Не светят червените лампи до плафона.190
Започната от staniola, 30 дек 2010 - 14:05:19
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 декември 2010 - 14:05
Здравейте, карам 190D. До плафона на тавана в купето има няколко червени лампи но никоя не свети. Свалих ги да ги проверя дали не са изгоряли но не здрави са. А от скоро спря да ми свети и таблото около врътките на парното и копчето за ветнилатора. Зумера за фаровете също не работи. Всички останали тоци работят нормално и никога не съм имал проблем с каквото и да е. Прегледах всички бушони един по един но всичките са здрави. Някакви предложения ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#2
Публикувано 02 януари 2011 - 20:57
и кво никой незнае за какво са така ли ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#3
Публикувано 02 януари 2011 - 21:07
и кво никой незнае за какво са така ли ?
Колега червените червените лампи до плафона са, за да ти напомнят да си сложиш колана.
След като го сложиш спират да мигат.
By Batev
#4
Публикувано 03 януари 2011 - 01:20
Мислех че имат ощя някакво предназначение : )
Благодаря колега.
А по повод това че не светят някакви предложения.
Благодаря колега.
А по повод това че не светят някакви предложения.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#5
Публикувано 03 януари 2011 - 06:57
Ами не знам колега на моята 190-ка все още си светят, но мисля че те са си вече на годинки и е нормално едно по едно да отказват
By Batev
#6
Публикувано 04 януари 2011 - 19:06
Благодаря, но въпреки годинките трябва да се поддържат
Ще съм благодарен ако някой колега ме упъти в откирването на проблема : )
Ще съм благодарен ако някой колега ме упъти в откирването на проблема : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#7
Публикувано 11 януари 2011 - 22:08
Явно са отрязани защото свалях шофьорската седалка кабели никъде няма. Какъв е варианта да се възтановят.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#8
Публикувано 11 януари 2011 - 22:29
Варианта е да намериш къде са отрязани кабелите и да ги възтановиш.Трябва да излизат от закопчалките за коланите,вдигни мокета и намери другите.
Ако не ти свети таблото само около врътките,най-вероятно да е изгоряла лампа.
Зумера не работи ако е откачена от патронника или контактния ключ е проблемен(моя свири когато си иска ,но знам че е от пластините на контактнич ключ)
Ако не ти свети таблото само около врътките,най-вероятно да е изгоряла лампа.
Зумера не работи ако е откачена от патронника или контактния ключ е проблемен(моя свири когато си иска ,но знам че е от пластините на контактнич ключ)
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#9
Публикувано 11 януари 2011 - 22:33
Добре а като се мърда седалката напред назад тея кабели как се движат? Защото закопчалките за коланите са на самите седалки.
А за врътките на парното не е свалях ги здрави са. За по сигурно смених една но без резултат.
До патрона как се стига като се извади таблото ли ?
п.п. забравих да спомена че не свети и плафона при отворена предна врата в положение на което би тябвало да светва като се отоври вратата. Някъде четох из форума че това има общо със зумера.
А за врътките на парното не е свалях ги здрави са. За по сигурно смених една но без резултат.
До патрона как се стига като се извади таблото ли ?
п.п. забравих да спомена че не свети и плафона при отворена предна врата в положение на което би тябвало да светва като се отоври вратата. Някъде четох из форума че това има общо със зумера.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#10
Публикувано 13 януари 2011 - 01:19
Начетох се на простотии To не бяха колани, отрязани кабели.. Първо, тая лампа не спира да свети като си сложиш колана... Дали ще го сложиш след 10 секунди или 10 минути лампата ще си мигне точно определен брой пъти всеки път.. Няма нищо общо с колана.. И сега внимание, всички ще бъдат шокирани, най вероятно не са очаквали да е там проблема.. но проблема е в бутоните до пантата на шофьорската (или може би пасажерската, не съм сигурен, а може би и задните също), които се натискат всеки път като отваряш и затваряш вратата.. Така колата разбира като влезеш в колата и съответно показва сигнал да си поставиш колана.. Провери си тези кабели, макар че за да си сигурен че всичките се наред най вероятно ще трябва да разглобиш целия интериор, а дори и кабелите да са наред може проблема да е в самите бутони, защото те постоянно стоят изключени (затворена врата) и като отвориш подават контакт.. Тези "бутони" са едни и същи в цялата кола, за това като отвориш багажника дава контакт и лампичката светва, за това като отвориш жабката се случва същото.. Гаранция ти давам че това е проблема (освен ако не ти е изгорял самия плафон горе), успех с ремонта..
Follow your own star...
#11
Публикувано 13 януари 2011 - 01:43
Да беше дошъл по-рано да дадеш акъл,колегата откога търси отговори.Начетох се на простотии To не бяха колани, отрязани кабели.. Първо, тая лампа не спира да свети като си сложиш колана... Дали ще го сложиш след 10 секунди или 10 минути лампата ще си мигне точно определен брой пъти всеки път.. Няма нищо общо с колана.. И сега внимание, всички ще бъдат шокирани, най вероятно не са очаквали да е там проблема.. но проблема е в бутоните до пантата на шофьорската (или може би пасажерската, не съм сигурен, а може би и задните също), които се натискат всеки път като отваряш и затваряш вратата.. Така колата разбира като влезеш в колата и съответно показва сигнал да си поставиш колана.. Провери си тези кабели, макар че за да си сигурен че всичките се наред най вероятно ще трябва да разглобиш целия интериор, а дори и кабелите да са наред може проблема да е в самите бутони, защото те постоянно стоят изключени (затворена врата) и като отвориш подават контакт.. Тези "бутони" са едни и същи в цялата кола, за това като отвориш багажника дава контакт и лампичката светва, за това като отвориш жабката се случва същото.. Гаранция ти давам че това е проблема (освен ако не ти е изгорял самия плафон горе), успех с ремонта..
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#12
Публикувано 15 януари 2011 - 19:51
Бутоните работят проверявах защото не ми свети плафона при отваряне на врата, тоест светва за секунда и изгасва но бутона го тествах работи и си мисля че може проблема да е в някво реле незнам дали има такова?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#13
Публикувано 16 януари 2011 - 01:43
Абе мисля си че на 4те врати трябва всичко да е перфектно, защото като си разглобявах колата да пера целия интериор си спомням че тия кабели към копчетата на задните врати ме издразниха и ги разкарах щото реших че са ги слагали алармаджиите за алармата, която при мен не работи и не я ползвам, даже трябва да се хвана да я разкарам скоро време, та доста време след като я сглобих забелязах че не ми свети плафона както и червените колани, до тогава просто не бях обръщал внимание, но един път пускам плафона да светва като се отвори вратата пък той не работи, а червените колани съвсем ги бях забравил.. Та следващия път пак като разглобявам цялата кола ще се хвана и ще ги свържа обратно тия кабеляци че да си бачка всичко като хората.. Мен в интерес на истината не ми светва и лампичката в багажника като го отворя... Абе да стане хубаво времето ще има яко разглобяване.. Иначе е доста вероятно да има някое реле, щото нали знаеш че плафона загасва известно време след като затвориш вратата, не веднага, та може от там да идват мизериите..
Follow your own star...
#14
Публикувано 16 януари 2011 - 02:44
Вкара ме вразмисли, на задните врати мисля че нямам копчета или имам...
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#15
Публикувано 21 януари 2011 - 02:31
Проверих със сигурност няма копчета на задните врати. Има тапи.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни