизиращата щанга, ще я сложи като му я закарам, ако запали !
M112.940 inside
#15
Публикувано 11 февруари 2012 - 22:51
да помислим логично.
190тка с кора? ДА, имало е фабрично, но не и серийно за всички модели.
2ро, когато е била чисто нова тази кола, дали е имала проблем с студеното палене и работа? не мисля. Както и моята пура в момента НЯМА проблем и без кора (но съм го имал същия проблем и не само на моята)
следователно, М103 ако е в ред, ще работи и без кората под мотора.
Виж следващия път дали е мокра капачката. ако е суха, ще ти дам следващите жокери.
А палеца погледна ли го колко е изяден?
190тка с кора? ДА, имало е фабрично, но не и серийно за всички модели.
2ро, когато е била чисто нова тази кола, дали е имала проблем с студеното палене и работа? не мисля. Както и моята пура в момента НЯМА проблем и без кора (но съм го имал същия проблем и не само на моята)
следователно, М103 ако е в ред, ще работи и без кората под мотора.
Виж следващия път дали е мокра капачката. ако е суха, ще ти дам следващите жокери.
А палеца погледна ли го колко е изяден?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни