Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за крушката на пепелника


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 190 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 15:50

Здравейте,колеги!Въпроса ми е:знае ли някой как да стигна до крушката на пепелника,защото ми е изгоряла.Мисля,че и затова на включени светлини на таблото ми дава,че имам изгоряла крушка.Колата ми е Е200 компресор,1997 год.Благодаря предварително.
  • 0

#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7786 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 16:08

Надига се кората на скоростния лост, отдолу има два винта в основата на пепелника - отвиват се и пепелникът се издърпва навън.
Като го изтеглиш - отзад има куплунг за захранването на запалката с три жици - откачаш го от запалката и крушката стои вътре в този куплунг.
Сменяш и сглобяваш в обратния ред.

За двата винта не съм 100% сигурен, че на този модел са точно там - ако някой знае с по-голяма сигурност да саже.

Между другото - не ти свети затова крушката на таблото - огледай си фаровете - къси, дълги, габарити отзад и отпред, стопове...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 546 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 16:23

Надига се кората на скоростния лост, отдолу има два винта в основата на пепелника - отвиват се и пепелникът се издърпва навън.
Като го изтеглиш - отзад има куплунг за захранването на запалката с три жици - откачаш го от запалката и крушката стои вътре в този куплунг.
Сменяш и сглобяваш в обратния ред.

За двата винта не съм 100% сигурен, че на този модел са точно там - ако някой знае с по-голяма сигурност да саже.

Между другото - не ти свети затова крушката на таблото - огледай си фаровете - къси, дълги, габарити отзад и отпред, стопове...


Има ги при w202. И съм почти 100% сигурен, че ги има и при w210.
Дано съм бил полезен и аз.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7786 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 16:49

Ами да - аз съм с W208, но и при брат ми с W202 също беше така... предполагам, че конструкцията е една и съща навсякъде.
Корана около скоростния лост се дърпа от единия край с ръка и трябва да е на щипки. Ако е ръчни скорости - може първо да се измъкне маншонът на лоста и от там да се дърпа нагоре. Но с маншона трябва да се внимава, че той има една пластмасова скоба отдолу, която лесно се чупи, затова аз обикновено гледам да свалям кората без да го пипам. А на автоматиците не знам как е.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 sakata

sakata

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 16:51

Може би това ще внесе яснота за решаването на твоя проблем:


Ето малко и за това как да локализираш с коя крушка има проблем. На английски е, но все пак...

This comes up from time to time, you get the lamp error or lamp malfunction warning, but can't find the bulb. Aside from the suspect issues re: foglight connectors and taillight sockets, here's a test to help isolate the circuit to check.

For each circuit let the "test cycle" last 5 seconds or so before proceeding.
За всеки
Get in and close the door, start the car.

Step on the brake (stoplights - BOTH bulbs, including CHMBL). If no error, continue.

Foot still on the brake, engage reverse (back-up lights). If no error, put it in park and release the brake pedal, continue.

Turn on the left turn signal (F&R drivers' side turn signal bulbs). If no error, turn off the LT signal and continue.

Turn on the right turn signal (F&R passenger side turn signal bulbs). If no error, turn off the RT signal and continue.

Turn the headlight switch one click to the right (running lights: city lights, marker lights, taillights). If no error, continue.

Turn the headlight switch one more click to the right (headlights). If no error, continue.

Pull the headlight switch out one notch (front fog lights). If no error, continue.

Pull the headlight switch out one more notch (rear fog light). If no error, why are you doing this test?

If your error is intermittent and hard to replicate, my best guess is to look at the taillight sockets issue. Pull each one and inspect/clean/replace as necessary. If the bulbs have a shadow/cast to them replace them as a preventative measure.
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#6 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 190 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 17:42

Благодаря на всички,които се отзоваха!
  • 0

#7 sakata

sakata

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 17:47

айде успех и после ще споделиш какво е станало, че и моята май не свети и ще трябва да я оправям. :) Аз съм още на етап локализиране на проблемите и евентуалните им решения. Сега съм в бокса за една пластмасова тръба на CDI-то, която се счупи докато сменяхме термостата :kill_myself:
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#8 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 521 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 19:00

айде успех и после ще споделиш какво е станало, че и моята май не свети и ще трябва да я оправям. :) Аз съм още на етап локализиране на проблемите и евентуалните им решения. Сега съм в бокса за една пластмасова тръба на CDI-то, която се счупи докато сменяхме термостата :kill_myself:


А като спомена термостата трябва ли да се вдига на стенд за да се свали отдолу или става на място.
А за крушката, миналата седмица я сменях има ги болтовете и не е трудно да се зазглоби ама ми беше по кофти сглабянето шото и аз съм с едни кебапчета вместо пръсти ама с търпеливост и мнооо пздрави на тия дето са го измислили стана.
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#9 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 19 януари 2011 - 20:46

Причината да ти дава ,че имаш изгоряла крушка не е заради тази в пепелника.....огледай добре задните габарити,трябва да светят от двата края по на две места плюс осветлението на номера.
  • 0

#10 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 190 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 20:56

Май точно това ще да е причината,защото не съм гледал само номера дали ми свети...Утре ще погледна и ще пиша,а крушката на пепелника така или иначе ще я сменя,защото май само в колата мога да си пуша без да ме гледат като престъпник,но това е друга тема :read:
  • 0

#11 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 190 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2011 - 19:56

Проблема не е в крушката на пепелника,тук прочетох,че ако крушките на халогените не отговарят на мощността,лампата на таблото пак ще отчита проблем.Едната крушка ми беше изгоряла и аз смених и двете с някакви,закупени от бензиностанция...Та,може би,в това е проблема.Днес си закупих други,на цена 16лв бройката(по каталог) и утре като ги сменя,ще пиша! :slap:
  • 0

#12 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 28 януари 2011 - 13:11

Ако не си пуснал допълнителните фарове за мъгла няма как да ти даде грешка на таблото за изгоряла крушка.
Прочети подробно поста на Sakata за да се ориентираш поне къде да търсиш проблема.
  • 0

#13 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6083 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 28 януари 2011 - 14:05

Здравейте,колеги!Въпроса ми е:знае ли някой как да стигна до крушката на пепелника,защото ми е изгоряла.Мисля,че и затова на включени светлини на таблото ми дава,че имам изгоряла крушка.Колата ми е Е200 компресор,1997 год.Благодаря предварително.

Ела някой четвъртък да ти сменим крушката в пепелника.

Индикацията за изгоряла крушка не е от пепелника, защото тази верига не е под контрол.

Практиката показва, че и светеща крушка - от контролирана верига, естествено, може да инициира индикацията..

Успех!
  • 0

#14 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 190 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2011 - 12:12

Ела някой четвъртък да ти сменим крушката в пепелника.

Индикацията за изгоряла крушка не е от пепелника, защото тази верига не е под контрол.

Практиката показва, че и светеща крушка - от контролирана верига, естествено, може да инициира индикацията..

Успех!

Колко четвъртъци идвам,а крушката ми още не е сменена...Несериозна работа!Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение



  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни