Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вече не издържам, трябва да сложа газ!W124 200Е кеджетроник 1992г.


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 13 август 2011 - 23:34

За мое огромно съжаление, ще трябва да заиграя във филма със газовите уредби :(
Приятели, искам да чуя вашите препоръки относно слагане на газова.
Каква марка, каква плочка?
Освен свещи, кабели, въздушен филтър, палец и капачка на делкото, какво още трябва да обслужа?
Как се справяте с гърмежите?
Мога ли да махна клапата на дебитомера, за да я предпазя от изкривяване?
От къде да си търся "патерица" за резервна гума?
Споделете, вашите проблеми и решенията им относно газта, за да не откривам тепърва "топлата вода"
Предварително благодаря.
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 август 2011 - 00:14

Колега,този мотор е създаде за газифициране,освен ако не падне драстично цената на бензина де. Гърменето е възможно да ти е най малкия проблем/като си я обслужиш де/,получава се по някой път една неприятност с празния ход по време на завой или светофар.Иначе най икономично е Ловатото,пък най много бяга с BRC.Каквато и да сложиш,се тая.Не ми е ясно кви са тия патерици,тия резервни гуми и т.н.Нормална бутилка не заема кой зна колко място в багажника.И все пак толкова ли е сложно да си подкараш колата на газ/ква плочка,кви глупости/.Отиваш при един газаджия и му казваш искам си колата на газ.Той ти предлага оферта и се договаряте.Сложи уредбата па като гръмне,ще търсим решение.
А и клапата не се маха,че няма да бръмчи на бензин.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 14 август 2011 - 00:19

Ако си от София давам ти телефона на моя майстор и така :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 август 2011 - 00:48

сложи газов инжекц.
200е и без тва е мъртъв кон, ще стане още по-мъртъв + ГЪРМЯЩ..
с обикновенна газ няма начин да се направи 100% да не гръмне. с тези дъълги смукателни колектори + плочка над дебитомера=на 100% обедняване+гръм.

blue tronic предлагат ГИ за KE-jetron
  • 1

#5 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 14 август 2011 - 01:45

Твърде противоречиви мнения за blue tronic.
Още повече не се предлага и обслужва масово.
Дори по форумите мненията за газов инжекцион на мех. инжекция са оскъдни
Като имам предвид горните три неща, вижда ми се скъпо да експериментирам с 1400лв.
Четох, че с БРЦ в ниските имаме по-бедна смес, което увеличава вероятността от гърмежи.
Чудя се наистина между три марки изпарители - БРЦ AT90E, Ловато или Заволи?

Багажника ми трябва целия! В сряда си продавам газифицираната кола, точно защото вече ми е малка от багажник и място.
Затова питам за резервна гума тип патерица.
Събирам информация предварително, защото както моя опит, а и на доста други хора, е показал, че не всеки майстор има име.
Искам да съм в час, да знам, какво се е доказало с времето, а не да ми пробутат нещо "супер-ско", нещо "точно" за тоя двигател.
Ако можете да препоръчате и сервиз за регион Пловдив и Карлово?
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 08:15

Kolega,не бързай и намери правилният майстор.

Първото което трябва да направиш е да намериш човек с добре монтирана газова като за твоя мотор и да копирате начина на поставяне. Иди до доказан газаждийски магазин и направи консултация с магазинерите. Те знаят какво трябва за твоята кола.

Казваш да махнеш клапата. Не става! Кое ще дозира нещата?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 09:12

Относно резервната гума, най-малката която може да свърши работа е от Golf 3 GT/GTI, които са с 5 болта. Диаметъра на джантата ще побере нормалните спирачни апарати на 124.
Алтернатива имаш и при БМВ джантите, но са по-големи и малко по-дебели от Голфовата.
Има и оригинална малка джанта от Mercedes, но трябва да носиш компресор с теб, защото не е съвсем стандартна.

При VW & BMW джантата, трябва да ти направят фланец (или да купиш такъв), не може да се ползва директно.

М/у другото колеги, ако на някой му се намира 5 болта 15" резервна гума от GTI, може ли да ми драсне едно ЛС да я купя :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 август 2011 - 09:35

проблема с гърмежите идва най-вече от мястото на монтиране на плочката.
трябва да се монтира между дебитомера и дросела.
но тогава трудно ще се настрои стабилен ПХ.

чети темите на subsonic за газта, той доста задълба и накрая махна газовото...
  • 1

#9 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 14 август 2011 - 11:44

Поразгледай какво се предлага в мобилен.бг. В раздела продава агу, има доста интересни оферти на наистина ниски цени и то за нови уредби. Особено ми грабна окото една полска инжекция за 390 лв. беше май. Говорих и с човека, който ги предлага преди време, и бих казал, че ми остава добро впечатление на разбиращ какво продава. В София работел с два сервиза и с монтажа излизала около 720 лв. Аз все още се чудя за моята цедка, погледни и ти, говори с него ако искаш, виж какво може да ти предложи ;) .
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#10 rotsen

rotsen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    MB 190E; м.09.1988г. продаден !!!

Публикувано 14 август 2011 - 12:20

[quote name='GiN' timestamp='1313271249' post='240407']
За мое огромно съжаление, ще трябва да заиграя във филма със газовите уредби :(
................................
Здравейте,
Вече 7 години ползвам газова уредба на моя МВ 190 Е – 122 к.с., пълен инжекцион. Най-обикновена газова уредба , даже и марката не знам – италианско производство; през в.07.2004г. ми струваше около 400 лв.
От практиката се научих да откривам и решавам проблемите, да намеря най-отговорните монтьори.
Най-голямо съдействие ми оказа монтьор от сервиза на МВ в гр.Русе - EURO STARS / за правилната работа на бензин / и специалист по газовите уредби от Свищов / работил известно време в чужбина /.

Кое е най-важно условие за добрата работа на „газовата уредба” : автомобила да работи правилно на бензин - това означава, че всички механизми са годни и правилно настроени: свещи – запалителни кабели – дистрибуторна капачка – палец – „моторче” за празен ход - въздушен филтър/редовно да се сменя/ - всички гумени тръби и тръбички около/до/под/над „тавата” на въздушния филтър да са годни и „гъвкави” ….

При работа на „газ” най-важното изискване е:
1. въздуха да влиза само от въздушния филтър…т.е.- „отгоре” !!! Има ли други места, откъдето „да се меши”..”да смуче” въздух … проблемите са неизбежни: „гърмежи”… изкривявания на механизми…клапи…загубвания на „П”-образното маркуче…преходника… спуквания на гумени тръби и тръбички…”гумено легенче”.. и т.н.
2. мааалко по-богата горивна смес; оборотите на празен ход са леко завишени, но… няма друг начин!!!
--------------------------------------------------------------
На дълъг път ми гори около 10/100 газ, при позволена скорост : 90 – 130 км./ч.
---------------------------------------------------------------
Колегата subsonic е може би най-добрия от форумите, който може да ви съдейства!!!
---------------------------------------------------------------
Това от мен.
Успех… Нестор Иванов – „кмета”
  • 0
Публикувано изображение

#11 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 14 август 2011 - 14:03

Благодаря, започвам с прегледа и покупката на изброените проблемни елементи.
Хубавото е, че на бензин, колата си работи прекрасно.
Остава да видя кабелите, свещи палец и капачка вече съм сменил.
А, и това "гумено легенче" не го знам какво е и къде се намира та да го сменя ако трябва, а то сигурно ще трябва /гума на 20год. :rolleyes: /
  • 1

#12 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 14 август 2011 - 17:53

Легенчето ти е онова под дросел клапата ...
Оригинално е само ... За жалост ...
ПП кажи че ще изхвърляш АБК-то !??? :o Ще ти драсна едно ЛС в Аудиторията ... :D
  • 0

#13 mvasilev

mvasilev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E200,1996 Classic
    Mercedes 124,200E

Публикувано 14 август 2011 - 19:19

Здравей колега,

Брат ми вече 6-7 години кара неговата 124-ка Е200 с обикновена газова уредба и до момента е сменял само филтъра на газта.
Ако искаш мога да ти дам номера на майстора в Пловдив. Уредбите са български, но до момента нямаме никакви проблеми. Вече 4 коли ни правят там 2 с обикновена и 2 инжекциона и нямаме никакъв проблем с колите на газ. Последната е правена преди година. Мисля дори, че сега имат и промоция на газови инжекциони. Пиши едно лично ако си заинтересован.
  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 19:34

Карал съм три години 124-ка 200СЕ на газ именно с тоя мотор беше М102- механична инжекция.
Газов инжекцион на този мотор не е невъзможно но е доста трудно да се сложи, лично аз не съм виждал механична инжекция с ГИ ;)
Иначе перфектна работа върши и конвенционалната газова уредба, стига да е качествена и да е монтирана и настроена добре. Човекът който я слага трябва да знае какво прави.
За трите години и над 50'000км ми е гърмяла два-три пъти, докато хвана че от един стар и хлабав маркуч смуче въздух. Смених го и работата заспа.
На брат ми на 124-ката за почти 4 години и над 60'000км не му гръмна нито веднъж!!!! :0_yahoo:
И двете коли са газифицирани в кв. Левски до църквата, ще дам номера на собственика на сервиза ако имаш интерес.
  • 0

#15 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 август 2011 - 09:23

Поразгледай какво се предлага в мобилен.бг. В раздела продава агу, има доста интересни оферти на наистина ниски цени и то за нови уредби. Особено ми грабна окото една полска инжекция за 390 лв. беше май. Говорих и с човека, който ги предлага преди време, и бих казал, че ми остава добро впечатление на разбиращ какво продава. В София работел с два сервиза и с монтажа излизала около 720 лв. Аз все още се чудя за моята цедка, погледни и ти, говори с него ако искаш, виж какво може да ти предложи ;) .

Можеш ли да му дадеш номера ако го знаеш?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни