Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с шпер на 124Е250D-94год.


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 11 декември 2011 - 07:34

Научете се да правите разлика между ASD И ШПЕР.Това са различни системи.Какви са тия глупости с 15%.Без налягане на масло от 6 бара, си е най обикновен диф.

Колега,Дилянски-почети първо малко ти преди да казваш кое е глупости кое не е.Не ми се спори с такива като теб и за пореден път съжалявам че искам да помогна на някой и че писах по темата. :kill_myself
  • 0

#17 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 декември 2011 - 10:13

The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100% <<< Колегата dilqnski ако има нужда от превод ползвай google translator :)
  • 1

M112.940 inside

 

 


#18 меро6969

меро6969

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    124-Е250D-1994

Публикувано 11 декември 2011 - 12:50

Качвам Ви една важна схема на системата на окачването и ASDто.От нея е видно че това са два кръга които са съвсем независими един от друг.Мисля че по тази схема изолирането на кръга подсигуряващ окачването не е проблем.Остава си кръга за ASDто и наливайки масло в съдчето и монтиране на извадените релета би трябвало да си заработи.Поне се надявам.

Прикачени файлове


  • 0

#19 меро6969

меро6969

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    124-Е250D-1994

Публикувано 11 декември 2011 - 13:02

Колега chochone,не се връзвай на разни провокации.Все пак съветите са ти към мен или аз така ги приемам.Даваш грамотни съвети и благодаря за което.
  • 0

#20 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 11 декември 2011 - 14:28

Мое мнение е да си вземеш хидравлични амортесьори и да си направиш колата както трябва без да я осакатяваш като предишния глъмар. За релето също мога да помогна,но да знаеш,че в релетата има разлика! За ръчни скорости и за автоматик! Ако ще връщаш в живот ASD и ниворегулацията си сипи оригинално масло в казанчето ZHM на цена 30лв. литъра в Ивайджет и Балканстар. Всички други помади водят до главоболия и пари.
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#21 меро6969

меро6969

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    124-Е250D-1994

Публикувано 11 декември 2011 - 18:07

Колега,бих си възтановил амортисьорите но съм чувал че са яка цифра.Не съм проверявал за цени-само съм чувал.А пък и по тези наши офроуд пътища мисля че живота няма да им е дълъг.А колкото до скоростите-моите са ръчни.Ако имаш двете релета,чакам оферта от теб.Пък може да дръпнем и по бира.Ако някой знае ориентировъчни цени за такива амортисьори-моля,споделете.

Този пост е редактиран от меро6969: 11 декември 2011 - 19:53

  • 0

#22 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 12 декември 2011 - 15:37

Колега,аз съм правил обратното на теб-махнах ниворегулеруемите амортисьори и при стругар направих метални тапи.Това го направих не защото съм имал някакви проблеми,а защото не бях доволен в стоенето на колата в завой.При мен помпата беше една-хидравличната за волана.Самата помпа беше разделена на два кръга-единия за волана,втория са линията на амортисьорите.След затапването,което направих се появи следния проблем-започна на всеки 2-3000км да скапва семерингите на помпата и маслото изтичаше.По лошото беше ,че това масло служеше и за мазане на бронзовата втулкана оста на хидравличната помпа.Помпата е правих три пъти,при различни хора,но винаги изтърваше след тези километри.Та моя съвет е да внимаваш какво и къде затапваш за да нямаш моите проблеми. :buddies
  • 1

#23 kokotrikcs

kokotrikcs

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300td 1993г

Публикувано 08 януари 2015 - 08:22

Колеги в крайна сметка ще има ли 15% заключване на дифа дори и да нямаш останалата част от системата на ASD? Питам защото съм с аср,но искам да сложа блокиращ диференциал (asd). Поздрави.
  • 0

#24 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 16 февруари 2015 - 22:02

15 % има като е ново моето отдавна няма но си работи когато има приплъзване
  • 0

#25 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 27 януари 2016 - 19:06

Колеги, искам да попитам дали е възможно да се възстанови премахнат ASD?

На диференциала имам датчик, един техник каза, че това било някакъв "тракшън"!?

На таблото нямам лампичка ASD, но имам основателни съмнения, че предишния собственик (абсолютен профан) на колата е премахнал ASD-то и освен това е сменил и таблото или пък на него са му го направили този номер. Като ми продаваше колата ми обясняваше как копчето със стрелките в кръг означавали включване на ASD :wacko  Затраях си, защото исках колата и щях да я взема дори и по принцип да е нямала ASD. Възможно ли е да се смени диф-а с друг и после да се направи така, че да се сложи ASD? Някой може ли да ми каже дали такова нещо е изпълнимо?

Моят красавец има ABS и доколкото разбрах от прочетеното, ТК действа чрез ABS-a, само че досега не съм усетил как действа този уж наличен тракшън контрол. Ще се зарадвам на едно пояснение как да проверя дали имам ТК. след като от диф-а стърчи датчик и един кабел тръгва напред, ама няма гаранция, че не е отрязан, примерно. Акумулатора не ща да го пипам, защото след като разкача клемите, двигателят не държи обороти на газ и никакво "обучение" на дросела не помага.

Благодаря ви предварително!


  • 0

#26 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 28 януари 2016 - 07:23

Според мен АСД си нямал,а това,че имаш датчик за оборотите в дифа също не говори за наличието на тази система.Огледай първо самия диф дали има метални тръбички включени в него,ако нямаш такива си е чисто отворен диф.

    Както винаги съм писал всичко е възможно да се направи в един автомобил само,че е въпрос на пари и обикновено човек като чуе инвестицията за дадено нещо спира да му се иска да го има....


  • 0

#27 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2016 - 08:22

На 124-ките датчика за ABS-a е на диф-а ,затова имаш кабел на него и ако ти работи  системата ,значи не е отрязан. Дали имаш някакъв вид блокаж много лесно се разбира ,като дадеш на контакт и трябва на таблото да свети един жълт триъгълник, ако се съмняваш ,че таблото е сменяно ,то сподели дали като и дадеш газ на сняг ,лед боксува. Иначе това коеето ти написа чочонето е вярно за АСД , т.е. ако влизат две тръбички имаш шпер диференциял ,ако няма тръбички , триъгълник или копче за включване/изключване на блокаж ,то имаш обикновен отворен диференциял!


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#28 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 28 януари 2016 - 17:31

Благодаря за отговорите! Утре ще погледна диференциала, но ми се струва, че е точно както казвате - няма ASD, на лед (сняг) си буксува, макар да стои доста добре на пътя със зимните гуми. Колкото до това дали бих се захванал да му сложа ASD - вероятно някой ден и това ще стане, стига да съм сигурен, че няма да има сериозни конструктивни изменения по колата. Скоро нямам намерение да се разделям с моя автомобил и с годините ще го реставрирам колкото мога - не бързам за никъде. На децата съм им казал така - ако внезапно почина сравнително млад, да пазят колата колкото могат по-дълго, да я карат и да я поддържат - като гледам така и те са влюбени в 124 :)


  • 0

#29 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2016 - 18:10

Харка е вие хубаво му казвате на човека да гледа за тръбички на дифа,ама му обяснете че тръбичките отиват в двигателния отсег от страната на  шофьора до абс-а в едно казанче в което трябва да има масло,а и 2.0-ка 136 коня лично аз не съм виждал.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни