Свещи за CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 02 яну 2011 - 19:27:45
124 мнения по тази тема
#31
Публикувано 26 юни 2011 - 22:10
Е какво да съжалявам..... колата ми дава разход 11.5- 12 градско при положение, че каталожните данни сочат 13.6л/100
Свръх доволен съм от свещите, същите като на Лилов.
Свръх доволен съм от свещите, същите като на Лилов.
#32
Публикувано 26 юни 2011 - 22:26
О, не го приемайте за забележка просто показвам какво пише в сериозен източник ngk.de.
За сравнение в сайта на бош за моя мотор M111.942 / 210 Series дават свещ "FR8 нещо си" обикновена свещ, което е абсурдно! За този мотор обикновените свещи трябва да са без съпротивление, но съм виждал с обикновени свещи със съпротивление работеше си...
Сега - мощност...икономия на гориво, надежност...дали товари бобини се неща които не са за пренебрегване, но работи си..
А на табелка лепенката на самия мотор си пише бош F8DC4 или беру 14F8DU4 свещи без вградени съпротивления...
Иридиевите които дават в ngk.de всички са с вградени съпротивления, но те са принципно различни с ниско пробивно напрежение са...това е сайта с най-точно инфо. Обикновените свещи там са също точно както мерцедес вгражда първоначално...
В сайта ngkpartfinder.co.uk моя мотор го няма след 97 са показали триелектродната свещ...
В американския сайт ngk.com също свещи за мотори 2л пак М111.942 не ги дават...явно там два литра ги нямат за нищо...
В заключение добре е да се спази прецизно предписанието на ngk.de ... иначе може да работи и с бившите "Искра" на ГДР , а имахме и добри свещи на ВМЗ Сопот...да му ръгна аз едни родни седмици пък да я чакаме да се счупи...
Майтапя се ама за почти всеки мотор дават различна свещ...да не говорим за един и същ мотор до еди коя си година едно, после друго...Има значение мисля...
п.п. За газ е добре иридиеви по горния каталог, но едно число по-студени...за NGK ако е 5 се слага 6...
За сравнение в сайта на бош за моя мотор M111.942 / 210 Series дават свещ "FR8 нещо си" обикновена свещ, което е абсурдно! За този мотор обикновените свещи трябва да са без съпротивление, но съм виждал с обикновени свещи със съпротивление работеше си...
Сега - мощност...икономия на гориво, надежност...дали товари бобини се неща които не са за пренебрегване, но работи си..
А на табелка лепенката на самия мотор си пише бош F8DC4 или беру 14F8DU4 свещи без вградени съпротивления...
Иридиевите които дават в ngk.de всички са с вградени съпротивления, но те са принципно различни с ниско пробивно напрежение са...това е сайта с най-точно инфо. Обикновените свещи там са също точно както мерцедес вгражда първоначално...
В сайта ngkpartfinder.co.uk моя мотор го няма след 97 са показали триелектродната свещ...
В американския сайт ngk.com също свещи за мотори 2л пак М111.942 не ги дават...явно там два литра ги нямат за нищо...
В заключение добре е да се спази прецизно предписанието на ngk.de ... иначе може да работи и с бившите "Искра" на ГДР , а имахме и добри свещи на ВМЗ Сопот...да му ръгна аз едни родни седмици пък да я чакаме да се счупи...
Майтапя се ама за почти всеки мотор дават различна свещ...да не говорим за един и същ мотор до еди коя си година едно, после друго...Има значение мисля...
п.п. За газ е добре иридиеви по горния каталог, но едно число по-студени...за NGK ако е 5 се слага 6...
#33
Публикувано 26 юни 2011 - 22:37
Супер, но за двигател M111.944 иридиева свещ е само и единствено BKR6EIX-11 според ngk.deЕ какво да съжалявам..... колата ми дава разход 11.5- 12 градско при положение, че каталожните данни сочат 13.6л/100
Свръх доволен съм от свещите, същите като на Лилов.
Вероятно разхода ще ти падне на 11,4лира, а мощността ще се качи с 3%... и това не е баш шега...
http://www.zr.ru/a/236580/ ето поиграли са си изследвали са
Разбира се свеща IFR6D10 пак е иридиева, като ресурс и като показатели е екстра, но е различна и я препоръват за друг двигател...не е фатална грешка разбира се...
#34
Публикувано 26 юни 2011 - 22:38
Ами честно, аз си мисля че единственото, което има значение е "gap"-a м/у електрода и ядрото.
Съпротивлението зависи от материалите използвани в свещта.
Аз карах малко с напълно истински оригинални свещи Bosch по спецификация за моя мотор, но преди бях слагал Иридиеви на BMW-то и резултата беше "Уау".
Подведен от същата идея, си взех Иридиеви по моя преценка за Мерцедеса и резултатът е възхитителен.
Специално 111.944 е доста рядък мотор, който почти по нищо не се различава от обикновения компресорен 111. Аз тогава поех риска да сложа IFR серията .
Но отново, всеки преценя, никой не ангажирам с моето решение.
Не съжалявам, при мен работят повече от отлично, явно и при Алфонсо щом постига същия разход като мен в градски условия.
Но си прав, явно в каталозите вече има информация за 111.944.
Аз като търсих, когато ги купуваш, нямаше и трябваше да избирам малко или много на сляпо.
Съпротивлението зависи от материалите използвани в свещта.
Аз карах малко с напълно истински оригинални свещи Bosch по спецификация за моя мотор, но преди бях слагал Иридиеви на BMW-то и резултата беше "Уау".
Подведен от същата идея, си взех Иридиеви по моя преценка за Мерцедеса и резултатът е възхитителен.
Специално 111.944 е доста рядък мотор, който почти по нищо не се различава от обикновения компресорен 111. Аз тогава поех риска да сложа IFR серията .
Но отново, всеки преценя, никой не ангажирам с моето решение.
Не съжалявам, при мен работят повече от отлично, явно и при Алфонсо щом постига същия разход като мен в градски условия.
Но си прав, явно в каталозите вече има информация за 111.944.
Аз като търсих, когато ги купуваш, нямаше и трябваше да избирам малко или много на сляпо.
#35
Публикувано 26 юни 2011 - 23:08
Ами честно, аз си мисля че единственото, което има значение е "gap"-a м/у електрода и ядрото.
Съпротивлението зависи от материалите използвани в свещта.
О, не е само gap-а...топлинно число, самата конструкция... http://www.ngk.ru/ru...harakteristiki/ ето малко за четене
ето и коя буква на NGK какво значи http://www.ngk.ru/fi...zen_code_ru.pdf
Материалите да, имат значение, но се вгражда специално съпротивление на централния електрод 1 или 5 кОм...за някои мащини свещите са 10 кОм .
За предимствата на иридиевите свещи обясняват нашироко... ето и филм...вижда се плътността на искрата оттам икономии мощност малко се прибавя...а и са много износоустойчиви 160 000км минават на бензин http://forum.offroad...?t=47975&page=2 и това не е майтап...
Но е добре да са по каталога!
#36
Публикувано 27 юни 2011 - 00:23
Понеже моят двигател е 111.956 и за мен дават точно иридиевите - направо си поръчах един комплект IFR6D10
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#37
Публикувано 30 август 2011 - 17:47
Развитие по случая, неприятно за съжаление
От два дни има едно клатене на двигателя, едно присецване при бавно каране и подаване на газ...
Днес имах свободно време, газ при майстора.
Разглоби човека свещите и какво да види... 4-ти цилиндър пробила....
продължавам след малко
От два дни има едно клатене на двигателя, едно присецване при бавно каране и подаване на газ...
Днес имах свободно време, газ при майстора.
Разглоби човека свещите и какво да види... 4-ти цилиндър пробила....
продължавам след малко
#38
Публикувано 30 август 2011 - 18:53
Продължението.... смених и 4-те свещи с БОШ, предписаните за оригинално вграждане, двигателя заспа, обаче мен ме гложди нещо... конкретен въпрос:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, БОБИНАТА ДА Е ВИНОВНА ЗА ПРОБИЛАТА СВЕЩ???
Съмнявам се в нея, защото едната бобина е сменявана, а тази на 4-ти цилиндър е оригиналната. Страх ме е да не прецака и сегашната свещ.. абе де да знам.
пп Търси се един брой чисто нова NGK IFR6D10, тъй като днес проверихме на едно място, уж вносители на НЖК и нямаха. Ще търся Хулигана
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, БОБИНАТА ДА Е ВИНОВНА ЗА ПРОБИЛАТА СВЕЩ???
Съмнявам се в нея, защото едната бобина е сменявана, а тази на 4-ти цилиндър е оригиналната. Страх ме е да не прецака и сегашната свещ.. абе де да знам.
пп Търси се един брой чисто нова NGK IFR6D10, тъй като днес проверихме на едно място, уж вносители на НЖК и нямаха. Ще търся Хулигана
#39
Публикувано 30 август 2011 - 19:04
По принцип,свещите прецакват бубини,не обратното.
Никога не оставям магарето си в калта.
#40
Публикувано 30 август 2011 - 19:32
Държиш ли да е чисто нова - аз смених преди седмица моите и старите ги запазих, защото имаха съвсем малко нагар и изглеждаха доста запазени, а главичките им са здрави... не е чисто нова, но мисля, че е точно такъв модел, ако ще ти свърши работа ще ти дам едната!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#41
Публикувано 30 август 2011 - 19:43
Много странно...принципно тези свещи са топ! А и колегата горе е прав бобина няма как да прецака свещ...обратното става често...Продължението.... смених и 4-те свещи с БОШ, предписаните за оригинално вграждане, двигателя заспа, обаче мен ме гложди нещо... конкретен въпрос:
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е, БОБИНАТА ДА Е ВИНОВНА ЗА ПРОБИЛАТА СВЕЩ???
Хм...а какво й е на свеща? Счупен електрод...механично отчупване или?
#42
Публикувано 30 август 2011 - 19:58
Илия , благодаря ти за предложението , смятам да се възползвам ако свещите са същия модел. Уврежданията по пробилата свещ са пукнатини по порцелановата изолация горе над резбата.
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 30 август 2011 - 20:21
#43
Публикувано 30 август 2011 - 20:20
Почват да ми намирисват тези доставки от Ингланд дето ги поръчвате...да се натроши изолацията...това не става и с най дървените свещи...или е некъв луд карък! Пусни ТОТО тази седмица Алфонсо!
Леко в страни ама ми замина дебитомера...и знаете как е оргинал 400 и висше кинта от Бош вносителите и готово...в ибея се мъдрат едни дебитомери по 70 еврака ...бесни китайски ментета, като тези свещи предполагам де...
моите иридиевите свещи ги взех от едно момче от Кюстендил внася директно от САЩ...рекламки си е напускал в почти всички форуми...да не го посочвам тук ше се приеме за реклама...
Хипер доволен съм...вече 15 000км
Леко в страни ама ми замина дебитомера...и знаете как е оргинал 400 и висше кинта от Бош вносителите и готово...в ибея се мъдрат едни дебитомери по 70 еврака ...бесни китайски ментета, като тези свещи предполагам де...
моите иридиевите свещи ги взех от едно момче от Кюстендил внася директно от САЩ...рекламки си е напускал в почти всички форуми...да не го посочвам тук ше се приеме за реклама...
Хипер доволен съм...вече 15 000км
#44
Публикувано 30 август 2011 - 20:38
Поларис,наистина може свещите да са ментета, ама вероятността е малка , все пак са от top seller в e-bay , Лилов пак от там си ги взе и нямаше ядове. Изолацията не е натрошвена просто като извадихме свещите имаше микропукнатини и чернилка. Избърсах чернилката пукнатините не си личат много, но се усещат като ги пипнеш с нокът.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 30 август 2011 - 21:07
#45
Публикувано 31 август 2011 - 22:08
От вчера до днеска вече 70-80км свещите БОШ си палят и работят, а аз мислено паля свещи да не избие нещо пак.
Дали е било лош късмет, дали бобината е виновна- още малко и ще се разбере, мина ли 500-600км и на свещите им няма нищо, значи съм случил на кофти НЖК.
Видях се с Илия, неговите НЖК са същите, но на доста повече километри, отказах се от варианта да сложа една от неговите и трите останали от мойте.... засега съм с БОШ-а
Дали е било лош късмет, дали бобината е виновна- още малко и ще се разбере, мина ли 500-600км и на свещите им няма нищо, значи съм случил на кофти НЖК.
Видях се с Илия, неговите НЖК са същите, но на доста повече километри, отказах се от варианта да сложа една от неговите и трите останали от мойте.... засега съм с БОШ-а
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни