Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нищо не работи по воланаW210 E200 компресор 2001г.


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 x_ground

x_ground

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W210 Е 200 Компресор 186к.с. 2001г. Авангард
    Мерцедес W203 C 220 CDI 150к.с. 2006г. Класик
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 10:14

здравейте имам проблем с волана на горепосочения автомобил. Нито клаксона нито копчетата работят дори не светят. Благодаря предварително!
  • 0

#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 10:26

1. Бушон
2. Лентовия кабел във волана
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 10:31

Лентов кабел или буксата му само.
Сваляли ли сте волана?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 x_ground

x_ground

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W210 Е 200 Компресор 186к.с. 2001г. Авангард
    Мерцедес W203 C 220 CDI 150к.с. 2006г. Класик
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 11:37

Бушон не е всичките ги проверих освен да няма някъде другаде кадето незнам. Каде му е бушона. А ако е лентов кабел каква е процедурата ??
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 12:01

Ако не е бушон (и си проверил всички, вкл. и тези в багажника, в кутията отпред при мотора и тези вляво от кормилото), първо откачаш батерията.
После изправяш волана и гумите и го сваляш от колата.
Откачаш лентовия кабел от буксите и почваш с мултимер (или мултицет, или уред, или както и да му казват), да мериш съпротивлението на всеки пин от двете страни.

Виж, ако всички работят, си нямам идея, но не вярвам да работят :)
После има чалъм при обратното слагане. Трябва да броиш оборотите. Като го видиш какво представлява, ще си го представиш. Най-просто лентовия кабел е навита лента в кутийка.

Преди да свалиш волана, броиш от пълно ляво до пълно дясно колко оборота са.
После стягаш максимално лентата и я отпускаш с един.
Правиш тест дали след като си я отпуснал с един от крайно навито, можеш да развиеш броя на оборотите на волана (напр. 5 пълни развивания).
Ако може, връщаш на средно положение. Т.е. 2.5 оборота от крайно затегнато + 1 за буфер.

И... слагаш.
Ако го направиш така, няма грижи.
Ако просто го сложиш както и да е, ще се скъса. Най-вероятно това се е случило, за да ти спре всичко по волана. Който и да го е пипал преди това, просто го е сложил някак, без да се съобрази с оборотите.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 x_ground

x_ground

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W210 Е 200 Компресор 186к.с. 2001г. Авангард
    Мерцедес W203 C 220 CDI 150к.с. 2006г. Класик
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 12:17

Ако не е бушон (и си проверил всички, вкл. и тези в багажника, в кутията отпред при мотора и тези вляво от кормилото), първо откачаш батерията.
После изправяш волана и гумите и го сваляш от колата.
Откачаш лентовия кабел от буксите и почваш с мултимер (или мултицет, или уред, или както и да му казват), да мериш съпротивлението на всеки пин от двете страни.

Виж, ако всички работят, си нямам идея, но не вярвам да работят :)
После има чалъм при обратното слагане. Трябва да броиш оборотите. Като го видиш какво представлява, ще си го представиш. Най-просто лентовия кабел е навита лента в кутийка.

Преди да свалиш волана, броиш от пълно ляво до пълно дясно колко оборота са.
После стягаш максимално лентата и я отпускаш с един.
Правиш тест дали след като си я отпуснал с един от крайно навито, можеш да развиеш броя на оборотите на волана (напр. 5 пълни развивания).
Ако може, връщаш на средно положение. Т.е. 2.5 оборота от крайно затегнато + 1 за буфер.

И... слагаш.
Ако го направиш така, няма грижи.
Ако просто го сложиш както и да е, ще се скъса. Най-вероятно това се е случило, за да ти спре всичко по волана. Който и да го е пипал преди това, просто го е сложил някак, без да се съобрази с оборотите.

Благодаря за изчерпателния отговор но така както ми го обясняваш е сложно нещо а и аз както съм нервак ще си е*е мамата. По добре на майстор май, за да не усера нещата пак. Имаш ли си идея колко струва кабелът и смяната му ??
  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 12:19

Ъммм, не знам колко струва точно. Върти ми се цифра около 200лв, но не съм сигурен.
Не е сложно, така и така не работи, не пречи да го свалиш и да го погледнеш. Обикновено може да се ремонтира.

А и не познавам майстори, които се занимават с такива неща. Бай Васил може да помогне тук...
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 29 май 2011 - 17:38

Момчета привет! :flagMB new: Не съм влизал от доста време!Налага ми се да сваля волана на W210!Отказа комбинранмият ключ за светлини,чистачки и т.н.!Как става свалянето някои знае ли?Благодаря предварително на отзовалите се!
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2011 - 17:45

Публикувано изображение

Сваляш волана и това трябва да е на болтове отдолу!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 29 май 2011 - 17:50

Да ключа го има пред мен е ,но как да сваля волана?Нали там ербек има да не вземе да излезе? :rolleyes:
  • 0

#11 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2011 - 21:48

Колега първо трябва да свалиш еърбега , който е захванат за волана с два болта от задната страна на волана . Не помня точно дали болтовете са торкс т30 или глава 5 мм . След като ги развиеш внимателно вадиш еърбега и откачаш буксата която е закачена за него . Волана се сваля със шестограм 10 мм .Под него е захванат ключа за мигачите и чистачките . Не забравяй преди да направиш всичко това че трябва да откачиш клемата на акумулатора , за да няма после нова тема - свети ми SRS. Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#12 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 30 май 2011 - 17:57

Благодарско колега!Винаги има какво ново да науча!Като остане свободно време ще го свалям ербега и волана!Ще пиша пак и ще приложа снимки!
  • 0

#13 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 май 2011 - 20:52

торцове са отзад Т30

акумулатора - откачен, и за по-сигурно - ключовете - в хладилника ;)
  • 0

#14 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 04 юни 2011 - 20:24

Стигнах до сензора за завиване и не мога да го сваля!Които знае да помага!Иначе се справих с свалянето на волана!Също и тук гледах при комшиите http://mercedes-bulg...smqna-volan/40/

Прикачени файлове


  • 0

#15 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2011 - 00:22

Колега мисля че като завъртиш спиталата така че двата отвора които се виждат да застанат водоравно под тях имаше винтове които се развиват и спиралата се сваля .
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни