Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Къде се намира отдушника на резервоара?


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 13 ноември 2011 - 16:13

Явно отдушника ми е запушен.
Симптомите при мен са:
След дълго каране, при отвиване на капачката на резервоара засмуква въздух /вакум/
При престой на слънце и отвиване на капачката изпуска въздух и бензинови пари под налягане.
Как се отпушва отдушника и от къде да го отпушвам?
Предварително благодаря.
  • 0

#2 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 13 ноември 2011 - 16:19

Колега,поне да беше казал какъв ти е автомобила? Като за начало смени капачката или я размени с някой за няколко дни!
  • 0

#3 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 13 ноември 2011 - 16:27

Опссс.
Извинявам се.
Колата е W124 1992г. бензин 2000куб.
Капачката е оригиналната.
До колкото знам, капачките при мерцедес нямат клапан... :huh но може и да бъркам...
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 ноември 2011 - 19:47

Самата капачка е клапан.

Сигурен ли си че е вакум, а не налягане?

"отдушника" е едно контейнерче с активен въглен, в което се събират парите, после като загрее нормално мотора, се засмукват през колектора.

2000 кубика със 102 мотор ли?

Ако е м102, провери отстрани на дросела, откъм мотора, има хванати две сламки.

Едната е по-дебела и влиза в един тройкник, а другата отива в един термоклапан на главата, който отваря при 60 градуса, после влиза пак в същия клапан.

По-тънката отваря и затваря тройника, а през по-дебелата парите постъпват в колектора.
  • 0

#5 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 13 ноември 2011 - 19:59

Сигурен съм за и за вакума при преход 100-150 или повече км.
И за налягането, когато колата е стояла на слънце лятото.
Да, мотора е 102 и май се сещам за тръбичките, за които говориш.
Утре ще ги погледна.
  • 0

#6 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2012 - 12:02

Я оставете къде е маркучето-щом има контернейче с активен въглен, значи не може със стоманена проволка да се отпушва каквото и да е. И при мен го има, и аз се чудя как да го махна тоя вакуум и изобщо трябва ли. Активния въглен не се си скапва след 20 год. ползване? Сменя ли се и ако да-как? Къде е това контейнерче, маже ли да се махне и да се прочистят тръбичките? Такива въпросчета ми се въртят в главата.....
  • 0

#7 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2012 - 10:09

Никой ли няма схема? Аз изчетох всичко писано по форума, издирих в руската книжка за МБ-няма нищо! В един немски справочник гледах, ама то представяте ли си-всичко подредено по главни, второстепенни, третостепенни и т.н. системи от типа "Дърво", и то всичко на немски! Два дни се петляркам и нищо не намерих.Помоооооооощ!
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2012 - 11:14

При бензиновите,зад предният ляв калник се намира разширителният съд- метален или пластмасов в зависимост от годината -резервоар за въпросните пари,

Прикачен файл  P1010008.JPG   194,62K   114 Брой сваляния

който се изпразва посредством клапан на когото има надпис MOT....а този клапан се намира зад механичният блок на АБС.....поставен във гумена основа, работи на интервали и в него влизат дебели черни ПВЦ тръбички.

Ей го тука между серпентината на газовата ми тръба и АБС, над изпарителя.

Прикачен файл  P1010030.JPG   192,74K   132 Брой сваляния

Ако този клапан не работи правилно или изобщо, стават мизерий. ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 26 януари 2012 - 11:23

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2012 - 13:32

Благодарско! А ако е нещо задръстено, може ли да откача клапана и да намамя в маркучето стоманена гъвкава проволка и да опитам прокарване, или е глупава идея? Клапана има ли начин да се провери чрез мултицет работи ли?
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2012 - 14:38

Няма смисъл от намамване :) там витаят само пари и не се задръства. Клапана можеш да го провериш с мултицет, той е ел. магнит......обаче по-добре му подай 12 волта....свързваш и трябва да щракне...... ако не го направи значи не бачка. За поляритетите си направи сверка с букста която влиза в него...кафявият кабел е маса. Ако бачка, мериш на буксата идва ли захранване до него. Но кога включва не мога да кажа. Чувал съм го само на 140та при току що запален мотор.

Системата можеш да я надуеш с нещо ама слабо, пробвай и с уста, колкото да провериш дали минава въздух......извади тръбичката от входа на клапана, има стрелки, ще се ориентираш............от там надуваш. ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 26 януари 2012 - 14:54

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2012 - 15:02

Мерси, ако ме види някой скоро из София с лепенки на бузите, да знае че съм предобрил надуването.... :)
Гледал съм на клип едни мъжкари как пукаха с надуване плондир, ама то освен бузи и здраво дупе требе, да не покафеня гащите!

Този пост е редактиран от shiki: 26 януари 2012 - 15:05

  • 0

#12 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2012 - 13:20

Досладвам значи-моето отдушниче е отдолу зад диференцияла (една гумена тръбичка), на което е забучено едно клапанче пластмасово, механично, което свива прохода и прави въздуха да излиза и влиза след получаване на известно налягане/вакуум. На това клапанче е сложена гумена луличка срещу замърсяване. След сваляне на клапанчето и почистване се увеличи проходимостта. Като покарам още ще проверя резултата.
  • 0

#13 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2015 - 14:17

http://mb.bolinko.or...rol-system.html Тук има описание, но е за по-стари системи.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни