Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C200 - проблем с климатроникКлиматроника изпуска фреон


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 01 юни 2011 - 12:47

Здравейте! Настъпва лятото и трябва да оправяма климатиците по колите! Аз се сблъсках със следният проблем- моят е C200, 1997г. с климатроник. Отнякъде изпуска фреона. Напълнихме го с оцветен фреон, но никъде при двигателя не се вижда да изпуска. Най- вероятно е някъде под таблото.

Има ли начин да се достигнат, проверят и оправят връзките на климатроника, без да се разглобява цялото табло и откъде?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 01 юни 2011 - 14:16

Здравейте! Настъпва лятото и трябва да оправяма климатиците по колите! Аз се сблъсках със следният проблем- моят е C200, 1997г. с климатроник. Отнякъде изпуска фреона. Напълнихме го с оцветен фреон, но никъде при двигателя не се вижда да изпуска. Най- вероятно е някъде под таблото.

Има ли начин да се достигнат, проверят и оправят връзките на климатроника, без да се разглобява цялото табло и откъде?

Не,ма най често изпускат от фибъра на компресора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 01 юни 2011 - 18:47

Вътрешния радиатор/изпарител се проверява с газ анализатор. Ако все още имаш фреон в системата мога да ти го проверя Публикувано изображение
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#4 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 10 юни 2011 - 14:35

Не,ма най често изпускат от фибъра на компресора.


оглеждах внимателно около двигателя, никъде не видях да се е оветило от цветния фреон. Затова предположих, че трябва да изпуска някъде вътре в купето. Освено, ако изпуска някъде отдолу, където не се вижда. Къде се намира въпросният фибър и скъп ли е ремонта му?
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2011 - 14:42

Toзи флуоресцентния газ или течност там в каквото и да е състояние, не е ли по-тежък/плътен от фреона?
Един приятел има класическият проблем, при който му изчезва за малко над година фреона (не целия разбира се, но над 500гр. от 800гр. система), без никога да оцветява нищо. Като се разчетохме из разните там източници, излезе че като е по-плътен от самия фреон, не оцветява нищо, стига хлабината през която изпуска, да не е достатъчно голяма :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 10 юни 2011 - 23:15

Няма цветен и прозрачен фреон, само безцветен! Има УВ реагент, който се добавя към фреона и не оцветява него, а МАСЛОТО! Добавят се не повече от 7 мл. на 1 кг. система. При супер малки и тънки пропуски оцветяване няма да намерите, или ще е много слабо. А и ако очаквате да го гледате с просто око ще видите грънци. Пътищата се осветяват с УВ лампа! Това му е идеята, че ако се смеси с прах и други боклуци като го светнеш с лампата и ще реагира. Вижда се и без жълтите очила, но с тях е по-добре. Ако изпуска за повече от месец проблемът трябва да се търси на линията за ниско ( всмукателния път ), а това е вътрешния изпарител/радиатор и излизащата от него ПО-ДЕБЕЛАТА ОТ ДВЕТЕ тръба и стигаща до компресора. На нея налягането при нормална работа е около 2-2.2 бара, а на тънката 13-17 бара. С други думи, проблемът не е на високото налягане, в противен случай няма да имате фреона още докато се приберете или в най-добрия случай след 5 до 7 дена.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2011 - 23:48

Да, разбира се че го гледахме с UV лампа.
Това е полезно инфо за пътя на ниското налягане. Благодаря!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 11 юни 2011 - 08:52

Проверете и иглите, те също са често срещан проблем.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#9 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 16 юни 2011 - 14:58

Проверете и иглите, те също са често срещан проблем.


какви са тези игли, къде да ги търся и как да ги проверим? Бихте ли ми казали и колко горе- долу върви една диагностика и евентуален ремонт на теча?
  • 0

#10 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2020 - 21:46

Няма цветен и прозрачен фреон, само безцветен! Има УВ реагент, който се добавя към фреона и не оцветява него, а МАСЛОТО! Добавят се не повече от 7 мл. на 1 кг. система. При супер малки и тънки пропуски оцветяване няма да намерите, или ще е много слабо. А и ако очаквате да го гледате с просто око ще видите грънци. Пътищата се осветяват с УВ лампа! Това му е идеята, че ако се смеси с прах и други боклуци като го светнеш с лампата и ще реагира. Вижда се и без жълтите очила, но с тях е по-добре. Ако изпуска за повече от месец проблемът трябва да се търси на линията за ниско ( всмукателния път ), а това е вътрешния изпарител/радиатор и излизащата от него ПО-ДЕБЕЛАТА ОТ ДВЕТЕ тръба и стигаща до компресора. На нея налягането при нормална работа е около 2-2.2 бара, а на тънката 13-17 бара. С други думи, проблемът не е на високото налягане, в противен случай няма да имате фреона още докато се приберете или в най-добрия случай след 5 до 7 дена.

 

т.е. ако изпуска за повече от месец  да се търси в линията за ниско налягане. 

В случая при мен при надуване с азот за 1 ден падна от 11 на 7 атмосфери, т.е. трябва да е при високото налягане. Или компресора?


  • 0

855712_2.png


#11 Valentin-OM605960

Valentin-OM605960

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    S202-OM605960

Публикувано 03 май 2020 - 20:22

Вътрешния радиатор/изпарител се проверява с газ анализатор. Ако все още имаш фреон в системата мога да ти го проверя flagMB%20new.JPG

Колега ... може ли малко инфо за анализатора ? при мен държи 3-4 месеца ... всяко лято към края на май го зареждам и държи до средата на септември и така толкова години не разбрахме от къде издиша ... Има ли някой в моя район който може да го провери ? Хасково-Пловдив ?


  • 0

#12 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2020 - 14:03

Прикачен файл  IMG_20200529_150138.jpg   162,4K   2 Брой сваляния
Провери си радиатора на климатика, най-често се пука зад перките.

Този пост е редактиран от bollbe: 29 май 2020 - 14:04

  • 0

#13 d3zk0u

d3zk0u

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стралджа
  • Автомобил:
    w212

Публикувано 10 юни 2020 - 13:21

Фреона има специфичен мириз. Ако испуска от радиатора в купето, няма как да не разберете. Миризмата е отвратителна. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни