Проблем с пръскалките на фароветеизхвърча
Започната от sakata, 06 яну 2011 - 17:05:12
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 януари 2011 - 17:05
Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо.
Работеха си тези пръскачки, но от студа ли от какво последно като се пробвах да измия фаровете едната машинка излетя от бронята и течността за чистачките изтече...
Аз си я прибраь, отворих капачето на бронята от където излизат тези пръскалки и я сложих обратно. Или липсват части или се завива някак или се закрепва ако не е счупена, защото при опит за миене лети навън, течността естествено изтича, защото има две казанчета по-голямо за стъклата и по-малко за фаровете, които са свързани... язък за материала
Сега се чудя какво да я правя търсих схема на тази система из нета(W210 T 2001), почти нищо освен една подобна тема, но там не става ясно как се закрепва тази пущина... темата тук
поздрави,
Работеха си тези пръскачки, но от студа ли от какво последно като се пробвах да измия фаровете едната машинка излетя от бронята и течността за чистачките изтече...
Аз си я прибраь, отворих капачето на бронята от където излизат тези пръскалки и я сложих обратно. Или липсват части или се завива някак или се закрепва ако не е счупена, защото при опит за миене лети навън, течността естествено изтича, защото има две казанчета по-голямо за стъклата и по-малко за фаровете, които са свързани... язък за материала
Сега се чудя какво да я правя търсих схема на тази система из нета(W210 T 2001), почти нищо освен една подобна тема, но там не става ясно как се закрепва тази пущина... темата тук
поздрави,
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#2
Публикувано 06 януари 2011 - 17:17
Аз смених моето, но моя парт номер е различен от твоя.
На CLK щраква на принципа на свинска опашка. Струваше 40ина лв. дюзата. Капачето ми беше здраво. Просто се издърпва с пръсти навън и се вижда как става. Естествено докато сменяш пръскалката, тече на поразия
Но при мен изглежда по друг начин от твоето, което явно е такова:
И при мен някаква идиотка била натиснала копчето за миене на фаровете, докато била заледена бронята... и едно от първите неща, които смених по колата
Снимай това което изхвърча, ще ти кажа веднага ако е като моето как се сменя. Най-просто се издърпва предната част и може да се щракне новата.
На CLK щраква на принципа на свинска опашка. Струваше 40ина лв. дюзата. Капачето ми беше здраво. Просто се издърпва с пръсти навън и се вижда как става. Естествено докато сменяш пръскалката, тече на поразия
Но при мен изглежда по друг начин от твоето, което явно е такова:
И при мен някаква идиотка била натиснала копчето за миене на фаровете, докато била заледена бронята... и едно от първите неща, които смених по колата
Снимай това което изхвърча, ще ти кажа веднага ако е като моето как се сменя. Най-просто се издърпва предната част и може да се щракне новата.
#3
Публикувано 06 януари 2011 - 17:39
мерси за бързия отговор, сега се зачетох в някаква подобна тема където твърдят, че само отваряш капачето и го издърпваш и се сменя едно гумено червено О пръстенче, което при мен е станало малко квадратно. Утре мисля да купя това пръстенче и да пробвам да го сменя. Видимо самата пръскалка която лети не изглежда счупена.
ето цитат от темата: "You need to replace the o-ring. Open that little door and if the nozzle is there push it until it clicks back in place. That normally stops the leak. Until you get the washer replaced I suggest you dont use the headlight washer. If the nozzle is missing then you have to buy a new nozzle $300."
ето цитат от темата: "You need to replace the o-ring. Open that little door and if the nozzle is there push it until it clicks back in place. That normally stops the leak. Until you get the washer replaced I suggest you dont use the headlight washer. If the nozzle is missing then you have to buy a new nozzle $300."
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#4
Публикувано 07 януари 2011 - 14:20
да си ъпдейтна темичката... това е летящата част, а червеното е гуменият О-пръстен не се продава отделно, за разлика от О-пръстените на края на пластмасовите тръбички от горивната система на CDIтата(явно те са по-популярни).
Иначе цената на цялата пръскалка е към 280лв в Ивайжет.
Вътрешният диаметър на уплътнението е около 9мм, а сечението 1,25 макар че трудно може да се прецени защото е станал почти кватдратен. Поръчах си 2-3 О-пръстена със сходни размери и ще пробвам да го напасна.
Иначе цената на цялата пръскалка е към 280лв в Ивайжет.
Вътрешният диаметър на уплътнението е около 9мм, а сечението 1,25 макар че трудно може да се прецени защото е станал почти кватдратен. Поръчах си 2-3 О-пръстена със сходни размери и ще пробвам да го напасна.
Прикачени файлове
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Публикувано 07 януари 2011 - 17:15
Проблемът ти е решен. Далеч не струва 280лв.
Моето беше по същия начин. Едната "цицка" беше счупена като твоята.
Ето го парт номера на моята, плащал съм го 45лв. оригинално от Мерцедес.
A2088600347 - Left (driver) Headlight cleaning Nozzle.
Довечера ако имам време, ще ти проверя твоя парт номер кой е, да ходиш да си го поръчаш.
Моето беше по същия начин. Едната "цицка" беше счупена като твоята.
Ето го парт номера на моята, плащал съм го 45лв. оригинално от Мерцедес.
A2088600347 - Left (driver) Headlight cleaning Nozzle.
Довечера ако имам време, ще ти проверя твоя парт номер кой е, да ходиш да си го поръчаш.
#6
Публикувано 07 януари 2011 - 17:37
Проблемът ти е решен. Далеч не струва 280лв.
Моето беше по същия начин. Едната "цицка" беше счупена като твоята.
Ето го парт номера на моята, плащал съм го 45лв. оригинално от Мерцедес.
A2088600347 - Left (driver) Headlight cleaning Nozzle.
Довечера ако имам време, ще ти проверя твоя парт номер кой е, да ходиш да си го поръчаш.
E това ако стане и го оправим имаш бутилка уиски или 5л. първокачествено свиленградско мерло и домашен суджук от тоя на снимката... може и домашна пъстърма или филе Елена(по избор)
Прикачени файлове
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#7
Публикувано 07 януари 2011 - 18:45
Няма да ме огрее с яденето и пиенето май...
Виж долните картинки. На 208-ицата ясно е показано, че частта е разглобяема. При 210 не изглежда така. Моделът по който търсих са преди и след фейслифтовите версии на Е320 за Европа. На AMG-то е по друг начин, но пак не е разглобяема и не вярвам твоята да е AMG.
Убеден съм, че пръскалката от моята ще стане на помпата на 210. Проблемът е, че не знам как е захванато капачето за дюзите. Нали има едно капаче, в цвета на бронята, което се захваща за тях.
Ако ти се рискува, можеш да вземеш такова от 208ица и да напаснеш капачето, да се затваря плътно с бронята с малко "труд и творчество". Гарантирано твоето не може да се оправи, ако е както е на снимката. Хвръкнала му е пръскалката. Ще проверя дали не ми е останало моето старото някъде, и ако го намеря, ще ти го подаря, да пробваш да си прехвърлиш едната пръскалка. Лепи я нещо с епоксидни смоли, канаконлити и темподобни... Даже можеш да я хванеш да не излита с 2-3 малки рапидки през 120 градуса. Със сигурност място има и няма да навреди.
Като се прибера, ще ти пиша дали съм я запазил по случайност старата.
Ето ти и парт номерата:
Виж долните картинки. На 208-ицата ясно е показано, че частта е разглобяема. При 210 не изглежда така. Моделът по който търсих са преди и след фейслифтовите версии на Е320 за Европа. На AMG-то е по друг начин, но пак не е разглобяема и не вярвам твоята да е AMG.
Убеден съм, че пръскалката от моята ще стане на помпата на 210. Проблемът е, че не знам как е захванато капачето за дюзите. Нали има едно капаче, в цвета на бронята, което се захваща за тях.
Ако ти се рискува, можеш да вземеш такова от 208ица и да напаснеш капачето, да се затваря плътно с бронята с малко "труд и творчество". Гарантирано твоето не може да се оправи, ако е както е на снимката. Хвръкнала му е пръскалката. Ще проверя дали не ми е останало моето старото някъде, и ако го намеря, ще ти го подаря, да пробваш да си прехвърлиш едната пръскалка. Лепи я нещо с епоксидни смоли, канаконлити и темподобни... Даже можеш да я хванеш да не излита с 2-3 малки рапидки през 120 градуса. Със сигурност място има и няма да навреди.
Като се прибера, ще ти пиша дали съм я запазил по случайност старата.
Ето ти и парт номерата:
Прикачени файлове
#8
Публикувано 08 януари 2011 - 17:25
затварянето на самото капаче не би трябвало да е проблем. Предполагам, че го движи пружинка и се самозатваря. Пръскалката го избутва напред, мие и се прибира. Аз го отварям с една фонокарта, за да достъпя пръскалата.
Гледам по номера на частта в мрежата може да се намери за 50-60 паунда и пак не е 280 лв. Ще го мисля някак, сега ще изчакам уплътненията, но надали ще помогнат
Гледам по номера на частта в мрежата може да се намери за 50-60 паунда и пак не е 280 лв. Ще го мисля някак, сега ще изчакам уплътненията, но надали ще помогнат
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#9
Публикувано 08 януари 2011 - 17:47
Няма да помогнат Няма я цицката и налягането е съвсем друго.
#10
Публикувано 08 януари 2011 - 18:38
210 860 15 47 - nozzle left
210 860 16 47 - nozzle right
цената е около 210лв. бройката, което е ужасяващо много. Според мен,ако не успееш да я закрепиш,по-добре си вземи от някоя,която се продава на части.
пс. В ebay са по 50Е - шокиращи са тези пръскалки!
210 860 16 47 - nozzle right
цената е около 210лв. бройката, което е ужасяващо много. Според мен,ако не успееш да я закрепиш,по-добре си вземи от някоя,която се продава на части.
пс. В ebay са по 50Е - шокиращи са тези пръскалки!
#11
Публикувано 25 февруари 2011 - 21:02
Аз колега я купувах за 50лв. по обява в мобилето за кола на части, закрепването е много просто от горе е с краче което щтраква на фара а отпред е на едно винтче. Успех с търсенето.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни