Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с Вито 230 ТД


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 kaskata18

kaskata18

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Vito

Публикувано 11 октомври 2011 - 09:41

Здражейте колеги! Искам савет от вас. Имам Vito 230 TD от време на време потгрява гасне лампата все едно е потгрял и после пак светва,и неиска да пали. Оставям го малко и после се оправя. Обиколих много сержизи и никои незнае какво става.Ако някой от вас може да ми помогне щесам ви благодарен....
  • 0

#2 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 11 октомври 2011 - 17:08

Здражейте колеги! Искам савет от вас. Имам Vito 230 TD от време на време потгрява гасне лампата все едно е потгрял и после пак светва,и неиска да пали. Оставям го малко и после се оправя. Обиколих много сержизи и никои незнае какво става.Ако някой от вас може да ми помогне щесам ви благодарен....


1.Пиши малко по-грамотно-на фонетиката има и буква "Ъ" и "В" и "НЕ ИСКА", "НЕ ЗНАЕ"и "ЩЕ СЪМ" се пише разделно,пише се поДгрява.
2.Темата ти е в не подходящ раздел,мястото и е във Ванове
3. Имаш изгоряла/и/ подгряващи свещи,отиди да ти ги замерят,виж и релето и контактите.



  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 11 октомври 2011 - 20:47

или релето ти се е скапало или
имаш изгорели свещи
според мен си повече за жичкаджия
  • 0

#4 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 02 юни 2017 - 17:08

Не е нито свещи,нито е реле.имам същия проблем нещо друго е от седмица и на мен така ми прави.само да дооточня изцяло.коґато лампата на подгревга изгасне и секунда след това светне,колата не пали спира нафтата.и след 10,20,30 минути давам контакт лампата гасне не светва колата пали на четвърт

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 02 юни 2017 - 18:25

С две думи пали когато иска,ако някой знае нещо да сподели.тази аномалия компютър не я хваща вземах ново реле направи номера слагам новото реле същата работа,проверени свещи,работят.закачам на диагностика нищо,клоня към имобилайзер

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 03 юни 2017 - 19:05

Вчера разбут аах буксите на релето днеска няма проблем

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2017 - 20:38

Така никой не уточнява , като не пали стартера върти ли . Какви диагностики са закачани ,кой може да прочете това което диагностиката показва . Вие все едно търсите лагер за багер .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#8 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 04 юни 2017 - 20:06

Стартера върти но не пали все едно няма нафта

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 04 юли 2017 - 19:03

Колеги реших проблема

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0

#10 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 04 юли 2017 - 19:35

Колеги реших проблема

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk


Колеги реших проблема

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk



Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0

#11 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 04 юли 2017 - 19:41




Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk


  • 0

#12 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2017 - 20:09

Колега 4 поста си поснал ,а какъв е бил проблема не разбрахме .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#13 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 04 юли 2017 - 20:17

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk

Моля админа да ме извини,наблъсках постовете немога да ги изтрия.
Така по темата,на горивната помпа има един електрически клапан в него влиза букса идваща от имобилаизера.премахнах това нещо,струващо 630 лева без намалението.вързвате директно нафтата от филтъра към помпата с маркуч,пада се средната шлаофка,вадите скоростомерното табло от там буксата на имобилайзера,защото подгревната лампа няма да изгасне ще свети дразнещо.колата почва да пали когато на вас ви е кеф не на нея.загубата от тази интервенция е,че оставате без работещ имобилайзер

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни