Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чистачка на W124 200CE 16V


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Black Knight

Black Knight

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1993г.

Публикувано 29 януари 2011 - 14:33

Здравейте,от известно време наблюдавам,че предната ми чистачка започна да спира на около 4 пръста по-нагоре отколкото преди и е малко дразнещо както си караш и да ти се пери някаква чистачка.На първа степен(най-бавна),при едно минаване на стъклото,минава си от-до и спира на грешното място.На останалите степени пак си отива където си трябва и като я изключа и застава грешно.
Някакви идеи от какво може да става така?Колата е 200CE 16V 1993г.
  • 0

#2 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 29 януари 2011 - 15:12

И аз го имам този проблем но главно когато е по студено и се проявява само когато напръскам стъклото.
Аз "чуквам" за момент на бавната срепен и чистачката прави един ход и си застава на мястото.
Предполагам че е замърсен датчика указващ позиционирането на чистачката, но още не ме е подразнила достатъчно за да я "подхвана"
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2011 - 18:25

Чистачката на 124 няма никакъв датчик, това да не е космическа совалка.
Спира по-нагоре, защото се е износил механизма- по-точно крайните зъби на зъбчатия гребен, по който върви задвижващото зъбно колело... ето схемата
Posted Image
  • 0

#4 Black Knight

Black Knight

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1993г.

Публикувано 29 януари 2011 - 19:53

Ще взема да я разглобя тази чистачка,за да се уверя че е износено нещо по нея преди да е полетяла към казана. :rolleyes:
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 януари 2011 - 00:46

По моргите е пълно,стават и от четиривратките.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 януари 2011 - 00:50

Просто ми е любопитно:
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 януари 2011 - 01:04

Просто ми е любопитно:
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?

Продават ги по скъпо.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 януари 2011 - 02:11

Просто ми е любопитно:
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?

Принципа на работа е еднакъв, но има малки изменения през годините.
На 124 и 201 са еднакви, но са различни от на 210, 208 и на по-новите 202. Механизмите са различни, моторчетата също са по-бързи при по-новите ;)
Иначе може и да паснат, де да знам.
  • 0

#9 Vlado777

Vlado777

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили,мотори,фотоволтаици
  • Автомобил:
    E200D-92г.
    Е220CDI-04г.

Публикувано 30 януари 2011 - 02:20

Ще взема да я разглобя тази чистачка,за да се уверя че е износено нещо по нея преди да е полетяла към казана. :rolleyes:


Пробваи да я презацепиш преди да я изхварлиш
  • 0
Публикувано изображение

#10 Black Knight

Black Knight

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1993г.

Публикувано 30 януари 2011 - 15:36

Със сигурност няма да я хвърлям но ако е проблемна ще правя от две една най вероятно.
  • 0

#11 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 14 април 2011 - 22:34

намен пък ей така ми заставаше и после спря да бачка.отворихме с един приятел моторчето изгоряло.значи като е превъртала вътре защото в един дъжд отказа а се чуваше моторчето че върти и така.при мен решението беше рамо и моторче ново даже от 92 124ка пасва всичко и сега работи перфект дори не се наложи да я позиционираме,затова е хубаво да ги купиш заедно повярвай по отденло и аз пробвах но :) не е голям и филма и да се фанете двама приятели да я смените.а и както колегата по горе ти каза не е скъпо и моргите са пълни;)моя е 88г. ако е бил с оригиналната нормално.ся сложих от 92 пасва и е супер раното.гледай по хубаво да Е рамото кат купуваш от него тръгва проблема зашото е разтегателно понеже е само една и ако не е смазан механизма запъва и моторчето отива или при мен поне така беше.даже в купува продава тук има колеги от които може да си намериш и по добре от моргите;)
  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2011 - 23:32

Проблема не е в механиката ами в превключвателя който отговаря за прехвърлянето на веригите!

Не може на някой степени да слиза както трябва а като я стопираме от ключа да застава на криво. Механиката е една за всички степени и показаните зъбчатки нямат нищо общо с проблема на човека.Една от позициите на плъзгача е проблема а той се намира в редукционната кутия до мотора.

Внимателно отваряне,почистване,смазване и нещата ще се оправят!

Зъбното колело и гребена не са задвижващи за чистачката/както подвеждащо е споменато по назад/,те са отговорни за движението на вътрешната част от рамото/лост N 4-голямата стрелка/в посока горните ъгли на стъклото за покриване на по голяма площ,не наляво на дясно.Колегата казва че му спира на 4 пръста от нормалната изходна позиция а не че му стърчи няколко пръста над тавана.

При демонтаж на чистачката използвайте дебел скоч за да облепите долният край на стъклото преди деликатното кълчене за измъкване на механизма!
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 neichev

neichev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1019 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич --- Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W201 1988`

Публикувано 17 октомври 2011 - 19:10

Привет колеги.
Искам да попитам как се отваря самия капак на рамото на чистачката. Става въпрос за Мерцедес 190 1988г.
Свалих целия механизъм, но капачката не е като на Ц-класите отгоре да е пластмасов капак, моята е метална цялата.
Въпроса ми е как точно да отворя този капак?
Благодаря!
  • 0
Mercedes-Benz W201

#14 Anddrey

Anddrey

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес190-2.0 бензин-1983г.

Публикувано 11 октомври 2016 - 22:42

Здравейте и аз да попитам, понеже на моя 190-е чистачката е напълно нормална със нормално рамо(обикновенно така да се каже) и сега планирам да сложа от тази със другото рамо самоче е от w210 (Е класса)деведесет и някоя година та въпроса ми е ще можели да се смени нацяло или и аз ще трябва да правя от 2-е ,една. И другото което е че моята която е сега във момента чистачката тръгва и спира от дясната страна. Та мисълта ми е ще стане ли или може би :) та да знам кво ме чака докато получа чистачката. А да и още ,буксата към моторчето на Е класата по различна ли е от тази на 190-то. Питам защото от 3 месеца го карам и си мисля дали може да му се ъпдейтнат някой уж еднакви части и елементи по купето със такива от по нови мерцедеси.
  • 0

#15 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 12 октомври 2016 - 09:36

Спира от другата страна защото е преметнала. Става обикновенно в Сняг и мързел на собственика. Отпред махаш духалките и капачетата и доло се открива изглед към чистачката и рамото и в пътническия и край рамото е хванато към задвижващата ос от електромоторчето на конусче и зъбчета развърташ вадиш чистачката пускаш моторчето да превърти един път на празно и като спре вече си нагласяш чистачката където искаш ,надяваш конусчето и затягаш. Закачаш духалките и капачетата /внимавай с уплатненията/ и си готов. Тукмо както идва мокро време като разкачиш ще изчистиш от шумки и кал и ще се одтича всичко наред. Докато изпиете една боза с някой и ремонта е готов.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни