Не палиCLK200 Kompressor M111.944
Започната от Алфонсо, 29 май 2011 - 16:05:15
38 мнения по тази тема
#16
Публикувано 30 май 2011 - 23:28
Питах ги- не било от алармата, донякъде има логика, едва ли алармата ще спре тока на компютъра, но утре ще им възложа да премахнат алармата и да възстановят всички кабели в първоначалния им вид.
#17
Публикувано 30 май 2011 - 23:48
За мене е нещо дребно.
Ти в кой сервиз я закара?
Ти в кой сервиз я закара?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 30 май 2011 - 23:53
Проблема ти е май захранването на кампа.Проверете всички замасявания.Може и в плюзовото захранване.Щом диагностиката не го лови,значи компа няма захранване,от там и нищо друго не бавка.Прегледайте главното реле.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Публикувано 31 май 2011 - 00:05
Проверени са захранвания, релета и т.н. всичко работи
Ако до компа им идва положителен,когато мерят къде слагат черният полюс на мултицета? На купето или на отрицателния на буксата на компа ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 31 май 2011 - 08:28
На ул Попова Шапка, сервиза на Стамбата.За мене е нещо дребно.
Ти в кой сервиз я закара?
Не съм гледал какво къде мерят, а освен това не разбирам много от жици и електроники.Ако до компа им идва положителен,когато мерят къде слагат черният полюс на мултицета? На купето или на отрицателния на буксата на компа ?
#21
Публикувано 03 юни 2011 - 18:15
След като цяла седмица "майсторите" не можаха да открият и отстранят проблема, днес след като им чух заключението :
"вземи си друг компютър да пробваме сигурно е от него"
си взех колата и ще търся друг майстор, на който повече му се занимава.
След като си я взех, покарах известно време, палих поне 4-5 пъти, гасих никакви ядове, вкарах я в гаража, изгасих я и после пак няма палене.
Направи ми впечатление, че когато не иска да запали, се включват двете ел. перки за охлаждане на климатика. Знам, че тия перки се включват аварийно, когато колата е много загряла и виското не смогва.
Разсъждавайки по пътя на логиката си мисля, че има някаква защита от прегряване на двигателя, която незнайно защо се активизира и прекъсва паленето, като същевременно включва перките.
Давайте идей, насоки а може и майстори, които да помогнат в случая.
"вземи си друг компютър да пробваме сигурно е от него"
си взех колата и ще търся друг майстор, на който повече му се занимава.
След като си я взех, покарах известно време, палих поне 4-5 пъти, гасих никакви ядове, вкарах я в гаража, изгасих я и после пак няма палене.
Направи ми впечатление, че когато не иска да запали, се включват двете ел. перки за охлаждане на климатика. Знам, че тия перки се включват аварийно, когато колата е много загряла и виското не смогва.
Разсъждавайки по пътя на логиката си мисля, че има някаква защита от прегряване на двигателя, която незнайно защо се активизира и прекъсва паленето, като същевременно включва перките.
Давайте идей, насоки а може и майстори, които да помогнат в случая.
#22
Публикувано 03 юни 2011 - 19:46
Импулсен датчик?
Влияе се от температурата, но няма връзка с перките.
Но това, че компа не се вижда когато не пали, ме навежда на мисълта за алармата.
Влияе се от температурата, но няма връзка с перките.
Но това, че компа не се вижда когато не пали, ме навежда на мисълта за алармата.
#23
Публикувано 07 юни 2011 - 16:56
Колата още не пали или по-скоро си пали когато поиска, сутринта я палих, повозих се и обратно в гаража
Снощи цялата ел.инсталация беше щателно прегледана от доста кадърен техник занимаващ се с авто електроника. Алармата е отстранена, като всичко е възстановено в първоначалния си вид. Кабелите са здрави, релетата са здрави, захранванията са здрави, премерихме и стойностите на някои датчици- и те са в нормите. Обаче продължава с номерата- за 4 часа снощи запали около 6-7 пъти и отказа около 20- пъти
Заключението на снощния майстор е или ключ или компютър. Някакви идеи дали ключа може да се ебава по такъв начин?
Оттук май следващата спирка е Балкан Стар, ама пловдивския клон
Снощи цялата ел.инсталация беше щателно прегледана от доста кадърен техник занимаващ се с авто електроника. Алармата е отстранена, като всичко е възстановено в първоначалния си вид. Кабелите са здрави, релетата са здрави, захранванията са здрави, премерихме и стойностите на някои датчици- и те са в нормите. Обаче продължава с номерата- за 4 часа снощи запали около 6-7 пъти и отказа около 20- пъти
Заключението на снощния майстор е или ключ или компютър. Някакви идеи дали ключа може да се ебава по такъв начин?
Оттук май следващата спирка е Балкан Стар, ама пловдивския клон
#24
Публикувано 07 юни 2011 - 22:09
Възможно е да се ебава и ключа.
Обаче ако колекторчето на ротора е малко нагоряло и едната четка вече е на финала,ще се получи същото палене и непалене или най точно казано 'кога и скимне'. Често при подаване на директен ток проблема не се появява. Защо? Друга тема.
Отсей стартера младежо. Една профилактика никога не е в ощръб! После ключа. По-лесно е.
Обаче ако колекторчето на ротора е малко нагоряло и едната четка вече е на финала,ще се получи същото палене и непалене или най точно казано 'кога и скимне'. Често при подаване на директен ток проблема не се появява. Защо? Друга тема.
Отсей стартера младежо. Една профилактика никога не е в ощръб! После ключа. По-лесно е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Публикувано 07 юни 2011 - 23:23
Ако правилно съм разбрал има вероятност да не пали от ключа, но при подаване на директен + на стартера да запали? Ще проверя стартера, обаче при опитите установихме друго- когато не иска да запали с ключа, даваме директен на стартера- върти като луд, но пак не пали. Тогава няма ток и при дросела
#26
Публикувано 10 юни 2011 - 01:25
Не,не за да запали.
Ако понякога устройството на ключалката не ти разпознава ключа няма да запали естесвено. Колко кабела влизат в стартера ти?
Ако понякога устройството на ключалката не ти разпознава ключа няма да запали естесвено. Колко кабела влизат в стартера ти?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 10 юни 2011 - 17:09
ЗАПАЛИ
Майсторът смени компютъра, като преди това го програмира, обучава и т.н.
Сега колата си пали от раз всеки път, пробвано поне 50 пъти за деня (да не ми замине стартера от проби)
Проблемът наистина се оказа в ECU-то което се скапа без видима причина. Отстранихме проблема, но остана обаче разочарованието от вече не толкова любимата марка. Не може да претендираш че правиш едни от най-добрите коли, а всъщност ел. компонентите им (доста скъпи понякога) да горят като евтини крушки.
Ще се разделяме с мерниците май
Майсторът смени компютъра, като преди това го програмира, обучава и т.н.
Сега колата си пали от раз всеки път, пробвано поне 50 пъти за деня (да не ми замине стартера от проби)
Проблемът наистина се оказа в ECU-то което се скапа без видима причина. Отстранихме проблема, но остана обаче разочарованието от вече не толкова любимата марка. Не може да претендираш че правиш едни от най-добрите коли, а всъщност ел. компонентите им (доста скъпи понякога) да горят като евтини крушки.
Ще се разделяме с мерниците май
#28
Публикувано 10 юни 2011 - 18:41
Ще се разделяме с мерниците май
Детска ти работа!
Колко ще ти излезе новата електроника?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 10 юни 2011 - 23:17
Що бе Бай Василе да е детска работа?Детска ти работа!
Колко ще ти излезе новата електроника?
Вбесявам се като нещо се счупи от самосебе си. Да бях мил по двигателя с пароструйки, да бях бърникал къде не ми е работа- разбирам, ама да се прецака компютър ей така за спорта и то на не толкова стара кола (99г) това не го разбирам. Явно вече ги правят да издържат по 10-ина години и за скрап
Иначе колко ми излезе- компютъра го купих изгодно (по моите разбирания) за 200лв.
Целия труд, диагностика със СТАР, проверка на цялото окабеляване, релета захранвания, обучаване на новия компютър към модулите на колата ми излезе още 200лв.
Общо равносметката е 400лв и много, ама много нерви.
Тук е мястото да похваля на първо място майстора който ми съживи колата- Стамбата сервиза е на ул Попова шапка в Редута- доста е кадърен, занимава му се и сервизът му е много добре оборудван.
Също така и автоморгата "VIKTORIA DS" в Перник- много човечни хора, влизат ти в положение, цените са им доста приемливи и не на последно място дават гаранция че частта работи като имаш възможност да я върнеш ако нещо не е наред.
Ако на някой са му нужни имам координатите и на майстора и на моргата.
#30
Публикувано 11 юни 2011 - 00:01
Аз не знам човек да е карал Бенц и после друга марка да му е харесала ама пробвай. Ми случило се е бе,не може всичко да е на 6. На всички се случва.....
Добре си взел електрониката.
Добре си взел електрониката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни