Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не палиCLK200 Kompressor M111.944


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#31 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2011 - 11:36

Аз не знам човек да е карал Бенц и после друга марка да му е харесала ама пробвай. Ми случило се е бе,не може всичко да е на 6. На всички се случва.....

Добре си взел електрониката.

До края на годината твърдо съм с Бенц, после ще му мислиме.
  • 0

#32 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 юни 2011 - 12:11

До края на годината твърдо съм с Бенц, после ще му мислиме.

Така е,така е,тия Бенцове,само се чудят какво да им стане.Като се замисля,добре,че ги има и другите производители на автомобили,че иначе,нямаше да знаем какво е кола. :D
Алфонсо,не ти струва кой знае колко ремонта.Комповете се ремонтират.Друг е въпроса,че майстора ти не си е намерил човек за отремонтирването.Иначе добре се е справил,защото не всеки се рови,по кабелите,да проверява,това и онова,дали работи.За стойноста на труда,естествено,поиграл си е и си иска парите,та нали за това го прави.То хората които карат Мерцедеси,поне спестяват,сумати пари от ангренажни ремъци,ма туй не се оценя.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#33 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2011 - 16:23

Така е,така е,тия Бенцове,само се чудят какво да им стане.Като се замисля,добре,че ги има и другите производители на автомобили,че иначе,нямаше да знаем какво е кола. :D
Алфонсо,не ти струва кой знае колко ремонта.Комповете се ремонтират.Друг е въпроса,че майстора ти не си е намерил човек за отремонтирването.Иначе добре се е справил,защото не всеки се рови,по кабелите,да проверява,това и онова,дали работи.За стойноста на труда,естествено,поиграл си е и си иска парите,та нали за това го прави.То хората които карат Мерцедеси,поне спестяват,сумати пари от ангренажни ремъци,ма туй не се оценя.

Хехе... трети мерцедес ми е това, шеста година карам само мерцедеси вярвай ми оценявам достойнствата на марката. Освен от безброй ремъци и ролки, доста спестяваме и от липсата на алуминиево и пластмасово :kill_myself: окачване.
Компютъра подлежи на ремонт, да, даже майсторът при който бях извършва тази услуга, има над 17-18 успешно ремонтирани компютри на различни мерцедеси, последния на S400 CDI, ОБАЧЕ човека два дни се мъчи върху моя компютър- за съжаление безуспешно, цената на труда според мен е нормална, заслужи си парите човека.
Главно се ядосвам на това, че напред в годините качеството на колите намалява.
От няколко дни се сериозно замислям за С140, скъп, стар модел, ама поне знам че е кола един път!!! :flagMB new:
  • 0

#34 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2011 - 00:13

Поразрових се малко по чуждоземни форуми и в Аутодата, какво намерих :kill_myself: долу в прикачения файл.
Какво ще рече това, че скапаната система BAS може да накара двигателя да не запали, обаче дали може от там да се прецака ECU-то :dontknow:
Като прочетох по форумите доста хора се оплакват от BAS и ASR системите, обаче повечето проблеми са породени от стоп машинка. На едно място някой се беше оплакал от влага в BAS контрол модула.
Сещам се, че още при първата диагностика, когато купих колата ми излезе грешка при BAS системата, даже го бяхме коментирали някъде из форума. Сега вече се замислям, възможно ли е този БАС контрол модул да ми е скапал ЕКУ-то?!?
Доколкото намерих информация самия контрол модул за БАС се намира под казанчето за спирачна течност. Утре ще го проверя има ли влага, окислявания и т.н. да не вземе да направи някоя мизерия. Аман от тия системи и простотии вече :kill_myself:
Публикувано изображение

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  BAS.bmp   2,25MB   28 Брой сваляния

  • 0

#35 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Публикувано 12 юни 2011 - 13:42

...

И на моя мечо диагностиката показа грешка в BAS модула и стоп машинка,кое да сменям? Колкото е по стар автомобила толкова е по здрав

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 12 юни 2011 - 13:54

  • 0

#36 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 12 юни 2011 - 14:38

пълво стоп машинката че от ВАС модула
ще те заболи главата
  • 0

#37 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2011 - 14:58

доста спестяваме и от липсата на алуминиево и пластмасово :kill_myself: окачване.


Искаш да кажеш че задните биалети на топ машината 124 се сменят често ли? Хах,хаааа! На нито една не съм ги правил. А карам.

Пиниза е в точните изчисления,не само в материала!

Ако прескочиш до друга марка,много бързо ще се нагледаш на проблеми и грешни решения,макар че и при тях по-старите са по-здрави.

Бенца единствен е отнел повече време на хората докато го измислят,тестват,доизкусурят и няма истински конкурент в качеството на материалите.Няяяма! И единствен от сите НЕ Е КОЛА НАПРАВЕНА НА БРЪЖЕ !

Той и Топ едно време щеше да си купува БМВ ама май ОЩЕ си джитка с Бенца.

Ебаси като кажете,ще сменям марката.Шаш! Ама какво ще си вземете бе момчета?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#38 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 юни 2011 - 16:23

@ Алфонсо мисля тази тема ще ти е полезна....
http://mercedes-bulg...a-lampa-basesp/
мненията на Lynx
  • 0

#39 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2011 - 20:08

При мене проблем с BAS няма или поне лампата на таблото не го отчита, просто прочетох в аутодатата, че често срещан дефект, при който колата неще да запали е породен от тъпия БАС модул.
Днеска разкопчах трите букси на БАС модула- отдолу всичко е наред- няма окисляване корозии и т.н., пръсках с контактен спрей и ги закопчах, това е което мога да направя за тази кола.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни