Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 Паднал акумулатор или алтернатор? (E-класа 2005г., cdi, Automatic)


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 05 февруари 2012 - 00:07

Здравейте,
Първо автомобилът е E320cdi 2005г. automatic. Оставих колата на мой добър познат-приятел бояджия, за да направи някои декоративни забележки по нея. Имаха много работа и се забавиха 10-тина дни. След като си взех колата на таблото изписваше "Battery protection: Convenience functions temporary unavaliable" - не работеше подгрева на седалките, подгрев задно стъкло и други глезотийки. Мислех че като покарам колата, акумулатора ще се зареди. (Един път бях остав'аил колата на фарове и изпис същото съобщение, но след като я покарах 5-6 км, всичко беше ок) Така я карах два дни и нищо. Докато днес не ми светна и изписа: " ESP defective! Visit workshop!". Загасих колата, за да я рестартирам. Но не поиска да запали повече. Дори не можа да завърти. Часовника полудя. Дойдоха дадоха ми ток и запалих. Прибирайки колата минах покрай едно момче с магазин за акумулатори. Той видя акумулатора и каза че бил много висок клас (пълен бил с гел и не се обслужвал) и каза: Нищо не мога да направя, освен да го зареда. Аз го попитах може ли да замери колата дали зарежда, той сложи мултицета на акумулат.батерия. Докато колата работеше на място (че загася ли я няма палене) уреда отчете 10.6 волта. Не сме давали газ или нещо друго за теста.
Понеже е weekend-a и сервизите не работят, искам да си кажете мненията - диагнозите. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Благодаря предварително.

ПП. Досега не съм имал никакъв проблем с колата.


Ето какво прочетох в една друга тема:

Виж какво намерих:
Източник: http://www.benzworld...alternator.html

Прикачени файлове


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2012 - 01:39

Aлтернатора ти е заминал. Това е при положение, че зарежда 10те волта, както казваш.
Ходи на адреса от тази тема, те ми оправиха моя!

Цък!

Te ще ти го замерят повторно и ще му рециклират регулатора, ако е в него проблема.
Нормално е да откачат половината електроники. Дори съм изненадан за convenience функциите. Старите модели не обръщат чак толкова внимание :)

Хубаво е, че ти е с гел акумулатора. Един читав заряд с хубаво зарядно и си обратно в играта. Те са много по-издържливи.

Ако нямаш зарядно и искаш да си купиш, има едни на Einhell в METRO и подобните. Струваше 60ина лв. модела, който може да зарежда малко над 100Ah акумулатор.

Успех и не си късай нервите, но имай предвид, че не можеш да караш много време с незареждащ алтернатор.
Аз като се уверих, че моя е заминал и тръгнах от Изток до Симеон, карах без фарове, без музика, без парно, без нищо, което консумира излишен ток. Идеята беше просто да успее да ме закара до там.

Не знам дали алтернатора ти е във водна риза или е като старите обикновен. Може да го свалиш в някой сервиз и да отидеш да го рециклират, после просто да ти го сложат на колата. Принципно едно момче сваля алтернаторите зад блока, но сервиза е импровизиран и не знам дали може да се справи с динамо с водно охлаждане...
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 nnikolow_n

nnikolow_n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2012 - 10:48

Ако акумулаторът е гелов внимавай много при зареждането, че хич не обичат презареждане - скапват се. Зарядното да следи и напрежението на заряда - да не надхвърля 14.1 , 14.2 волта. По-добре после да се дозареди на автомобила, отколкото да го презаредиш на зарядното.
  • 0

#4 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 05 февруари 2012 - 13:06

Liloff, прочетохи посочената от теб тема и по-старата, която беше пуснал първоначално за твоя проблем. Има доста писани са регулатора на динамото, да не би това да е някаква детцка болест на марката? И още нещо, дали имаш накакъв телефон на тези момчета, за да им се обадя преди това? Благодаря. :)
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2012 - 13:09

Не е детска болест. На всички коли се случва рано или късно.
Има телефони в сайта им.

Гледаш там в твоя град офиса, щото не си написал къде си, и им звънкаш.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2012 - 13:16

Симптомите които описа колега, ми се случиха на мен преди 2 седмици. Помислих че е акумулатор. Оказа се че е заминал алтернатора.Смених го и всичко се оправи. Вероятно е това.

Едит:

На мен първо ми се изключи касетофона. След това отказаха мигачите. След това оборотомера полудя. Започна да ми прекъсва докато карах и реших да спра и да потегля наново. Вече не искаше да запали и си останах на място.

Този пост е редактиран от Marty: 05 февруари 2012 - 13:20

  • 0
Публикувано изображение

#7 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 05 февруари 2012 - 13:44

Попълних местопребиваването, засега София.
Момчетата там пак ще замерят всичко, за да е точна диагнозата за проблема, нали?!

Т.е. отивам там, където всички сте супер доволи, а именно:
гр. София, ул. Антим I, бл.2, тел. 02 / 931 06 30

.... и всичко е ОК? :)
  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2012 - 14:09

Taкава е идеята ;) Търси малкото сервизче на ъгъла на блока, а не онзи лъскавия точно до него.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 05 февруари 2012 - 14:22

Разбрах!
Благодаря. :)
Сутринта трябва да му помогна на Мерца да запали. Мисля да свържа моя акумулатор с друг на някоя работеща кола. Надявам се за 5-10 мин да му "прелея малко свежа кръв", т.е. да повиша леко волтажа, понеже го оставих на един паркинг на 10.5 волта, и вероятно няма да стигна от Младост до сервиза на "мускули". Но, ако се наложи да сваля акумулатора и да го зареда, за да мога да закарам колата до сервиза, при свързването после на батерията има ли нещо специфично, което трябва да се знае. При BMW например, се връзваше акумулатора и се изчакваше 5 мин, и тогава се палеше. Вече не помня защо беше така, заради вкарването на някакви грешки от ТВ-НАВИто и т.н. А тук?
  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 февруари 2012 - 17:20

няма нищо специфично
ти така или иначе си го напълнил с грешки
и като оправиш генератора не е лошо
да идеш да ти ги изтъркат
  • 0

#11 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 05 февруари 2012 - 17:32

Имах същия проблем .Оказа се релерегулатор кан 61 обрив.
  • 0

#12 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 07 февруари 2012 - 00:43

Проблемът е решен! :yahoo
Момчетата от http://www.fransizkup.com/ сършиха страхотна работа. Днес в 13:30ч колата беше при тях и в 19ч беше готова. Хубаво е, че моя алтернатор се оказа без водно охлаждане. Също така беше 200 амперов и човека ремонтирал го, каза че тези били уникално здрави. Имало други 150 амперови, които направо се разпадали и нищо не можело да се направи за тях. И така подменено е релето на алтернатора + двата лагера. Много са коректни! Препоръчвам ги, но тези които са на ул."Антим I".
(моля обърнете внимание, че там има два сервиза за алтренатори, един лъскав и едно гаражче.
Нашите момчета са в неугледното гаражче. Отгоре я пише и фирмата!)

Благодаря на всички за помощта.

PS. Има едно момче Мариян, който работи в гаражче зад момчетата с алтернаторите. Те са отличен екип. И така вместо да ходя в моя сервиз за сваляне на алтернатора и да прекося половин София за да го занеса на ул. "Aнтим I", Мариян го свали и качи. Много е точно момчето. Накрая почисти корите на двигателя с Meglio, защото ги беше поомазал. Евала.
  • 0

#13 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Публикувано 07 февруари 2012 - 00:53

Зaбравих да спомена:
- по обед, преди да тръгна към Антим I, свързах акумулатора на Е-класата с акумулатора на работещия ML270cdi за 15 мин. После замерих тока, който беше около 13 волта. Така стигнах на "мускули" до Fransizkup....
- Другито интересно беше, че само 2 км след като беше отремонтирана, колата изписа нещо от рода: "Convenience functions are already avaliable".
Nice, a?! :)

ПП. Може ли да препоръчате някой, който може да прочете Е-класата и да изчисти записаните грешки?
Благодаря.

Успех на всички!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни