Има един чалъм и повече няма да гасне по инерция.....сам ще го направиш.
Трябва да ограничиш достъпа на въздух към тавата. На първо време вадиш фунията и караш докато не намериш толкова дебел гофриран маркуч с който ще я заместиш....но ще завиеш маркуча посока калника и повече няма да ти гасне по инерция.
Не не не ми гасне не съм се изразил май както трябва,просто не я пускам по инерция много.Иначе тоя маркуч май го имам дето казваш но си е бая окъсанТавата имаш предвид кутията на въздушният филтър?Там освен гофрираният маркуч имам от дясната страна още един който незнам дали е оригинален.Влиза от кутията на филтъра в горната част на двигателя,Наскоро беше излязъл барабар със скобата и го сложих обратно и притегнах скобичката му.Има също и едно като вакумче с 2 изхода от пред и един отзад и то ми е излизало често мисля че дясното от предните две,но при мен поне като държание на колата не оказва никакво влияние.Може да ми обясните ако ви е станало ясно от мойте словоизлеяния за какво служат тези неща