Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със секторна кутия


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:

Публикувано 30 януари 2011 - 12:36

Здравейте колеги, имам С2000-95г. и от известно време се появи едно чукане на предницата. Лятото я карах 5 пъти в един сервиз заради това чукане и все не могат да разберат от къде е. Смених шарнири, тампони и една камара други неща по предното окачване и никаква промяна. След това почнах да я карам в други сервизи за да разбера от къде е и никъде не можаха да ми кажат със сигурност. В единия ми казват амортисьор, в друг горен носач, в трети секторна(кормилна) кутия и т.н. Чукането се появява, когато предно ляво колело минава по неравност, а когато се движа по хубав път не се чува нищо. Чукането се чува точно под краката на шофьора (под педала за ръчната). Ще съм много благодарен, ако някой се е сблъсквал с този проблем и даде съвет от какво е и как да го оправя. Благодаря Ви предварително.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 януари 2011 - 14:40

Aз също имам сходен проблем.
Всичко ми е сменено и е здраво. Ще рециклирам кормилната кутия напролет и ще кажа ако се оправи, но съм 99% сигурен че при луфт, хлопа от там.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 30 януари 2011 - 16:18

За втулка на паразитен хебел някой сети ли се да гледа?
На 202-ката може да има разбити вътрешни накрайници,
на дълга щанга, но за ЦЛК-то не знам :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#4 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:

Публикувано 30 януари 2011 - 19:59

Майсторите не можаха да ми кажат със сигурност от къде е проблема. В последния сервиз, в който я карах, вдигнаха предницата и започнаха да въртят лявото колело на ляво на дясно и пак се чуваше това чукане от към кормилната кутия. Със сигурност, обаче, когато дясното колело минава по неравност и при завиване не се чува никакво тропане.
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2011 - 14:51

Да, втулката на паразитния ми е сменена.
Само кутията ми е останала.
При моята като е вдигната на подемник, не се усещат никакви луфтове. Просто е някаква мистерия.

202 и CLK са напълно идентични коли спрямо ходовата част.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:

Публикувано 02 февруари 2011 - 22:48

А може ли да ми кажете ориентировъчно колко ще ми излезе ремонта, ако проблема се окаже, че е наистина от там.
Опасно ли е да се кара колата при това положение т.е. може ли да се отложи ремонта малко докато се постопли времето?
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 февруари 2011 - 00:45

кутиите при мерцедес са със СВД (съчмено-винтова двойка).
луфта се появява точно там, а не във сектора.
Като идете на рециклаж, само ще ви сменят семерингите, и ще натегнат болта за обиране на луфта между сектора и СВД. А луфта е в СВД. колкото и да натягат-там няма да го оберат. само ще стане по-тежка кутията за въртене.
  • 0

#8 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:

Публикувано 03 февруари 2011 - 14:33

т.е. секторната кутия не подлежи на рециклиране? Трябва да си намеря друга и направо да я сменя-ако проблема се окаже, в крайна сметка, че е от там?
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2011 - 14:55

Аз не съм съгласен с Lorinser, но все още не говоря от личен опит.
На приятел му рециклираха кутията преди година. Беше толкова разхлопана, че чак неприятно за каране.
След ремонта не стана по-тежка. Даже напротив, олекна. 1 година по-късно е в същото състояние, без странични ефекти.

Тея кутии се амортизират адски много за 200х.км... нагоре да не говорим.
Ти си прецени.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 февруари 2011 - 22:24

аз пък говоря от личен опит с кутия на 124 и 126.
Ако на ЦЛК са на друг принцип-честито
  • 0

#11 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 03 февруари 2011 - 22:59

Аз не съм съгласен с Lorinser, но все още не говоря от личен опит.
На приятел му рециклираха кутията преди година. Беше толкова разхлопана, че чак неприятно за каране.
След ремонта не стана по-тежка. Даже напротив, олекна. 1 година по-късно е в същото състояние, без странични ефекти.

Тея кутии се амортизират адски много за 200х.км... нагоре да не говорим.
Ти си прецени.

Моята 202-ка е на около 400000км и не е чула за каквито и да е луфтове в кормилната кутия.Смених естествено кормилната щанга и втулката на хебела и чукането от предницата ми се оправи.
Мисля,че колегата Lorinser е прав за това,че няма да могат да рециклират кутията,само ще оберат луфта от болта и после по-бързо ще се скапе кутията,но това е мое мнение,по-добре запазена/без луфт/втора употреба.


  • 0

#12 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2011 - 13:00

Сега я карах на един сервиз и там ми казаха, че чукането е от секторната кутия. Дори слязох и аз в канала и видях, че е от там. Луфт не се усеща на волана, но при въртене на волана на място се чува едно престъргване. Проверих колко струва нова секторна кутия и се уплаших, така че ще съм много благодарен, ако ми дадете някакъв съвет как да реша проблема с минимално средства.
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 февруари 2011 - 15:26

щом нямаш луфт-това е добре.
хрупането което усещаш, може да е от лагер с разрушен сепаратор. това вече може да се оправи като се се смени с нов.

иначе не е нужно да се купуват нови кутии. може да се смени само СВД-то и кутията пак става нова.
СВД-то се продава ново в БС. незнам каква е цената, но по ВИС излиза че го има като отделна част.
  • 0

#14 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:

Публикувано 07 февруари 2011 - 20:26

днес ми се появи и луфт на кормилото :(. Отидох в първата морга и намерих една от С220 и ще видя в какво състояние е и ще я сменям-то друг начин няма.
  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2011 - 20:47

Ma честно днес ли ти се появи?
Те не се разбиват за един ден.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни