Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с Ключ


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#1 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 12 ноември 2011 - 03:32

Здравейте,преди малко нещо стана и не мога да запаля колата. Kакто си стоях на улицата със запалена кола,пуснах съединителя и тя беше на скорост и загасна,изгасих от контакт и след 5 минути не мога да завъртя ключа ....един два пъти стаана завъртя се, но до там, не пожела да запали. И дистанциооното спря да работи дали от много натискания или от батериите? Свети добре диода...но не действа. И не можахме да запалим колата. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем?
  • 0
LAS VEGAS

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 12 ноември 2011 - 08:03

Акумулатора падна ли от няколкото завъртания?
Като вкараш ключа, чуваш ли прещракването като го разпознае?
Светва ли таблото като дадеш на контакт?
  • 0

#3 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 12 ноември 2011 - 09:17

Не мога да дам на контакт и не разпознава ключа(не се чува щтракането при разпознаване)...Акумолатора не е паднал ...тя не върти..и 3 те пъти когат по случайност даде контакт всичко светеше но не върти стартера...

В началото помислих че като съм я угасил по този начин това е някаква защита но....
Гледахме бушоините добре са.,, тези които са до двигателя а ако не се лъжа до волана нямаше ли още буш?Може ли от бушон да не работи инфрареда или имобилайзера?


Откачихме и едната клема на акум.за малко, но пак не става.
Ключа стои на 1 и не може да завъртя.....

Чакам малко инфо и ще отида да пробвам да запаля.

Този пост е редактиран от USA: 12 ноември 2011 - 09:38

  • 0
LAS VEGAS

#4 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 11:10

Колега, само един ключ ли имаш? Би трабвало да имаш още един с копчета и един тънак сервизен, с който можеш само да палиш, ако ги имаш опитай и с тях. Някъде из форума имаше тема за разпознаване на ключовете ;) успех

Този пост е редактиран от alex_bs: 12 ноември 2011 - 11:11

  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#5 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 12 ноември 2011 - 13:09

Сега закарах ключа да го проверят дали работи.ако работи утре сутринта ще дойде един спец с лаптоп да му направят диагностика да видим какво ще излезе.
  • 0
LAS VEGAS

#6 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 12 ноември 2011 - 13:35

Диагностиката ще покаже ли проблема?
  • 0
LAS VEGAS

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 12 ноември 2011 - 16:07

трябва да покаже
или си за ключ или
контактния модул е дал фира
и като откачаш акумулатора не дръж
ключа в ключалката щото шанса да го убиеш
е много голям
а и това с откачането на акумулатора
важеше преди 90г.
  • 0

#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 23:49

Ключът и ключалката - не би трябвало да има връзка между гасненето и проблема с паленето след това. Не стана ясно имаш ли резервните ключове и с тях работи ли - това щеше да подскаже, дали проблемът е с ключа или с ключалката.

Ключът не използва батерия, за да палиш, така че и без батерии трябва да можеш да запалиш двигателя!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 13 ноември 2011 - 05:02

Нямам резервни.След диагностика майстора каза че ключа излъчвавл сигнал но за да се провери дали е от него трябва 2 ри ключ.Направата била към 500 лева,и тогава може да се разбере дали е ключалка или ключ.нямало друго реешение,

Този пост е редактиран от USA: 13 ноември 2011 - 11:01

  • 0
LAS VEGAS

#10 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 ноември 2011 - 13:32

а не може ли да се имитира по някакъв начин бобината на ключалката, и да се види дали излъчва ключа :dontknow
упс колега не съм ти дочел коментара, че майстора е казал, че излъчна ключа...

Този пост е редактиран от alex_bs: 13 ноември 2011 - 13:35

  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#11 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 14 ноември 2011 - 00:50

Нямам резервни.След диагностика майстора каза че ключа излъчвавл сигнал но за да се провери дали е от него трябва 2 ри ключ.Направата била към 500 лева,и тогава може да се разбере дали е ключалка или ключ.нямало друго реешение,

Не е лошо да провериш колко струва нов ключ в БалканСтар, възможно е да е на по-ниска цена. Възможно е обаче проблема да не е в ключа и тогава гориш парите за нов ключ, щото с новата ключалка идват два ключа.
За Бургас не мога да помогна, но ако по някаква причина колата стигне до София свиркай, имам много точен майстор за твоя проблем.
Лошото е, че дистанционно няма как да се помогне.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#12 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 01:39

Цената в БС е 480 лв. с отстъпка с клубна карта! Предполагам, че горното е цена също от БС или официален дилър с известна отстъпка. По принцип нашите ключове струват към 550 - 600 лв. без отстъпки в БС.

На практика нов ключ може да се вземе само от дилър. Иначе може да се намери ключ на старо и да се препрограмира.

Ако повредата е в DAS системата на ключалката - цената от БС няма да ти хареса. Обикновено в такива случаи се прави следното - от морга се купува целия комплект - ключалка, модул към нея и компютъра за двигателя + ключовете и се сменя всичко. Добре е да имаш документ от колата донор (поне копие) и задължително да имаш VIN номера на автомобила. Защото ако утре нещо стане с ключа - от БС ако ти извадят копие на ключ, то няма да е за този автомобил, а за старата ти система. Затова ще трябва да вадят новия ключ по номера на колата донор!
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#13 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 01:46

480лв. ама без отстъпката... скоро правих ;)
към 400лв. е цената с отстъпката за членове.

Така или иначе, трябва да и направиш диагностика, не вярвам да не покаже от какво е проблема.
И моята ц-класа си забравяше ключа, оказа се някакъв модул, който отговарял точно за това.
До колкото знам му смениха софтуера и се оправи.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#14 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 14 ноември 2011 - 07:08

Правихме диагностика не можа да разбереА и тя диагностиката беше на незапалена кола понеже не може на контакт да дадем.Слагаше ключа показваше Ya , маха го после Nein ...Бахти и колата,проблем след проблем... Аз ще я карам или правя...

Този пост е редактиран от USA: 14 ноември 2011 - 08:52

  • 0
LAS VEGAS

#15 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 14 ноември 2011 - 07:22

Правихме диагностика не можа да разбере.Бахти и колата,проблем след проблем... Аз ще я карам или правя...

Да КАЖА сега и дистанциооното на колата не работи (централното),Като не можах да запаля около 30 минути работше дистанциооното,но след много натискания спря....не отключва и заключва ,мига при натискане на камера дава че проблясва но....това пак ли може да е от ключалката?В смисъл може ли дистанционото да работи а да не може да отключва понеже не работи ключалката?В ключа не е ли отделно имобилайзера и алармата ?или са на една платка и може да се развалят заедно ?Поне така мисля аз,ако беше развалена ключалката алармата и централно би трябвало да работят на ключа или бъркам?
Смених Батериите ,колата стоя 20 минути с откаяен акумолатор,трябва ли да се синхронизира алармата и централното?пробвах по 3 те начина не става...
И волана ми е заключен също.

Този пост е редактиран от USA: 14 ноември 2011 - 09:15

  • 0
LAS VEGAS




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни