Ел стъкла W210
Започната от madsnake, 08 дек 2011 - 09:28:12
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2011 - 09:28
От известно време насам имам неприятен проблем с всички ел стъкла. Ще опиша едно по едно.
Предно ляво: Затваря се до горе, но леко се накланя напред и когато вече е в горно положение се налага с ръка да се дръпне назад прозореца за да се дозатвори. В противен случай остава леко отворено в задния край (около 3мм).
Предно дясно: Затваря се до средата и спира. Трябва пасажера да помогне на стъклото да се вдигне докато натиска бутона за затваряне. Когато преодолее 3-4 см след средата се затваря без проблем до горе.
Задно дясно: Отваря се и затваря с много леко движение без натоварване на машинката. Проблемът е, че се отваря така, че остават около 10 см неотворен прозорец.
Задно ляво: Това съм го подпрял с летва, защото се оплете жилото и стана ужас отзад.
Това са проблемите на стъклата. Всички машинки си работят. Отварях корите отпред на вратите и гледах, че са накривявани ламарини, сменени са нитовете с разни болтове и всичко изглежда като поправено в час по труд и техника за 3ти клас. За съжаление попаднах на автомобил поддържан от много сакати майстори, но това е друга тема. За момента питането ми е какво да ги правя тези неща и как да мина с минимално количество инвестиция разбира се.
Благодаря.
Предно ляво: Затваря се до горе, но леко се накланя напред и когато вече е в горно положение се налага с ръка да се дръпне назад прозореца за да се дозатвори. В противен случай остава леко отворено в задния край (около 3мм).
Предно дясно: Затваря се до средата и спира. Трябва пасажера да помогне на стъклото да се вдигне докато натиска бутона за затваряне. Когато преодолее 3-4 см след средата се затваря без проблем до горе.
Задно дясно: Отваря се и затваря с много леко движение без натоварване на машинката. Проблемът е, че се отваря така, че остават около 10 см неотворен прозорец.
Задно ляво: Това съм го подпрял с летва, защото се оплете жилото и стана ужас отзад.
Това са проблемите на стъклата. Всички машинки си работят. Отварях корите отпред на вратите и гледах, че са накривявани ламарини, сменени са нитовете с разни болтове и всичко изглежда като поправено в час по труд и техника за 3ти клас. За съжаление попаднах на автомобил поддържан от много сакати майстори, но това е друга тема. За момента питането ми е какво да ги правя тези неща и как да мина с минимално количество инвестиция разбира се.
Благодаря.
#2
Публикувано 08 декември 2011 - 10:33
какво да ги правя тези неща и как да мина с минимално количество инвестиция разбира се.
Благодаря.
Сваляне на корите, центровка и оглед на водачите, почистване от прахоляци и нанасяне на животворна смазка. Задният с оплетеното жило ще говори сам по себе си и само ти си човека който ще прецени дали ще стане лесно или ще трябват някой дребни нови части.
Ако не те затруднява като отвориш кората,снимай,публикувай и питай.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 08 декември 2011 - 18:57
Разбира се, най-добре не ги ползвай докато не ги поправиш, а има и вариант да ти ги поправят, защото си писъл, че си свалял вече корите и си ги затворил без да преправиш нищо. Ще спомена, че се продават ремонтни комплекти за стъклоповдигачи, но прецени дали те устройва, защото си е голяма занимавка. Има и майстори на жила, зависи от къде си де? Успех!За момента питането ми е какво да ги правя тези неща и как да мина с минимално количество инвестиция разбира се.
Благодаря.
Този пост е редактиран от dpower: 08 декември 2011 - 19:09
#4
Публикувано 08 декември 2011 - 19:09
Зимата рядко пипам стъкла. Какво представляват тези ремонтни комплекти и какво включват? При положение, че искат по 70лв. за тотален ремонт, значи тези комплекти трябва да са доста по-ниски като цена, което ме устройва идеално. Мисля да сваля отново корите уикенда, защото така или иначе се счупиха 2-3 щипки направо и тях да сменя.
#5
Публикувано 08 декември 2011 - 19:31
Ще ги свалиш още два-три пъти, ще изпочупиш всички щипки, ще изкривиш корите, ще почнат да скърцат и да хлопат, ще си изгубиш сума ти време и нерви, а стъклата все още няма да работят.
Ако имаш 1кг. брашно, дай го на майстора да ти омеси хляб
Ако си от София отиваш в Княжево, сервиза се казва "Микрон-Доцев" използвал съм услугите им и смея да твърдя, че си разбират от работата. Има координати и телефони на сервиза в интернет.
Единствената забележка е към обслужването- последния път единия майстор се държа като пълен селяк, не знае горкият, че така се гонят клиентите , ама това е друга тема. Въпреки това другият си свърши работата по колата ми перфектно.
Взимат по 60лв на стъкло, правили са ми и двете стъкла, и двете си работят безотказно все още. Дават и гаранция даже.
Дали ще е този, дали ще е друг сервиз, съветвам те да ползваш услугите на специалист, работата е "тънка" пипкава и има много неща които можеш да объркаш, ако не знаеш.
Ако имаш 1кг. брашно, дай го на майстора да ти омеси хляб
Ако си от София отиваш в Княжево, сервиза се казва "Микрон-Доцев" използвал съм услугите им и смея да твърдя, че си разбират от работата. Има координати и телефони на сервиза в интернет.
Единствената забележка е към обслужването- последния път единия майстор се държа като пълен селяк, не знае горкият, че така се гонят клиентите , ама това е друга тема. Въпреки това другият си свърши работата по колата ми перфектно.
Взимат по 60лв на стъкло, правили са ми и двете стъкла, и двете си работят безотказно все още. Дават и гаранция даже.
Дали ще е този, дали ще е друг сервиз, съветвам те да ползваш услугите на специалист, работата е "тънка" пипкава и има много неща които можеш да объркаш, ако не знаеш.
#6
Публикувано 09 декември 2011 - 08:34
Аз четох за хората в Княжево, но останах с впечатление, че се занимават само със задните стъкла (тези с жилата).
#7
Публикувано 09 декември 2011 - 18:49
Не че им правя реклама, както споменах държанието на единия беше под всякаква критикаАз четох за хората в Княжево, но останах с впечатление, че се занимават само със задните стъкла (тези с жилата).
но хората от Княжево се занимават (и оправят) с всички прозорци, задни, предни, с жило, с зъбен механизъм и т.н. ако не се лъжа и с люкове(шибедах) също се занимават, както и с жилата на седалките(при двувратите модели)
Отиди, но първо по-добре си запази час по телефона, според мен ще ти оправят колата.
#8
Публикувано 14 декември 2011 - 13:12
Ходих при момчетата в Княжево. Заден десен прозорец вече е супер. Излезе ми 80 лв. с 2 години гаранция. Питах за предните стъкла и момчето каза, че механизмите са ми наред, но имам проблем с уплътненията, които водят стъклото. Някаква идея дали се продават като резервна част и дали е лесна смяната им?
#9
Публикувано 14 декември 2011 - 17:30
Eвала, дано така да се чуват повече хубави отзиви от сервизи и да има хора, които си разбират от работата и я вършат с желание.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#10
Публикувано 14 декември 2011 - 23:16
Казах ти че ще свършат работа.
#11
Публикувано 12 юли 2013 - 13:13
Днес им ползвах услугите, доволен съм!
Проблемът ми беше с предно дясно стъкло: сваля се без проблем, но не винаги се вдигаше.
Причината: фабричната грес в комбина с вода и мръсотията е станала на ........ Наложи се ново гресиране, почистване и реглаж за 10лв, същото и на предно ляво стъкло за 10лв.
Сега са като нови, и то за скромните 20лв. Сега, някой ще каже: ами че то лесно бе?! Лесно, ама за леваци като мен това са 20лв добре похарчени пари
#12
Публикувано 16 юли 2013 - 12:54
На заплата и аз мисля отново да отида за шофьорското стъкло, че вече е страшно положението там
#13
Публикувано 18 юли 2013 - 21:11
Звънни им предварително за да си запазиш час че е пълно с коли.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни