Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ромолене в скоростиЕ230 ръчни


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е230 W210 96год.

Публикувано 07 октомври 2011 - 09:07

Здравейте колеги, вчера покарах колата на по-високи обороти и след това ми се появи проблема. Като е на свободна скорост се чува ромолене от долу, а като натисна съединителя постепенно в рамките на 2/3 секунди ромоленето спира. Че ще ходи на майстор то е ясно, но какво да очаквам, някой скъп ремонт или...?
  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Модератор

  • Модератори
  • 5545 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2011 - 09:13

На мен личко ми звучи на маховик...
Искрено се надявам да не е това , че като знам каква пара ми излезе на мен , още ме боли сърцето :kill_myself
Обаче като се замисля , няма логика в това да е маховик след като си карал на по-високи оборотки...
Ще се изкажат и далеч по-вещи .. само не бързай.
Успех и надявам се проблема да е елементарен. :mbcb
  • 0

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)


#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1677 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 октомври 2011 - 09:16

По добре маховик,отколкото кутията.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е230 W210 96год.

Публикувано 07 октомври 2011 - 10:03

Колеги сега като се ровя в нета чета, че има вероятнос да е от лагер на първичен вал. Кажете ми колко излиза смяна на маховик и скорости.
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1677 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 октомври 2011 - 10:16

Не е лагера.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2665 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2011 - 10:17

И аз залагам на лагер на първичния вал, имах същия проблем на друга кола не мерцедес и беше лагер ,но ако не те дразни много ще изкара доста.
  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2665 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2011 - 10:19

Не е лагера.

Ще обясниш ли защо не е лагера според теб? Като натисне съединителя и го няма звука ,като го пусне има шум ,на мен точно на лагер ми звучи.
  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#8 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е230 W210 96год.

Публикувано 07 октомври 2011 - 10:28

Преди имах БМВ и имах същия проблем. Него го карах около 30/40 хил.км така и няшах проблем със скорости, но там цената им втора ръка е 100лв а при мерцедеса е сигурно поне 600лв за втора ръка.
Дали излиза скъпо смяната на лагера?
  • 0

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1677 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 октомври 2011 - 11:42

Разбити пружини на диска,правят точно така.При него тези пружини се намират в маховика.Проблема му се е появил,след товар.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1581 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 07 октомври 2011 - 17:24

и аз мисля че е лагер на първичния вал
1.като натисна съединителя ромоленето изчезва след
2-3 сек т.е. докато спре да се върти вала
2.и при натиснат съединител маховика се върти
и ако е разбит шума ще си остане
3.ако е аксиалния лагер той и при леко натискане
спира да шуми и то веднага
4. има един вариант ако не е с демферен маховик
да е от феродовия диск т.е. неговита пружини да
са разбити
ама като свали кутията ще разбере
  • 0

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5744 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2011 - 21:27

в рамките на 2/3 секунди ромоленето спира.


И аз съм за лагер на вал.
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е230 W210 96год.

Публикувано 10 октомври 2011 - 21:26

Здравейте колеги, днес майстора свали скоростите, оказа се лагер на първичния вал, но не се знае и още какво, защото все още не са отворени. Вала има много голям луфт и като го въртим се чува стържене вътре. Другото което ме притеснява е, че има луфт и на другия вал от към кардана. Утре ще я отворят и ще ми кажат какво и е състоянието, иначе ако може да се ремонтира мисля да я правя а не да взимам втора ръка друга, защото не се знае и тя каква ще е.
Кажете колеги какво и колко масло ще трябва за скоростите след това?
Благодаря!
  • 0

#13 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 238 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 октомври 2011 - 09:08

Кажете колеги какво и колко масло ще трябва за скоростите след това?
Благодаря!

Кажи номера на кутията и ще ти кажеме. Долу вдясно е написан.Грубо ако е преди 97г е АТФ
  • 0

#14 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е230 W210 96год.

Публикувано 11 октомври 2011 - 09:21

В момента съм на бачкане и не мога да видя номера, иначе колата е 96 набор. Рових се в чичко гугъл и там ми излезе за тази кола да сипа Титан Атф 5005 или Титан Атф 10, ама колко е верно незнам. Дали е задължителна марката Титан или има и други масла които мога да исползвам?
  • 0

#15 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е230 W210 96год.

Публикувано 11 октомври 2011 - 13:36

Колеги, лоша работа скоростите се оказаха батал. Първа била с оронени зъби, а тя вървяла заедно с вал. Двата лагера на първичния вал и още някакъв иглен лагер са заминали и това заради скапано масло се е получило. От 124-ка дали стават скорости номера на мойта е R 124 261 06 01, водят се с късата опашка.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни