Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ПРУЖИНАТА ДРЪНКАпроблем


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 rumen abl

rumen abl

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 09 май 2011 - 17:33

Здравейте колеги имам следния проблем колата е 124 1993г.след удар в предницата от дясно колата запо4на да дрънка много странно от кам лявата пружина като минавам малко по бързо през спяст полицай все едно с 4ук удрям в пружината.Някой има ли предстажа и може ли да даде сажет от какво може да е това дрънцане. много Ви БЛАГОДАРЯ!
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2011 - 18:32

Имаш ли канал?!? Ако да лягаш отдолу и проверяваш всички метални части (кори , ламаринки идр.) дали са захванати здраво ,има доста неще които могат да дрънкат. Пример и моята дрънкаше ,но се оказа кората под двигателя (при мен е метална). Би ми било доста трудно да разбера какво тропа на твоята кола седейки пред моя компютър. Успех!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 09 май 2011 - 18:45

Нещо май си скофтил по стабилизиращата щанга,че може и пружина да си счупил.Във вашето село,няма ли сервизи,да и хвърлят едно око.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 09 май 2011 - 18:46

Малко вероятно е да скърца от пружината.Ако няма къде да легнеш и да огледаш , виж тампона на амортисиора може да е тръгнал да се къса , на 190-ката почна да клопа лекичко и после като се скъса постояно тропа.Разклати гумата с крак и от ляво и дясно с ръка да видиш дали няма луфт , по добре си намери канал както казва Хари и огледай всичко , дилянски и бай васил бяха казали преди много причини от къде може да скърца , но ти си дал много бедна информация , следи темата , момчетата където разбират , ще ти помогнат !
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2011 - 20:23

Само оглед му е майката! :)

Ударил си от дясно,дрънка от ляво. Хм. Може да си отпрал и някое ухо на стабилизиращата.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 rumen abl

rumen abl

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 09 май 2011 - 23:12

Да така е,ударът беше от дясно а дрън4и от ляво много е странно но е така.Това не е скърцане,а като минавам спящ полицаи примерно все едно с 4ук удрям пружината.Много е силно,ве4е 1 година е така и на канал гледам,нищто не се вижда.Като вдигна с крик и пусна пак се полу4ава същото.Какво ли може да е?
  • 0

#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 09 май 2011 - 23:39

Да не би да ти е усукано купето и от там цялата конструкция по окачването , чувстваш ли колата , както е била преди удара , то не е задължително да е усукано много.И как така 1 година караш без да отделиш време за колата си . Провери тампона на амортисиора дали е здрав.
Идва ми на идея , леглото където ляга пружината от долната страна.Обаче , от там логично е да идва скърцане и жулене , а пук чак като чук няма логика.
Ако следваме закона на физиката , трябва да има зверско чукане , когато се и отишъл някой тампон и има добир желязо с желязо.Нека тука кажат другите момчета където разбират повече :) Лека вечер.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC00809.JPG   1,18MB   26 Брой сваляния

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2011 - 09:13

Силно износени тампони на стабилизиращата или проблем в захватите им! Изобщо не са скъпи и ремонта е половин час.Но като вземем пред вид че една година си я заебал,зверското тропане насочва и към пружина.Гледай около долната основа на носача...пружините ни не се трошат по средата ами се откъртва малко парче в началото,пружината го притиска и трудно се открива...но се получава изместване.
Така: Нарушената плътност около стабилизиращата води до появяване на отклонения в движението при подаване и отпускане на газта с постоянна скорост.
С други думи: Караш със 70,подаваш рязко газ и предницата тръгва леко в ляво или дясно...после пускаш рязко газта и отново трябва да почувстваш отклонение в противоположната посока на момента когато се е отклонила при подаването на газ.

Вдигаш и двете колелета във въздуха и гледаш дали има светъл отвор между тампона и щангата.Там трябва да е плътно!

При дългият период който си допуснал,като вземем пред вид ролята на стабилизиращата щанга,проблема ти най-вероятно се е задълбочил и е оказал голямо влияние върху здравината на тампоните на носачите,шарнирите и други!!!

Успех и не забравяй да ни кажеш кво е било понеже друг път пак ще ти се наложи да питаш.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2011 - 09:13

Макар и рядко срещано,както е споменал колега по напред,МБ124 има желязна кора-щит под двигателя.
Ако си с такава,понеже е много дебела и тежка,има вариант тя да дрънчи.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 май 2011 - 11:42

Бай Василе , кората под двигателя ако е желязна ( моята беше такава ) трябва силно да са разкачени болтовете и разхлабени , че да чука така яко , пък и за 1 година трябва да е паднала 10 пъти . Скъсана пружина-на 124-ката се късат в 2та края и изобщо трудно се забелязва.Моята задна дясна пружина се беше скъсала от към горната страна и си беше паснала с тампона и не се чувстваше никаква разлика , видях я чак когато слагах други пружини.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 10 май 2011 - 12:36

Колега,хвани щангата и я опъни на долу,ако мръдне от ушите на където я държат,ще се види чак тогава счупването.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2011 - 18:18

Колега,хвани щангата и я опъни на долу,ако мръдне от ушите на където я държат,ще се види чак тогава счупването.


Точно!

Все си мисля че от удар от дясно да затропа от ляво,баш голямото напрежение при такова отклонение е в противоположната страна на щангата.

mbthepower,като нищо може да е и пружина дет вика и Дилянски.

Ти ако не си продал или друго с колата,не е зле да си запазиш този така важен щит. И аз съм с такъв и си го свалям за всяко поредно 124.:)

Спасявал ме е много пъти,един камък го радробих на парчета,неизбежно беше....ако не беше щита,щеше да отпере нещо важно. Танк!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 rumen abl

rumen abl

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гоце Делчев

Публикувано 10 май 2011 - 23:09

Благодаря Ви колеги!Пак ще я ка4а на канал да погледна и евентоално ще я карам на сервиз не ,4е 1 година не сам обърнал внимание- гледал съм умувал съм от какво може да е много пъти даже,що се отнася до щита както го нари4ате е много здрав да и е здраво стегнат не тарпя такива хлабини,но то4но това от доста време не мога да го установя от какво е и мн ме дразни,ако има още някои нещо на идея нека да сподели своя опит.Аз ако стигна до някакво заклю4ение задълйително ще напиша какво е то.
  • 0

#14 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 11 май 2011 - 07:28

абе и аз като лаик да се изкажа-веднъж с една от 124ките треснах яко в дупка..и на мене така нещо ми биеше и чукаше-оказа се обаче ,че беше тампона на амортисоьора-или както му се казва там-най горната част която държи амортисьора-при двигателя е-е там ми се беше откъснало и като влезе в неравност се удряше в предния капак -което пък тогава ми показа колко е мислено в Мерцедес-защото имаше някава планка там която държеше тоя амортисьор и тя е широка и не нанасяше вреди на предния капак,а имах едно ауди някога-и пак същия проблем-само ,че амортисьора като откъсна ухото -директно се показа през предния капак-голяма дупка беше,,,,

та така де,,,,

мЪ тогава карах все едно няма утре-кво да правиш-младо и глупаво....сега-само глупаво :) :flagMB new:

та....виж и това де-макар ,че е абсолютно лаично на фона на обясненията на колегите
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#15 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 11 май 2011 - 08:30

Пазя желязната кора от долу , тя колата е ударена , но по кората и няма нищо.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни