Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на съединителзапитване


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 V-Power

V-Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w201 1992 2.0 8v 122hp

Публикувано 29 ноември 2011 - 12:41

Не......притискателя често отпада.


защото и аз така знам ама викам да не бъркам и за това мисля да не сменям целия комплект ами само феродов диск и лагерчето
  • 0

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 ноември 2011 - 12:44

Често отпада, но тази отговорност си я поема собственика. И е хубаво да се кажат и рисковете.
Старият притискател е първо-задължително с омекнала диафрагмена ружина, 2-ро с уморена диафрагмена пружина. Ако след 10-20хил км, се наложи да се сваля пак кутията заради проблем с притискателя, излиза дявол на магаре икономията. реално ще излезе 100тина лв по-евтино.И отделно, ако купуваш частите поотделно, комплекта идва с поне 30% по-скъпо.

Цените са от мои каталози-директно от производителя от Германия. Тук по-скъпо ли е? Я сподели да видим какви надценки праскат, да вляза и аз малко в час.
  • 0

#18 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 29 ноември 2011 - 13:25

Някак си съм съгласен с Lorinser,ма всеки сам си решава за тълигата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#19 V-Power

V-Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w201 1992 2.0 8v 122hp

Публикувано 29 ноември 2011 - 17:36

Цените са от мои каталози-директно от производителя от Германия. Тук по-скъпо ли е? Я сподели да видим какви надценки праскат, да вляза и аз малко в час.


Ами не не ми се виждат скъпи, а и в интерес на истината не съм и питал де
  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2011 - 19:47

Всеки сам си решава. Ако не се лъжа, човека иска да мине тънко и ако Бенца му не е гробница може и да се размине с тази част.

Аз на моя кола никога не съм сменял притискател и никога до сега не съм имал проблеми! Дайте сега като е свалил кутията да си подмени и семерингите на мотора и скоростите,па като е свалил за семериг, да извади и лагерите.

Никой не оспорва препоръките на производителя а и няма как,но при една веща намеса и преценка от специалист които вижда още живот в тази част, може да се остави.

Това е 190 все пак,не локомотив на влак.

Този пост е редактиран от бай Васил: 29 ноември 2011 - 19:48

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 ноември 2011 - 00:56

Теоритично и ти си прав,ама кой сермиз би си сложил главата на негова одговорност,тъй като сервизите работят за пари и искат добре свършена работа,за да не ги плюят после,пък това става на 100%с нав комплект.Да речем,че колко сервиза знаят как да оценят притескателя.Единственото предположение е в не разглобен вариант.Педала трябва да е мек и да си включва скоростите на първа и задна перфе,като колата трябва да е спряна веднага след като е усетен дефекта,че да няма голямо омекване на демферната част,та да не стане като сложиш нов феродов диск,демек по дебел,и притискателя да не може да обърне достатъчно,и да стане увличане.Когато плащаш монтаж,мислиш дали можеш да си позволиш риска.Иначе комплекта не е много скъп все пак за тая кола.Все пак да не забравяме,че човека имаше притенции за марка,затова му предложих и LUK,защото е по евтино,но не по некачествено.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2011 - 10:15

+1
Ооо, няма две мнения.....за да е мирна главата на сервиза, така трябва да постъпят.........за да е мирна главата на магазинера, той трябва да ги предложи комплект........обаче точно тук е гъдела да се задържи клиента и да се направи постоянен. Споменал си го точно! Пробата от майстора и преценката му преди интервенцията!


Хората в патилата си се запознават с какви ли не варианти,с какви ли не предложения и предположения от приятели,съседи, та дори и така саркастично споменатият бакалин.
Предложенията са много, но по-важното е един сервиз или профилирано място / каквото сме/ с технически грамотни хора, отношението към него да бъде с необходимото уважение и респект към изкараните от нуждаещият се финикийци.

Естествено че е по-добре да си подмени всичко....но аз съм убеден че ти самият знаеш че старият използван притискател в много от случаите е по-добър от повечето нови и естествено върши същата и често по-добра работа.

И баба знае с нови части.;) малко са обаче тези които умеят да задържат клиентите или четящите посетители на форума, в нужда!

Никой от нас не е видял и пробвал Бенца на момчето,никой от нас не може да каже колко, или дали изобщо са му омекнали стоманите. Колата трябва да се тества и тогава да се споменат вариантите.

Всичко друго е авто джамбазска търгащина!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 V-Power

V-Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w201 1992 2.0 8v 122hp

Публикувано 30 ноември 2011 - 23:54

Ами момчета да ви кажа това за това какъв е стария притискател незнам ама мога да кажа как един приятел си смени пружините на мерца с нови и бяха супер зле :( моя мерц е на 112 хил.км. реални от първи собственик и от това как върви колата как вози и т.н. съм останал с впечатлението че е много добре подържана колица ( и е била сервизна до половин година преди да го купя аз ) Съединителя може да кара още много ама аз си обичам сигурното ( даже не приплъзва и боксува ) само човек който си кара коли и разбира може да го усети. Знам че варианта да си купя съединител на който си пише МБ W201 е най-добре и да се смени всичко ама си трябва и кеш. А сега е края на годината, две коли застраховки, данъзи, винетки и става едно като ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА и спира да ти е смешно :( ама колата си е кола още повече ако има и мерник
  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 декември 2011 - 00:40

аз немога да схвана какъв ти е проблема на съединителя?
  • 0

#25 V-Power

V-Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w201 1992 2.0 8v 122hp

Публикувано 01 декември 2011 - 07:52

ами това че като я оставя на наклон и тя си преплузна, лагерчето се чува малко и понякога на по големи наклони при тръгване от място се усеща леко приплъзване
  • 0

#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2011 - 09:32

Приятелю, напиши WIN номера на Бенца тук. Ще помолим mr Big да ни предложи вариант за феродов диск и лагер и ако те устройва аз се ангажирам да стигнат до вратата ти.
Намери познат или препоръчан майстор от приятел, съединителя не е сложна галимация, да ги смени и след интервенцията, ще кажеш дали всичко е ОК, както и предполагам.

Ако бебето БТР е наред, ще се почерпим с добра дума виртуално,пък ако е рекъл Господ може и истински приятели да станем. Публикувано изображение

Ако не, аз се ангажирам да подменя всичко по твоя съединител за моя сметка!

п.с. Уверете се че с помпите всичко е нормално / при НАТИСКАНЕ на педала,хода трябва да бъде мек,лек и без задържане/

Успех и късмет!


Публикувано изображение


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 V-Power

V-Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w201 1992 2.0 8v 122hp

Публикувано 01 декември 2011 - 11:06

Момчета идвам от майстора и се вкарах в такъв филм дет и по киното не го дават.

За съединителя човека каза, че притискателя не е зле ама е хубаво и той да се смени и се обади на някакъв негов агент и като ми каза цените и аз седя и гледам БЕЗ ДУМИ. Каза,че комплект Закс цял няма и има вариант в който се слага феродов диск и аксеален лагер на Закс, а притискател на Лук и цената е (момчета дръжте се) 440лв и още 100лв за смяната :Х и аз нямах повече въпроси.

Възползвах се от това да видя как е колицата от долу и ми стана зле :( Трябва да сменя левия тампон на двигателя, че се е посмачкал и гуменото каре на скоростната кутия и то е сдало багажа и има бая луфт и можеш да си да въртиш кардана с ръка. Много тъпо ми стана.

И като включвам по палаво скоростите и се чува едно хлопане. И май ще излезе, че всичките тея недостатъци са именно от там а не от съединителчето :(

Ще съм много благодарен на колегата Лиринсер ако ми даде някакви цени за тампона и каренцето.

Благодаря на всички за изказаните мнения до момента. Момчета наистина много ми помагате и още веднъж БлагоДаря ви!!!

Ето и VIN-а WDB2010241F855487

Този пост е редактиран от V-Power: 01 декември 2011 - 11:15

  • 0

#28 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 декември 2011 - 16:10

Добре, че си хванал карето навреме, че иначе прави сериозни поразии ако се скъса, при скорост над 40км/ч.
Кога чуваш лагерчето?
  • 0

#29 V-Power

V-Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w201 1992 2.0 8v 122hp

Публикувано 01 декември 2011 - 17:16

ами като се натисне съсдинителя и си се чува всеки път :(
  • 0

#30 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 декември 2011 - 18:58

имах 124ка с М102 подарък от чичото, който си я купи чисто нова през 92ра.
подари ми я на 360хил км. Колата я караше с доста настъпване. аз я карах с яко настъпване. продадох я на 400хил км и все още беше с оригиналния съединител!!! и не приплъзваше.
Явно при теб лагера се е скапал от годините и лугата...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни