Вече не издържам, трябва да сложа газ!W124 200Е кеджетроник 1992г.
Започната от GiN, 13 авг 2011 - 23:34:09
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 август 2011 - 23:34
За мое огромно съжаление, ще трябва да заиграя във филма със газовите уредби
Приятели, искам да чуя вашите препоръки относно слагане на газова.
Каква марка, каква плочка?
Освен свещи, кабели, въздушен филтър, палец и капачка на делкото, какво още трябва да обслужа?
Как се справяте с гърмежите?
Мога ли да махна клапата на дебитомера, за да я предпазя от изкривяване?
От къде да си търся "патерица" за резервна гума?
Споделете, вашите проблеми и решенията им относно газта, за да не откривам тепърва "топлата вода"
Предварително благодаря.
Приятели, искам да чуя вашите препоръки относно слагане на газова.
Каква марка, каква плочка?
Освен свещи, кабели, въздушен филтър, палец и капачка на делкото, какво още трябва да обслужа?
Как се справяте с гърмежите?
Мога ли да махна клапата на дебитомера, за да я предпазя от изкривяване?
От къде да си търся "патерица" за резервна гума?
Споделете, вашите проблеми и решенията им относно газта, за да не откривам тепърва "топлата вода"
Предварително благодаря.
#2
Публикувано 14 август 2011 - 00:14
Колега,този мотор е създаде за газифициране,освен ако не падне драстично цената на бензина де. Гърменето е възможно да ти е най малкия проблем/като си я обслужиш де/,получава се по някой път една неприятност с празния ход по време на завой или светофар.Иначе най икономично е Ловатото,пък най много бяга с BRC.Каквато и да сложиш,се тая.Не ми е ясно кви са тия патерици,тия резервни гуми и т.н.Нормална бутилка не заема кой зна колко място в багажника.И все пак толкова ли е сложно да си подкараш колата на газ/ква плочка,кви глупости/.Отиваш при един газаджия и му казваш искам си колата на газ.Той ти предлага оферта и се договаряте.Сложи уредбата па като гръмне,ще търсим решение.
А и клапата не се маха,че няма да бръмчи на бензин.
А и клапата не се маха,че няма да бръмчи на бензин.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 14 август 2011 - 00:19
Ако си от София давам ти телефона на моя майстор и така
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 14 август 2011 - 00:48
сложи газов инжекц.
200е и без тва е мъртъв кон, ще стане още по-мъртъв + ГЪРМЯЩ..
с обикновенна газ няма начин да се направи 100% да не гръмне. с тези дъълги смукателни колектори + плочка над дебитомера=на 100% обедняване+гръм.
blue tronic предлагат ГИ за KE-jetron
200е и без тва е мъртъв кон, ще стане още по-мъртъв + ГЪРМЯЩ..
с обикновенна газ няма начин да се направи 100% да не гръмне. с тези дъълги смукателни колектори + плочка над дебитомера=на 100% обедняване+гръм.
blue tronic предлагат ГИ за KE-jetron
#5
Публикувано 14 август 2011 - 01:45
Твърде противоречиви мнения за blue tronic.
Още повече не се предлага и обслужва масово.
Дори по форумите мненията за газов инжекцион на мех. инжекция са оскъдни
Като имам предвид горните три неща, вижда ми се скъпо да експериментирам с 1400лв.
Четох, че с БРЦ в ниските имаме по-бедна смес, което увеличава вероятността от гърмежи.
Чудя се наистина между три марки изпарители - БРЦ AT90E, Ловато или Заволи?
Багажника ми трябва целия! В сряда си продавам газифицираната кола, точно защото вече ми е малка от багажник и място.
Затова питам за резервна гума тип патерица.
Събирам информация предварително, защото както моя опит, а и на доста други хора, е показал, че не всеки майстор има име.
Искам да съм в час, да знам, какво се е доказало с времето, а не да ми пробутат нещо "супер-ско", нещо "точно" за тоя двигател.
Ако можете да препоръчате и сервиз за регион Пловдив и Карлово?
Още повече не се предлага и обслужва масово.
Дори по форумите мненията за газов инжекцион на мех. инжекция са оскъдни
Като имам предвид горните три неща, вижда ми се скъпо да експериментирам с 1400лв.
Четох, че с БРЦ в ниските имаме по-бедна смес, което увеличава вероятността от гърмежи.
Чудя се наистина между три марки изпарители - БРЦ AT90E, Ловато или Заволи?
Багажника ми трябва целия! В сряда си продавам газифицираната кола, точно защото вече ми е малка от багажник и място.
Затова питам за резервна гума тип патерица.
Събирам информация предварително, защото както моя опит, а и на доста други хора, е показал, че не всеки майстор има име.
Искам да съм в час, да знам, какво се е доказало с времето, а не да ми пробутат нещо "супер-ско", нещо "точно" за тоя двигател.
Ако можете да препоръчате и сервиз за регион Пловдив и Карлово?
#6
Публикувано 14 август 2011 - 08:15
Kolega,не бързай и намери правилният майстор.
Първото което трябва да направиш е да намериш човек с добре монтирана газова като за твоя мотор и да копирате начина на поставяне. Иди до доказан газаждийски магазин и направи консултация с магазинерите. Те знаят какво трябва за твоята кола.
Казваш да махнеш клапата. Не става! Кое ще дозира нещата?
Първото което трябва да направиш е да намериш човек с добре монтирана газова като за твоя мотор и да копирате начина на поставяне. Иди до доказан газаждийски магазин и направи консултация с магазинерите. Те знаят какво трябва за твоята кола.
Казваш да махнеш клапата. Не става! Кое ще дозира нещата?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 14 август 2011 - 09:12
Относно резервната гума, най-малката която може да свърши работа е от Golf 3 GT/GTI, които са с 5 болта. Диаметъра на джантата ще побере нормалните спирачни апарати на 124.
Алтернатива имаш и при БМВ джантите, но са по-големи и малко по-дебели от Голфовата.
Има и оригинална малка джанта от Mercedes, но трябва да носиш компресор с теб, защото не е съвсем стандартна.
При VW & BMW джантата, трябва да ти направят фланец (или да купиш такъв), не може да се ползва директно.
М/у другото колеги, ако на някой му се намира 5 болта 15" резервна гума от GTI, може ли да ми драсне едно ЛС да я купя
Алтернатива имаш и при БМВ джантите, но са по-големи и малко по-дебели от Голфовата.
Има и оригинална малка джанта от Mercedes, но трябва да носиш компресор с теб, защото не е съвсем стандартна.
При VW & BMW джантата, трябва да ти направят фланец (или да купиш такъв), не може да се ползва директно.
М/у другото колеги, ако на някой му се намира 5 болта 15" резервна гума от GTI, може ли да ми драсне едно ЛС да я купя
#8
Публикувано 14 август 2011 - 09:35
проблема с гърмежите идва най-вече от мястото на монтиране на плочката.
трябва да се монтира между дебитомера и дросела.
но тогава трудно ще се настрои стабилен ПХ.
чети темите на subsonic за газта, той доста задълба и накрая махна газовото...
трябва да се монтира между дебитомера и дросела.
но тогава трудно ще се настрои стабилен ПХ.
чети темите на subsonic за газта, той доста задълба и накрая махна газовото...
#9
Публикувано 14 август 2011 - 11:44
Поразгледай какво се предлага в мобилен.бг. В раздела продава агу, има доста интересни оферти на наистина ниски цени и то за нови уредби. Особено ми грабна окото една полска инжекция за 390 лв. беше май. Говорих и с човека, който ги предлага преди време, и бих казал, че ми остава добро впечатление на разбиращ какво продава. В София работел с два сервиза и с монтажа излизала около 720 лв. Аз все още се чудя за моята цедка, погледни и ти, говори с него ако искаш, виж какво може да ти предложи .
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#10
Публикувано 14 август 2011 - 12:20
[quote name='GiN' timestamp='1313271249' post='240407']
За мое огромно съжаление, ще трябва да заиграя във филма със газовите уредби
................................
Здравейте,
Вече 7 години ползвам газова уредба на моя МВ 190 Е – 122 к.с., пълен инжекцион. Най-обикновена газова уредба , даже и марката не знам – италианско производство; през в.07.2004г. ми струваше около 400 лв.
От практиката се научих да откривам и решавам проблемите, да намеря най-отговорните монтьори.
Най-голямо съдействие ми оказа монтьор от сервиза на МВ в гр.Русе - EURO STARS / за правилната работа на бензин / и специалист по газовите уредби от Свищов / работил известно време в чужбина /.
Кое е най-важно условие за добрата работа на „газовата уредба” : автомобила да работи правилно на бензин - това означава, че всички механизми са годни и правилно настроени: свещи – запалителни кабели – дистрибуторна капачка – палец – „моторче” за празен ход - въздушен филтър/редовно да се сменя/ - всички гумени тръби и тръбички около/до/под/над „тавата” на въздушния филтър да са годни и „гъвкави” ….
При работа на „газ” най-важното изискване е:
1. въздуха да влиза само от въздушния филтър…т.е.- „отгоре” !!! Има ли други места, откъдето „да се меши”..”да смуче” въздух … проблемите са неизбежни: „гърмежи”… изкривявания на механизми…клапи…загубвания на „П”-образното маркуче…преходника… спуквания на гумени тръби и тръбички…”гумено легенче”.. и т.н.
2. мааалко по-богата горивна смес; оборотите на празен ход са леко завишени, но… няма друг начин!!!
--------------------------------------------------------------
На дълъг път ми гори около 10/100 газ, при позволена скорост : 90 – 130 км./ч.
---------------------------------------------------------------
Колегата subsonic е може би най-добрия от форумите, който може да ви съдейства!!!
---------------------------------------------------------------
Това от мен.
Успех… Нестор Иванов – „кмета”
За мое огромно съжаление, ще трябва да заиграя във филма със газовите уредби
................................
Здравейте,
Вече 7 години ползвам газова уредба на моя МВ 190 Е – 122 к.с., пълен инжекцион. Най-обикновена газова уредба , даже и марката не знам – италианско производство; през в.07.2004г. ми струваше около 400 лв.
От практиката се научих да откривам и решавам проблемите, да намеря най-отговорните монтьори.
Най-голямо съдействие ми оказа монтьор от сервиза на МВ в гр.Русе - EURO STARS / за правилната работа на бензин / и специалист по газовите уредби от Свищов / работил известно време в чужбина /.
Кое е най-важно условие за добрата работа на „газовата уредба” : автомобила да работи правилно на бензин - това означава, че всички механизми са годни и правилно настроени: свещи – запалителни кабели – дистрибуторна капачка – палец – „моторче” за празен ход - въздушен филтър/редовно да се сменя/ - всички гумени тръби и тръбички около/до/под/над „тавата” на въздушния филтър да са годни и „гъвкави” ….
При работа на „газ” най-важното изискване е:
1. въздуха да влиза само от въздушния филтър…т.е.- „отгоре” !!! Има ли други места, откъдето „да се меши”..”да смуче” въздух … проблемите са неизбежни: „гърмежи”… изкривявания на механизми…клапи…загубвания на „П”-образното маркуче…преходника… спуквания на гумени тръби и тръбички…”гумено легенче”.. и т.н.
2. мааалко по-богата горивна смес; оборотите на празен ход са леко завишени, но… няма друг начин!!!
--------------------------------------------------------------
На дълъг път ми гори около 10/100 газ, при позволена скорост : 90 – 130 км./ч.
---------------------------------------------------------------
Колегата subsonic е може би най-добрия от форумите, който може да ви съдейства!!!
---------------------------------------------------------------
Това от мен.
Успех… Нестор Иванов – „кмета”
#11
Публикувано 14 август 2011 - 14:03
Благодаря, започвам с прегледа и покупката на изброените проблемни елементи.
Хубавото е, че на бензин, колата си работи прекрасно.
Остава да видя кабелите, свещи палец и капачка вече съм сменил.
А, и това "гумено легенче" не го знам какво е и къде се намира та да го сменя ако трябва, а то сигурно ще трябва /гума на 20год. /
Хубавото е, че на бензин, колата си работи прекрасно.
Остава да видя кабелите, свещи палец и капачка вече съм сменил.
А, и това "гумено легенче" не го знам какво е и къде се намира та да го сменя ако трябва, а то сигурно ще трябва /гума на 20год. /
#12
Публикувано 14 август 2011 - 17:53
Легенчето ти е онова под дросел клапата ...
Оригинално е само ... За жалост ...
ПП кажи че ще изхвърляш АБК-то !??? Ще ти драсна едно ЛС в Аудиторията ...
Оригинално е само ... За жалост ...
ПП кажи че ще изхвърляш АБК-то !??? Ще ти драсна едно ЛС в Аудиторията ...
#13
Публикувано 14 август 2011 - 19:19
Здравей колега,
Брат ми вече 6-7 години кара неговата 124-ка Е200 с обикновена газова уредба и до момента е сменял само филтъра на газта.
Ако искаш мога да ти дам номера на майстора в Пловдив. Уредбите са български, но до момента нямаме никакви проблеми. Вече 4 коли ни правят там 2 с обикновена и 2 инжекциона и нямаме никакъв проблем с колите на газ. Последната е правена преди година. Мисля дори, че сега имат и промоция на газови инжекциони. Пиши едно лично ако си заинтересован.
Брат ми вече 6-7 години кара неговата 124-ка Е200 с обикновена газова уредба и до момента е сменял само филтъра на газта.
Ако искаш мога да ти дам номера на майстора в Пловдив. Уредбите са български, но до момента нямаме никакви проблеми. Вече 4 коли ни правят там 2 с обикновена и 2 инжекциона и нямаме никакъв проблем с колите на газ. Последната е правена преди година. Мисля дори, че сега имат и промоция на газови инжекциони. Пиши едно лично ако си заинтересован.
#14
Публикувано 14 август 2011 - 19:34
Карал съм три години 124-ка 200СЕ на газ именно с тоя мотор беше М102- механична инжекция.
Газов инжекцион на този мотор не е невъзможно но е доста трудно да се сложи, лично аз не съм виждал механична инжекция с ГИ
Иначе перфектна работа върши и конвенционалната газова уредба, стига да е качествена и да е монтирана и настроена добре. Човекът който я слага трябва да знае какво прави.
За трите години и над 50'000км ми е гърмяла два-три пъти, докато хвана че от един стар и хлабав маркуч смуче въздух. Смених го и работата заспа.
На брат ми на 124-ката за почти 4 години и над 60'000км не му гръмна нито веднъж!!!!
И двете коли са газифицирани в кв. Левски до църквата, ще дам номера на собственика на сервиза ако имаш интерес.
Газов инжекцион на този мотор не е невъзможно но е доста трудно да се сложи, лично аз не съм виждал механична инжекция с ГИ
Иначе перфектна работа върши и конвенционалната газова уредба, стига да е качествена и да е монтирана и настроена добре. Човекът който я слага трябва да знае какво прави.
За трите години и над 50'000км ми е гърмяла два-три пъти, докато хвана че от един стар и хлабав маркуч смуче въздух. Смених го и работата заспа.
На брат ми на 124-ката за почти 4 години и над 60'000км не му гръмна нито веднъж!!!!
И двете коли са газифицирани в кв. Левски до църквата, ще дам номера на собственика на сервиза ако имаш интерес.
#15
Публикувано 15 август 2011 - 09:23
Можеш ли да му дадеш номера ако го знаеш?Поразгледай какво се предлага в мобилен.бг. В раздела продава агу, има доста интересни оферти на наистина ниски цени и то за нови уредби. Особено ми грабна окото една полска инжекция за 390 лв. беше май. Говорих и с човека, който ги предлага преди време, и бих казал, че ми остава добро впечатление на разбиращ какво продава. В София работел с два сервиза и с монтажа излизала около 720 лв. Аз все още се чудя за моята цедка, погледни и ти, говори с него ако искаш, виж какво може да ти предложи .
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни