Ориентирайте ме какво да избера !
Започната от Тони Александров, 17 окт 2011 - 14:26:01
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 октомври 2011 - 14:26
Здравейте колеги интересувам се от Мерцедес след 1999-2000 година.
1.Не много скъп за поддръжка-среден клас .
2.Среден разход на гориво, но при всички случай ще му слагам газ(каквато трябва без компромиси)
3.Предпочитам с четири врати .
4.Да бъде здрав и подходящ за нашите пътища .
5.Предпочитам да се помества между 130-150 коня по възможност компресор.
6.Сумата която мога да заделя за това удоволствие е 9000 - 10 000 лв
Ако може някой да ми помогне ще съм много благодарен .
Надявам се и темата да е в точния раздел , ако съм объркал нещо се извинявам предварително .
1.Не много скъп за поддръжка-среден клас .
2.Среден разход на гориво, но при всички случай ще му слагам газ(каквато трябва без компромиси)
3.Предпочитам с четири врати .
4.Да бъде здрав и подходящ за нашите пътища .
5.Предпочитам да се помества между 130-150 коня по възможност компресор.
6.Сумата която мога да заделя за това удоволствие е 9000 - 10 000 лв
Ако може някой да ми помогне ще съм много благодарен .
Надявам се и темата да е в точния раздел , ако съм объркал нещо се извинявам предварително .
#2
Публикувано 17 октомври 2011 - 15:45
Ако държиш много на т.5 (да е с компресор и да е м/у 130-150 к.с.) избора ти остава само един - W203 180 kompressor 143 к.с., има и 160 компресор 122 к.с., но е купе и след 2004.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#3
Публикувано 17 октомври 2011 - 15:46
За бюджета, който си определил в изискванията ти се вписва цедка тип W203 ( въпреки че според мен здравите Мерцедеси ( наистина здравите) са преди 2000г). За 10000лв ,обаче няма да е много след 2000г, а по скоро 2000-2001. Конкретния модел както и всички останали на Мерцедес са доста изчерпателно изкоментирани в много теми във форума - с търсачката ще ги откриеш. Трябва да имаш предвид и допълнителните разходи около покупката на автомобил. Гражданска, обслужване, каско и евентуална сума за текущи ремонти по колата, които също покачват крайната стойност на инвестицията. Компресорниете двигатели при W203 мисля, че почват от 163 коня.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#4
Публикувано 17 октомври 2011 - 15:51
Ц класа (W202) или Е класа (W210) от последните произведени. Това са възможните варианти според мен за цената която си написал.
200Компресор за бензинов двигател (само че няма да влезе в графата ти за конските сили) и 220ЦДИ(само че е дизел, а ти май искаш само бензин)
200Компресор за бензинов двигател (само че няма да влезе в графата ти за конските сили) и 220ЦДИ(само че е дизел, а ти май искаш само бензин)
#5
Публикувано 17 октомври 2011 - 16:58
Въпросните Ц-дки ми се струват малки, но са добър вариант . А е-класите пък са много големи дори ме плашат с харченето и ремонтите иначе много ги тачим тях . Аз в момента карам Ц 180 - 1996 W 202 и ми се струва тромава това е единствената причина да търся друго, иначе никога нямаше да мисля да я сменям .
#6
Публикувано 17 октомври 2011 - 17:00
Yumerov помислил съм и за разходите от типа на каско , данък , гражданска ... който са си от голямо значение както и първоначалните консумативи като за нова кола , но проблема ми в момента е самият избор на автомобил .
#7
Публикувано 17 октомври 2011 - 18:49
Ами общо взето избора ти се свежда до компресорна 202 от последните модификации след фейса или 203 2000-2001. 210 ките също не са лош избор може да си земеш някоя компресорнаYumerov помислил съм и за разходите от типа на каско , данък , гражданска ... който са си от голямо значение както и първоначалните консумативи като за нова кола , но проблема ми в момента е самият избор на автомобил .
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#8
Публикувано 29 май 2012 - 15:32
Колеги спрях се на С 200 компресор (W202) .
Ако някой има инфо. за такъв екземпляр нека сподели , бях харесал един и ми го отмъкнаха под носа
Благодаря
Ако някой има инфо. за такъв екземпляр нека сподели , бях харесал един и ми го отмъкнаха под носа
Благодаря
#9
Публикувано 29 май 2012 - 18:10
Много добре си се ориентирал.
Кажи какви пари си отделил за покупка?
Имаш ли претенции с какво ще е оборудвана колата от към екстри?
Един колега продава доста запазена 202-ка но и парите са си като за запазена 202-ка.
П.С. сега видях, че си отговорил на въпросите ми в началото на темата.
Ще се опитам да намера цедката на колегата.
Кажи какви пари си отделил за покупка?
Имаш ли претенции с какво ще е оборудвана колата от към екстри?
Един колега продава доста запазена 202-ка но и парите са си като за запазена 202-ка.
П.С. сега видях, че си отговорил на въпросите ми в началото на темата.
Ще се опитам да намера цедката на колегата.
Този пост е редактиран от rado32: 29 май 2012 - 18:14
#10
Публикувано 29 май 2012 - 18:20
http://forums.mbclub...B5%D0%B2%D0%B0/
Ето това е 202-ката на колегата.
Доста е запазена.
1999г. 7300лв.
Даваш 7300лв и до края на годината няма да пипаш нищо по нея, ако всичко е така както казва колегата.
Имаш си каско ,ГО, Винетка платени за 1год. нов акумулатор и т.н.....
Ето това е 202-ката на колегата.
Доста е запазена.
1999г. 7300лв.
Даваш 7300лв и до края на годината няма да пипаш нищо по нея, ако всичко е така както казва колегата.
Имаш си каско ,ГО, Винетка платени за 1год. нов акумулатор и т.н.....
Този пост е редактиран от rado32: 29 май 2012 - 18:24
#11
Публикувано 29 май 2012 - 19:12
Абе и аз мойта я давам, ама не се вписва в годините, които искаш...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#12
Публикувано 29 май 2012 - 20:12
За какво става въпрос ?
#14
Публикувано 29 май 2012 - 21:21
Мен лично много ме блазни тази 202-ка и ако наистина е в цветущо състояние както казва собственика и както изглежда, ще трябва да се замислиш сериозно!rado32 По принцип това е колата , наистина много ми харесва , но парите не са ми по възможностите в момента . Търся нещо до 5000 - 5500макс.
За 5000-5500 не мисля, че ще успееш да намериш хубава 202-ка 99-00г. но пък стават чудеса може да изпадне някой на зор.
Ако тези 5000-5500 си ги заделил примерно за кола нов внос, си заделяш после 1000-1500лв за рег., застраховки и обслужване. Отделно за зимата зимни гуми, сигурно нов акумулатор и т.н..... което си е още 600-1000лв( зависи от марката на гумите и акумулатора) Ти сигурно от старата ти 202-ка ще ги имаш гумите и акумулатора така че може би ще спестиш тези 1000лв, но дори и без тях пак кола нов внос ще ти стъпи на 5000+1500=7000лв
.
#15
Публикувано 29 май 2012 - 21:26
Принципно има нещо вярно в това , но всички консумативи като гуми масло и т.н мога да ги правя с течение на времето ,а да извадя 7500 в момента ми е адски трудно. За момента намерих това :
http://www.cars.bg/u694274
http://nfs.mobile.bg...8623&f1=details
Държа да е между 97 и 2000г .
http://www.cars.bg/u694274
http://nfs.mobile.bg...8623&f1=details
Държа да е между 97 и 2000г .
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни