Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на термостат !W 210 2.9 ТД


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2012 - 08:25

Бомба е, така го джиткай........ако отиде към 100те, тогава behr. ;)

:hailandkill Ох, мерсиииии!!!

Перфектно , само не давай много газ по баирите , смисъл проходи като Шипка , Беклемето , ей такива :) Да не мъчиш колицата :)


С риск да прозвучи нескромно се мъчи /малко/ само на 320i купе и на GL 430 ;)

Този пост е редактиран от milenm: 05 септември 2012 - 08:26

  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#17 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2014 - 09:52

Здравейте колеги.

 

Преди два дни и аз смянях термостат.В студените месеци стрелката на градусите стоеше около 50 градуса, и все студена стои, трудно обръщаше на газ, особено ако я засиля извънградско....

 

 Моя термостат за разлика от колегата отворил темата се сменя за 10 мин и без източване на антифриз и разглабяне на други части.Има 3 болтчета и два маркуча, които трябва да се откачат.

 

 Новия термостат е BEHR произведен в Южна Кореа, цена в магазин 49 лв, с отстъпката ми го взеха за 35 лв.Автомобила е Е200 Компресор 186 кс.

 

Смяната на термостата съвпадна със рециклирането на изпарителя на газовия инжекцион и профилактиката му.

 

След тези манипулации, автомобила утихна,заработи равномерно особено студен.Преди студен имаше едно тракане в началото, а понякога и когато е загрял се появяваше.Бях се притеснил, че са повдигачи на клапани и обмислях смяната им в скоро време.Сега вече 2-ри ден работи като часовник двигателя, не мога да го позная и студен и топъл.Много съм доволен :_)

 

Явно му е дошло времето на моя термостат.Когато го свалихме на него пишеше от вътрешния край 99 година, навярно си е оригиналния и 14 години служба е повече от добре!

 

Сега температурата забива на малко над 80 градуса независимо от стила на каране и бавно изтива.Много бързо обръща на газ, което ми пести пари от бензин :_)

 

Прилагам снимки на термостата:

 

1796696_10201384182318217_888688046_n.jp

1920489_10201384182358218_1264035148_n.j

1507147_10201384182278216_714954189_n.jp


  • 0

#18 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 08 декември 2016 - 17:07

Колеги, може ли някой да прикачи скица на този термостат, моля?

 

А 111 203 08 75/ 111.947 М111 Е20 Kompressor 


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#19 Aradeff

Aradeff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е280 l6 W210

Публикувано 24 декември 2019 - 13:29

Здравейте, от скоро съм собственик на Е280 96та, това е с чисто нов термостат в трафик и при работа на място след изминати 20-30 километра от студфна, колата е обслужена напълно и проверена със стар диагн, виското функционира правилно.

Колко градуса показва снимката и проблем ли е това?Прикачен файл  IMG-30190566b3060590001d68d8f2536621-V.jpg   97,73K   8 Брой свалянияПрикачен файл  IMG-30190566b3060590001d68d8f2536621-V.jpg   97,73K   8 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Aradeff: 24 декември 2019 - 13:30

  • 0

#20 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 24 декември 2019 - 13:38

Според мен е висока. М111 държи около средата, т.е. някъде между 80-90
  • 0

#21 Aradeff

Aradeff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е280 l6 W210

Публикувано 24 декември 2019 - 14:49

Сложил съм behr и това го прави само при работа на място и в задръствания, прочистване на системата и смяна на антифриз ще помогне ли?
  • 0

#22 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 25 декември 2019 - 15:23

А извънградско при по-голямо изкачване,колко градуса качва? Ако е с оригиналният радиатор, много е възможно да е запушен вече.
  • 1

#23 Aradeff

Aradeff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е280 l6 W210

Публикувано 26 декември 2019 - 14:52

С оригиналния е, при изкачване кача между 90-95, при каране с висока скорост си държи точно където трябва едно деление над 80, до 100 отива само в трафик и ако я оставя да работи на място след изминати около 30 км от студена
  • 0

#24 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 26 декември 2019 - 16:11

Целият форум оспами, а не си провери виското.
  • 0

#25 Aradeff

Aradeff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е280 l6 W210

Публикувано 26 декември 2019 - 19:00

При диагностиката го провериха и казаха, че е ок, но ще те послушам. А за спама, не бъди толкова тривиален, преровил съм 50 теми и не намерих полезна информация.
  • 0

#26 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2019 - 20:16

При диагностиката го провериха и казаха, че е ок, но ще те послушам. А за спама, не бъди толкова тривиален, преровил съм 50 теми и не намерих полезна информация.

Колега може ли да обясниш как с диагностиката провериха Виското .


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#27 Aradeff

Aradeff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е280 l6 W210

Публикувано 26 декември 2019 - 23:08

Колега, не съм достатъчно технически грамотен за да ти отговоря,но като му споделих проблема каза че виското играе основна роля и мойто е ок и че тези температури в трафик са нормални, но други хора ми казват че не са и аз се притеснявам, за това реших да се обърна към вас, ако е препратил някой.
  • 0

#28 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 26 декември 2019 - 23:47

Не са нормални температурите. Когато системата е в добро здраве, най-вече виското, температурата не се качва нито в трафик, нито на място. Виж някой който разбира да го види виското, елементарно е. Аз не бих я карал твоята кола така. Редовият шестак м104 не обича да му е топло, никак даже. Да не стане беля с гарнитурата на кратуната към задните цилиндри...
  • 0

#29 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 декември 2019 - 12:33

Определено му е височка тази температура. Сам можеш да провериш виското дали работи както трябва. С прословутия тест с вестника. Навиваш на руло и ако спре перката, сменяш. Пази ръцете.
  • 0

#30 Aradeff

Aradeff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е280 l6 W210

Публикувано 27 декември 2019 - 13:09

Благодаря за отговорите, ще сменя виско съединителя, антифриз след прочистване на системата и ще ви пиша какъв е резултата. Колкото за карането, в нормални условия и нна дълъг път колата си държи едно деление над 80 и няма проблеми. :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни