Свещи за CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 02 яну 2011 - 19:27:45
124 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 януари 2011 - 19:27
Здравейте колеги, след покупката на колата и необходимото обслужване, реших че не е лошо да си сменя и свещите. Колата е CLK200 KOMPRESSOR с двигател M111.944 и мощност от 192к.с.
Коато сменяхме маслото, накарах майстора да извади свещите и да даде мнение, оказа се, че в момента свещите са триелектродни Bosch моделът предписан за оригинално вграждане. Според майстора и четирите свещи са "работили добре" поне визуално и смяната им не е наложителна.
Защо искам да ги сменя- не ми харесва миризмата на изгорелите газове, като че ли надушвам бензин когато я вкарвам или изкарвам от гаража.
При предишната ми кола имах същото усещане и след като смених свещите с BERU- по предписания на производителя, работата заспа.
По предписания на производителя за този двигател М111.944 се използват БОШ или БЕРУ, според Аутодата свещите са пак БОШ (с каквито съм в момента) или NGK- иридиеви.
Доколкото си спомням колегата Лилов кара с такива иридиеви NGK и е доволен.
Намерих въпросното NGK в E-Bay от Англия на приемлива цена. Ето го линка My link
По спомени колегата Лилов говореше за 50-60 евро, а тук излизат на приблизително 50 долара или 32 паунда. Дали има нещо съмнително или това си им е цената.
Винаги ми остава и възможността да си закупя от България свещи Beru по предписание за по 12лв бройката, но ако NGK е по-добрия вариант ще се престраша да си ги поръчам.
Какво ще ме посъветвате в случая?
Коато сменяхме маслото, накарах майстора да извади свещите и да даде мнение, оказа се, че в момента свещите са триелектродни Bosch моделът предписан за оригинално вграждане. Според майстора и четирите свещи са "работили добре" поне визуално и смяната им не е наложителна.
Защо искам да ги сменя- не ми харесва миризмата на изгорелите газове, като че ли надушвам бензин когато я вкарвам или изкарвам от гаража.
При предишната ми кола имах същото усещане и след като смених свещите с BERU- по предписания на производителя, работата заспа.
По предписания на производителя за този двигател М111.944 се използват БОШ или БЕРУ, според Аутодата свещите са пак БОШ (с каквито съм в момента) или NGK- иридиеви.
Доколкото си спомням колегата Лилов кара с такива иридиеви NGK и е доволен.
Намерих въпросното NGK в E-Bay от Англия на приемлива цена. Ето го линка My link
По спомени колегата Лилов говореше за 50-60 евро, а тук излизат на приблизително 50 долара или 32 паунда. Дали има нещо съмнително или това си им е цената.
Винаги ми остава и възможността да си закупя от България свещи Beru по предписание за по 12лв бройката, но ако NGK е по-добрия вариант ще се престраша да си ги поръчам.
Какво ще ме посъветвате в случая?
#2
Публикувано 02 януари 2011 - 19:37
Toчно това са свещите.
Цената е нормална. И аз ги платих към 35 паунда с доставката.
Цената е нормална. И аз ги платих към 35 паунда с доставката.
#3
Публикувано 02 януари 2011 - 19:41
Super!!!!Toчно това са свещите.
Цената е нормална. И аз ги платих към 35 паунда с доставката.
Мерси за бързия отговор, много исках точно ти да ми отговориш, като човек използващ такива свещи.
Щом казваш, че цената е нормална утре ги поръчвам.
Имам и още един въпрос- на снимките NGK-то е с един електрод, докато оригиналните за модела са триелектродни. Снимките ли са сбъркани или просто иридиевото NGK си е с един електрод. И ако е така това поражда ли някакъв проблем?
#4
Публикувано 02 януари 2011 - 20:18
С един електрод са IFR6D10, не поражда проблем, дори го оправя
#5
Публикувано 02 януари 2011 - 21:08
A, точно това щях да кажа. Когато сменях моите също ми препоръчаха с един електрод NGK. Не намирам абсолютно никаква разлика преди и след...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#6
Публикувано 03 януари 2011 - 02:13
Мерси за отговорите, утре ги поръчвам
#7
Публикувано 10 януари 2011 - 18:16
Днес свещите пристигнаха утре като ги монтирам ще пиша за ефекта
#8
Публикувано 10 януари 2011 - 23:18
И аз карам с IFR6D10, цената тук не се различава от тая на която си ги взел от ибей
не знам защо си ги взел от там, аз можех да ти ги взема на тая цена и от тук и щеше да ги имаш след 10 минути, па и да си ги видиш на място, па и да ми ги върнеш ако не ти харесат хе хе
не знам защо си ги взел от там, аз можех да ти ги взема на тая цена и от тук и щеше да ги имаш след 10 минути, па и да си ги видиш на място, па и да ми ги върнеш ако не ти харесат хе хе
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#9
Публикувано 11 януари 2011 - 06:52
Споко, от правилния seller ги е купил.
Aз за 4ти път купувам някакви перформанс работи от него и няма слаба част досега.
Aз за 4ти път купувам някакви перформанс работи от него и няма слаба част досега.
#10
Публикувано 11 януари 2011 - 18:08
Ами защо не казваш, а се спотайваш колега??? Темата я пуснах с въпрос какви свещи заИ аз карам с IFR6D10, цената тук не се различава от тая на която си ги взел от ибей
не знам защо си ги взел от там, аз можех да ти ги взема на тая цена и от тук и щеше да ги имаш след 10 минути, па и да си ги видиш на място, па и да ми ги върнеш ако не ти харесат хе хе
ЦЛК 200 Компресор, ако беше казал, можеше да не се занимавам с поръчки от острова. Но нищо, важното е, че свещите вече са на колата и разлика наистина ИМА Двигателя като че ли е по-спокоен, а от ауспуха вече не мирише на бензин. Сега ще засека и разхода, надявам се и там да има промяна в посока надолу.
Относно отстъпките- добре е да се знаем кой къде и какви отстъпки за какви марки авточасти ползва, да сме си полезни помежду си при покупка на някаква част или консуматив.
Аз примерно имам между 15-20% при Руди96- окачване , филтри и др.My link и 20% в Евро 07- почти всички възможни авточасти, като има както качествени и скъпи части, така и евтини и със съмнително качество заместители. My link. Ако мога да съм полезен на някой- казвайте.
пп Хулигане, все се каня да те питам с какъв газов инжекцион ти е колата, къде си го слагал, за колко пари, доволен ли си, създавал ли е проблеми и какъв е разхода на газ.
Колегата Лилов е прав за продавача- изключително точен и коректен, за 6 дни свещите пристигнаха на посочения адрес, цената на свещите с доставката е 73лв.
#11
Публикувано 11 януари 2011 - 19:55
Ми аз май бях писал някъде по тая тема, точно ти май ме беше питал ако не се лъже де
Слагах я при приятели, иначе са известна фирма и се занимават само с това, газови системи за инжекциони, обикновенни и течна фаза, а май и метан могат да монтират.
Като качество, разход и поддръжка съм много доволен Марка точна не мога да ти кажа, защото примерно - рейката ми е една марка, разпрасквачите - друга, изпарителя трета
ма гледахме възможно най доброто да сложим, като цена към 1700лв. ма това преди 3 годни някъде.
Бутилката ми е на мястото на резервната 32 литра събира, някак си не ми се искаше да си загубя багажника.
като горене ми е 1:1 с бензина 10 извънградско и 15 градско, като в зависимост от задрсътвания и т.н. стига и до 18-20 (знаеш как е в София)
Колата си върви по същия начин та дори и една идея по добре на газ! До сега само веднъж съм ходил за профилактика на филтрите и т.н. което си е гаранционно. Не едала дефект, не съм ходил и за пренастройки или нещо друго, просто разхода е идеално да е 1:1, може и леко да се намали, но ще се спъне колата.
А и да, моята е автоматик, та за това ми харчи повечко
Слагах я при приятели, иначе са известна фирма и се занимават само с това, газови системи за инжекциони, обикновенни и течна фаза, а май и метан могат да монтират.
Като качество, разход и поддръжка съм много доволен Марка точна не мога да ти кажа, защото примерно - рейката ми е една марка, разпрасквачите - друга, изпарителя трета
ма гледахме възможно най доброто да сложим, като цена към 1700лв. ма това преди 3 годни някъде.
Бутилката ми е на мястото на резервната 32 литра събира, някак си не ми се искаше да си загубя багажника.
като горене ми е 1:1 с бензина 10 извънградско и 15 градско, като в зависимост от задрсътвания и т.н. стига и до 18-20 (знаеш как е в София)
Колата си върви по същия начин та дори и една идея по добре на газ! До сега само веднъж съм ходил за профилактика на филтрите и т.н. което си е гаранционно. Не едала дефект, не съм ходил и за пренастройки или нещо друго, просто разхода е идеално да е 1:1, може и леко да се намали, но ще се спъне колата.
А и да, моята е автоматик, та за това ми харчи повечко
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#12
Публикувано 11 януари 2011 - 20:09
А за Мойто Цлк 200 1998 136 коня кои свещи са най - добри? И каква е цената?
LAS VEGAS
#13
Публикувано 11 януари 2011 - 23:38
Хммм аз в града харча около 12 макс 13/100 и то при по-динамично каране. Ама обърнато в пари това са 30лв на 100кмМи аз май бях писал някъде по тая тема, точно ти май ме беше питал ако не се лъже де
Слагах я при приятели, иначе са известна фирма и се занимават само с това, газови системи за инжекциони, обикновенни и течна фаза, а май и метан могат да монтират.
Като качество, разход и поддръжка съм много доволен Марка точна не мога да ти кажа, защото примерно - рейката ми е една марка, разпрасквачите - друга, изпарителя трета
ма гледахме възможно най доброто да сложим, като цена към 1700лв. ма това преди 3 годни някъде.
Бутилката ми е на мястото на резервната 32 литра събира, някак си не ми се искаше да си загубя багажника.
като горене ми е 1:1 с бензина 10 извънградско и 15 градско, като в зависимост от задрсътвания и т.н. стига и до 18-20 (знаеш как е в София)
Колата си върви по същия начин та дори и една идея по добре на газ! До сега само веднъж съм ходил за профилактика на филтрите и т.н. което си е гаранционно. Не едала дефект, не съм ходил и за пренастройки или нещо друго, просто разхода е идеално да е 1:1, може и леко да се намали, но ще се спъне колата.
А и да, моята е автоматик, та за това ми харчи повечко
Сега заредих 50лв и се надявам да изкарам поне 200км нали съм с новите свещи
Замислям се за газов инжекцион, обаче не съм много фен на тия сборни формации- една рейка, други дюзи, трети изпарител.... не ми се нрави. На 124-ката (купето, виждал си го) бях с газова- обикновена почти безпроблемна, но скъпа за вида си BRC от-до всички компоненти бяха BRC, даже зареждачката ми беше BRC.
Все пак важното е, че нямаш никакви ядове и то за три години, което си е рекорд Малко съм наплашен от газта на по-новите коли- имам приятел с Passat W8 (не V, a W) с газова инжекция- на майстор ли не можа да случи не знам, обаче всеки месец е по диагностики, настройки, и ремонти по газовата а и по бензиновата с-ма.
Обаче, ако намеря читав сервиз, да ми монтира ГИ което да харчи колкото на бензин ще се престраша
А за Мойто Цлк 200 1998 136 коня кои свещи са най - добри? И каква е цената?
Сложи си оригинално предписаните ВЕRU- номера го пише, като вдигнеш капака, горе в ляво (като стоиш срещу колата) на черната пластмасова кутия. Идеални са за този мотор и са напълно достатъчни, за да задоволят потребностите му.
#14
Публикувано 11 януари 2011 - 23:46
Само IFR6D10... всичко друго е компромис
Иначе за 30лв. продавам оригинални Бошове... на практика нови.
На Landi представителят е добър. Той може да ти я монтира като хората, но сложи големия редуктор. Ако твоя приятел с W Passat-a (впечатляваща кола) е сложил малък редуктор, нормално е да реве.
Редовно в София с 50лв. минавам 200км.
Иначе за 30лв. продавам оригинални Бошове... на практика нови.
На Landi представителят е добър. Той може да ти я монтира като хората, но сложи големия редуктор. Ако твоя приятел с W Passat-a (впечатляваща кола) е сложил малък редуктор, нормално е да реве.
Редовно в София с 50лв. минавам 200км.
#15
Публикувано 12 януари 2011 - 00:05
Tой пита за М111.942- 2.0/16 136 коня , за там не знам дали изобщо му предписват това NGK.Само IFR6D10... всичко друго е компромис
Иначе за 30лв. продавам оригинални Бошове... на практика нови.
На Landi представителят е добър. Той може да ти я монтира като хората, но сложи големия редуктор. Ако твоя приятел с W Passat-a (впечатляваща кола) е сложил малък редуктор, нормално е да реве.
Редовно в София с 50лв. минавам 200км.
За нашите мотори ДА, дори в Аутодата са предписали или Бош-а или точно това NGK.
Току-що проверих, оказа се че дават друго NGK BCP6E-VG е номера на свещите за тоя мотор(136к.с.), обаче и оригинално предписаното BERU върши чудна работа- лично съм го изпробвал.
За разхода- браво, постигаш наистина неверочтен разход, около 11/100 надявам се да успея да те догоня в това отношение, НО все се случва да го сръчкам, просто не мога да се стърпя. Сега ще карам културно (доколкото е възможно) и ще видим какво ще излезе.
За ГИ ще помисля още малко, ще посъбера оферти и тогава ще го решавам, засега съм на бензин.
W Пасата наистина е впечатляваща кола , доколкото знам, но не съм 100% сигурен е с два редуктора
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни