Този пост е редактиран от SJambazov: 03 февруари 2012 - 21:36
кое VITO е по-добро CDI или TD
Започната от SJambazov, 03 фев 2012 - 21:33:04
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 февруари 2012 - 21:33
Здравейте колеги. Може /дано /скоро да имам нужда от малък бус. Естествено че МБ е фаворит. Като си купувах Ц-класата / спрямо цена и година / 250 турбодизела бе за предпочитане пред първите CDI-та, с оглед на изпитана технология или все още новото ,но даващо дефекти поколение за периода 1997-2000г....Важи ли същото и за ван-а, като се има предвид че ще минава по около 2000км на седмица!!! извън БГ. Благодаря за вниманието предварително.
#3
Публикувано 06 февруари 2012 - 09:34
при така зададените параметри аз бих се насочил към възможно по нов автомобил с по ниски разходи на км
първо бих проверил какви автомобили тази категория се продават нови...
първо бих проверил какви автомобили тази категория се продават нови...
#5
Публикувано 06 февруари 2012 - 18:14
кажи какво търсиш - пътнически или товарен
и какъв ти е бюджета
и какъв ти е бюджета
#6
Публикувано 06 февруари 2012 - 21:38
Буса трябва да е хладилен /може и товарен с с ъпгред до камера от мен/..А бюджета да е максимално /но оптимално/ съкратен защото работата не е сигурна а ще е първи стъпки..Суеверен съм че като приказвам много предварително после не става нищо ..Мисля че за опит в начинанието ще успея да събера 12-13000...
#7
Публикувано 04 април 2012 - 23:51
Колега за CDi не си и помисляй ! Вярно, че харчи малко по-малко, истина е и че върви повече,но....има едно голямо НО...на тези Вита (108,110,112) дифтунгите най-редовно изпускат, много дюзи буквално ИЗГНИВАТ с Българската нафта, пък и скапе ли ти се дюза тежко ти-няма вадене, трябва да се чупи един алуминиев капак в който влизат дюзите за да може да се изкара и подмени с нова...този капак струва около 200 лв втора ръка ... и още куп други неприятности с това CDi...казвам го от личен опит....та по мое мнение ориентирай се към някой "старец" с мотор 2.3 тд - 98 к.с. - здрав, надежден, по-евтина подръжка и т.н. Тръгнеш ли да купуваш задължително го закарай на технически преглед най-вече да бъде погледната турбината, дали е изрядна и дали няма масло в колектора, защото дори и на ТД ремонта на една турбина е ХХХХ лв (разбирай-четирицифрена)...това беше от мен. Пожелавам ти УСПЕХ
#8
Публикувано 04 април 2012 - 23:56
Технически преглед-малко лошо се изразих, но имах предвид колата да бъде прегледана обстойно от някой разбиращ от работата си майстор и машината да се понапъне 2-3 километра да се види дали всичко е наред с "охлюва"...защото има един турбо актуатор (клапан, управляващ турбото) който прави мизерии във всички модели на Вито, та даже и Спринтер. Още веднъж-успех
#9
Публикувано 05 април 2012 - 06:48
638 го забрави било то CDI или TD.
Има възможно най-тежката подръжка и не си струва инвестицията.
Щом ще пътуваш навън се насочи към новия модел 639 с новия 646 мотор.
Имам много добри впечатления от него, мотора е разположен надлъжно със задно предаване и последващите ремонти лесно се извършват.
Има възможно най-тежката подръжка и не си струва инвестицията.
Щом ще пътуваш навън се насочи към новия модел 639 с новия 646 мотор.
Имам много добри впечатления от него, мотора е разположен надлъжно със задно предаване и последващите ремонти лесно се извършват.
#10
Публикувано 05 април 2012 - 08:54
Един приятел си взе w638 (мисля, че 110d) 97ма година 2.3 98 к.с. и му е навъртял над 200 000 дотук пък проблеми никакви-само сменява масла,филтри и от време на време ходова част така, че не мисля за фатално 638ца ТД
#11
Публикувано 07 април 2012 - 18:50
Благодаря за инфо-то в позабравената тема...тъпото при мен е че немога да пробвам дали ще потръгне защото няма ко да ми даде да му лашкам буса насам натам и да разбера имам ли нужда от собствен....затова съм се спрял на оптимален вариант цена /инвестиция/-качесво...Мисля че Витото е буса...като гледам в нета бусове до 10-11 х.лв от другите марки направо настръхвам..
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни