Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

190 2.6 не може да запали след 1 месец некаране


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 декември 2011 - 12:07

Здравей

190 2.6 не може да запали след 1 месец некаране, имаше и предишен период когато не я карах дълго време и доста трудно запали с претрисания и нестабилни обороти и после се стабилизираха. Сега ми падна акумулатора от въртене, заредих го, сложих още 10 литра бензин и пак го изтощих от въртене и въобще не претраква, се едно че не стига бензин, а не мерише отвън на бензин от ауспуха. Заредил съм отново акумулатора но не съм въртял! Зад Глобул срещу Плиска е колата.

Иначе ако не я карам седмица или две си пали като пушка...

Нещо може ли да помогне или да я давам за скраб? Дърпане дали ще ме оправи?

0888 207750 Алекс - за бърза връзка, щото няма и кой да ме дръпне!

Този пост е редактиран от Алекс Панов: 26 декември 2011 - 12:07

  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 декември 2011 - 12:40

Бензиновата помпа бръмчи ли?
свали капачката на делкото и я избърши от влагата.
ако пак не пали, провери дали 7мата дюза пръска бензин.
  • 0

#3 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 декември 2011 - 13:15

Бензиновата помпа в резервоара ли е?

Кога трябва да върти бензиновата помпа, когато е подаден контакт или когато е даден стартер?

Делко знам кое е ама как се разглабя не знам! Ще се опитам, ама сигурно няма да е днес. А 7 дюза, не знам къде е и как се пробва, най-вероятно ще трябват и инструменти а нямам.

Този пост е редактиран от Алекс Панов: 26 декември 2011 - 14:49

  • 0

#4 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2011 - 15:55

Бензиновата помпа би трябвало да се намира под задната дясна седалка (под колата). Тя е заедно с горивния филтър и регулатора за налягането под един пластмасов капак би трябвало да са и като дадеш на контакт трябва да я чуваш ... Чува се едно бззззззт :D Ако не го чуваш значи нещо се е прецакала :)
  • 0

#5 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 декември 2011 - 15:58

Бензиновата помпа се чува! Едно "бзззззт" идва изотдолу под задната седалка!

Газ-Бензин ми се чини че си превключва релето... Цъка...

Остава да се е наводнила дистрибуторната капачка... Та може ли за месец, месец и половина или два месеца непалена кола да се наводни/подмокри/намокри от въздуха така че да не иска да запали колата? Може ли с дърпане, малко по-продължително да се разкара влагата и да запали?

Този пост е редактиран от Алекс Панов: 27 декември 2011 - 16:00

  • 0

#6 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 декември 2011 - 16:17

Най сигурно е да я свалиш и с едно парцалче да я забършеш :) след това пробвай да запалиш.Сега е влажно времето и тея дистрибуторни капачки са много капризни и постоянно събират конденз като се понамокри отдолу :) На моята 190-ка почти всеки път я бърша след автомивка :D
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 декември 2011 - 19:02

Бензиновата помпа се чува! Едно "бзззззт" идва изотдолу под задната седалка!

Газ-Бензин ми се чини че си превключва релето... Цъка...

Остава да се е наводнила дистрибуторната капачка... Та може ли за месец, месец и половина или два месеца непалена кола да се наводни/подмокри/намокри от въздуха така че да не иска да запали колата? Може ли с дърпане, малко по-продължително да се разкара влагата и да запали?

Тя не се наводнява,а кондензира от промените в температурата дневна-нощна например.Отвори я и я избърши хубаво,даже ако имаш помпа или компресорче я издухай.
  • 0

#8 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 декември 2011 - 21:13

Преди да я дадеш за скрап, подсуши капачката, ако не е цъфнала вече от хилядолетни проби и въртенета
Развий някоя свещ и я виж да не е подгизнала
Ако се е подмокрила, вади и суши всичките

Поздрави
:mbcb
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#9 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 декември 2011 - 00:52

Мисля, че си объркал клуба!!!

Я си "почини" малко и помисли, тук ли е мястото за такива картинки...

7 дни бан!

Този пост е редактиран от Administrator: 28 декември 2011 - 03:26
child porn!

  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2011 - 08:30

Колата е задавена!

Пробвай с натисната газ до ламарината.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 29 декември 2011 - 13:51

Викаш да е пробила тъпанарката на инжекциона ли !?
Кой колега го бяха удавили след посещение при Петко !?
Ма все си мисля, че от стоене колкото и бенз да има, все ще се е изпарил !
Боби е прав за стартовата дюза - тя е много важна за безпроблемен старт !
Иначе си прав за педал ту метал и стартер !
  • 0

#12 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 януари 2012 - 09:03

Вчера отвинтиха свещите, 2-3 бяха мокри. Съвсем мъничко почистихме електродите и пак не искаше да запали. Един, два пъти предруса и това беше.

Вечерта ме дръпната с въже и си запали.

Нооо докато я карах из квартала за да вдигна температура ми избягаха мигачите! Движа се с отворен прозорец и ръкомахам, щото като се натътрузим е скъпо, па като ръкомахам ме разбират накъде искам да ходя. Сега ще търся бушони и релето за мигачите, като включа мигача релето не цъка...
  • 0

#13 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 04 януари 2012 - 12:21

АЗ съм удавения :)
Алекс в кой квартал си ?
Да ударя едно око на колата , че и аз имах тези проблеми :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 януари 2012 - 14:23

Вчера отвинтиха свещите, 2-3 бяха мокри. Съвсем мъничко почистихме електродите и пак не искаше да запали. Един, два пъти предруса и това беше.

Вечерта ме дръпната с въже и си запали.

Нооо докато я карах из квартала за да вдигна температура ми избягаха мигачите! Движа се с отворен прозорец и ръкомахам, щото като се натътрузим е скъпо, па като ръкомахам ме разбират накъде искам да ходя. Сега ще търся бушони и релето за мигачите, като включа мигача релето не цъка...


Колата е подгизнала от конденз.
Отвори ли капачката на дистрибутора да я почистиш, както те посъветвахме?

Това с мигачите е класически симптом за мокра инсталация. Отвори кутията с предпазителите/бушоните и виж дали има конденз отвътре на капака.
Остави бушониерата отворена на запален мотор, работещ на място. Като изсъхне би трябвало да се появят мигачи и т.н.
  • 0

#15 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 януари 2012 - 14:49

АЗ съм удавения :)
Алекс в кой квартал си ?
Да ударя едно око на колата , че и аз имах тези проблеми :)

София
кв.Изток
ул.Юрий Гагарин
бл.96
0888 207750 Алекс

Това е "туча":
Публикувано изображение

Колата е подгизнала от конденз.
Отвори ли капачката на дистрибутора да я почистиш, както те посъветвахме?

Това с мигачите е класически симптом за мокра инсталация. Отвори кутията с предпазителите/бушоните и виж дали има конденз отвътре на капака.
Остави бушониерата отворена на запален мотор, работещ на място. Като изсъхне би трябвало да се появят мигачи и т.н.


Почистиха дистрибуторната капачка от конденз, вътре си имаше направо вода. Същия ден не отвориха свещите щото нямаше инструмент подръка, а след два дена ги отвъртяха. Преди да ги отвъртим се опитахме да запалим на стартер - йок! Като отвъртяхме свещите две бяха мокри. След това с дърпане запали на 50-80 метра.

Днес проверих две релета 12V 20/30A, и си работят. Като подам напрежение релетата си цъкат, и отделно от това им се променя съпротивлението на работните пинове.
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Алекс Панов: 04 януари 2012 - 14:50

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни