Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с газта на W124


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 01 февруари 2012 - 17:46

Има един чалъм и повече няма да гасне по инерция.....сам ще го направиш.

Трябва да ограничиш достъпа на въздух към тавата. На първо време вадиш фунията и караш докато не намериш толкова дебел гофриран маркуч с който ще я заместиш....но ще завиеш маркуча посока калника и повече няма да ти гасне по инерция. ;)


Не не не ми гасне не съм се изразил май както трябва,просто не я пускам по инерция много.Иначе тоя маркуч май го имам дето казваш но си е бая окъсан;)Тавата имаш предвид кутията на въздушният филтър?Там освен гофрираният маркуч имам от дясната страна още един който незнам дали е оригинален.Влиза от кутията на филтъра в горната част на двигателя,Наскоро беше излязъл барабар със скобата и го сложих обратно и притегнах скобичката му.Има също и едно като вакумче с 2 изхода от пред и един отзад и то ми е излизало често мисля че дясното от предните две,но при мен поне като държание на колата не оказва никакво влияние.Може да ми обясните ако ви е станало ясно от мойте словоизлеяния за какво служат тези неща;)
  • 0

#17 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 01 февруари 2012 - 17:49

Обидени няма поне аз няма да съм:)Лошо няма да науча какъв е вашият начин на каране,може пък и да се окаже по икономичен от моят;)Пък и да се помайтапим лошо няма винаги съм твърдял,че на чужд гръб е най-добре,естествено не се обиждам и ако е на мой,ся де не сме на 10 години все пак ;)
  • 0

#18 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 06 февруари 2012 - 20:04

Колеги аз найстина незнам, вие ми изкарахте акъла с тези 14-15 на 200ЦЕ. Мойта кола е 300ЦЕ и ми дава около 14-15 бензин и 16-17 газ градско (СОФИЯ).... :hailandkill
  • 0

#19 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 14:14

Така си е, толкова си дават колите, както се казва едно време бензина е бил една марка и никой не е мислил колата да икономична, а да е здрава.
Не съм сигорен на 100% в това което ще кажа ама си мисля че и 500Е ще даде до 20 ако не се натиска зверски
  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 14:36

На жена ми колата 140/ 500...лятно време, градско с нейното каране, дава 20л.

Моя 124/ 2.2 ......в момента си папа 16.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 февруари 2012 - 09:12

моята предишни зими само градско даваше 14/100 но тази година пак само градско започна да дава 16/100 което е странно за мен как 4 зими е давала 14/100 и изведнъж 16/100. може би защото тази зима е по студена ли или просто газта която продават е боклук и няма енергиината стойност която преди години
  • 0

#22 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 07 май 2012 - 16:46

Карам w124 220CE с ГИ Ланди Ренцо и ми гори 13-14 софийско в днешните жеги и 9.5 извънградско. 16 гореше Феврурари и Март.
  • 0

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2012 - 19:12

Карам w124 220CE с ГИ Ланди Ренцо и ми гори 13-14 софийско в днешните жеги и 9.5 извънградско. 16 гореше Феврурари и Март.


Мойта 2.2 е със абсолютно същият разход - автоматик. Ако я галя с 80/90 свалям и под 9.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2012 - 09:47

Мойта 260Е автомат sers ми я свали на 11 извънградско при 100-110 ама на връщане аз си я качих пък литър и нещо и то само от повишената консумация на 2 леви, жълти крушки...
Градско 16 някъде
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#25 pipetko

pipetko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200TE 1992

Публикувано 21 декември 2016 - 18:16

Аз имам w124 200TE с РЪЧНА ск.к., 1997 кубика, 122 к.с и разхода ми е 9-10 на сто, автоматиците са с дълга 4-та но въпреки всичко оборотите пак са високи, за това е нормален разход това. За да бъде икономиче навтоматика, градско с 40 км/ч без стъпвае на педала с плавно шофиране, извънградско 70 макс.80, без резки изпреварвания и т.н.


  • 0

#26 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 21 декември 2016 - 18:50

Малко стара тема,сега я прочетох и реших да напиша неща които аз знам.Разхода на гориво го смята компютъра на инжекционите като предварително е програмирано големината на инжектора по милисекунди които дава,така че един автомобил се движи икономично с най-малки времена на инжектора,при спускане без газ над 1600об влиза в клоуз луп и са 0!Инжекторните времена се влиаят от силата на натискане на педала на газта метафорично казано,т.е.стила на шофьора.Пропан-бутана като цяло е по ниско калорично гориво което налага обогатяването и увеличената консумация спрямо Бензина,като това е по-точно при ГИтата и по грубо при обикновенните уретби със смесител.Бай Васил е прав в поста си че зимно време на къси разстояния дава висок разход газта,но не е прав за завъртането на входящия въздух,като надявам се не ми се обижда за това.Когато изпарителя е поставен правилно,говорим за газова с плочка ускорението и спирането не му влиаят толкова и ако той е качествен може много прецизно да се регулира празния ход,така че при пускане по инерция изключена от скорост увеличеното количество въздух което постъпва различно от на празен ход на място да не му влияе.Относно разпробиването на инжекторите,това е добър ход понеже те са бавни доколкото си спомням на неговия автомобил в частност и са напълно отворени още на 16мс като това налага доброто припокриване с бензиновите за добър разход и вървеж.Най важен е стила на каране за мен разход извън градско редовен е 14-16л на 100 но с мн висока средна скорост така че колата когато върви си гори иначе я свалям и на 8!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 декември 2016 - 22:43

Обикновената газова трявба да се балансира за да работи правилно, но при балансирането се губи известна доза чувствителност, така че трябва добър смесител. Обаче после газаджиите я гледат като извънземно и викат, че такова животно нема. :)

 

Газовият инжекцион е по-добрата опция, освен на механична инжекция където няма възможност да бъде поставен лесно.


  • 0

#28 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 22 декември 2016 - 07:49

Обикновената газова трявба да се балансира за да работи правилно, но при балансирането се губи известна доза чувствителност, така че трябва добър смесител. Обаче после газаджиите я гледат като извънземно и викат, че такова животно нема. :)

Газовият инжекцион е по-добрата опция, освен на механична инжекция където няма възможност да бъде поставен лесно.

Ааа Колега не слагай всички газаджии под един знаменател,че се обиждам :)
Майтапя се но наистина има мн кадърни хора дето съм научил много от тях и още има какво да науча разбирасе.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#29 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2016 - 10:34

Нали знаеш, че присъстващитя винаги са изключение :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни