Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси преди покупка на CLK W208


  • Please log in to reply
112 мнения по тази тема

#76 X-Light

X-Light

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 192 PS

Публикувано 28 февруари 2011 - 19:32

Тъкмо се връщам от Горубляне. Взех го. Колата вози много приятно и ми допада (поне за сега).
Дано да не излезе нещо скрито :)

Казвайте за сбирки другата седмица. Тъкмо да направя сравнение с другите W208 ;)
  • 0

Публикувано изображение
The best or nothing.


#77 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 19:53

Честито колега!
Сряда 18:00 - О! Шипка Студентски град
Докарай я да се порадваме и ние ;)
  • 0
Публикувано изображение

#78 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 19:57

Айде много безаварийни километри на колегата и от мен :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#79 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 20:26

И аз мисля да дойда Сряда. Сигурно към 7ч. чак, но ще дойда.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#80 X-Light

X-Light

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 192 PS

Публикувано 01 март 2011 - 04:42

Ако имате в предвид тази сряда няма да мога да присъствам, защото ще ходя да я регистрирам... Ако въпрос за другата сряда даже няма смисъл да я паля, защото блокът ми е точно до О'Шипка :)
  • 0

Публикувано изображение
The best or nothing.


#81 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2011 - 11:13

Всяка сряда има срещи. Направо си я паркирай пред О! Шипка :)
  • 0
Публикувано изображение

#82 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2011 - 11:31

Ако имате в предвид тази сряда няма да мога да присъствам, защото ще ходя да я регистрирам... Ако въпрос за другата сряда даже няма смисъл да я паля, защото блокът ми е точно до О'Шипка :)

В Бургас ли ще я регистрираш? Щото по времето по което ние се събираме в сряда КАТ одавна вече не работи...
Ако я регистрираш в София - обади се, аз съм на 100 метра от КАТ...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#83 X-Light

X-Light

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 192 PS

Публикувано 05 март 2011 - 19:43

Тази сряда ще се събирате ли? Пак ли там? Да дойда да обменим впечатления.. :)
  • 0

Публикувано изображение
The best or nothing.


#84 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2011 - 17:19

Тази сряда ще се събирате ли? Пак ли там? Да дойда да обменим впечатления.. :)


Сбирка и хора има винаги там :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#85 X-Light

X-Light

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 192 PS

Публикувано 09 март 2011 - 07:52

Нека който ще идва да ми пусне един ГСМ на ЛС и да каже кога горе долу ще е там, че никой не познавам, а не върви да разпитвам по масите "Вие от форума ли сте?" :)
  • 0

Публикувано изображение
The best or nothing.


#86 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 март 2011 - 16:19

Нека който ще идва да ми пусне един ГСМ на ЛС и да каже кога горе долу ще е там, че никой не познавам, а не върви да разпитвам по масите "Вие от форума ли сте?" :)


Нема как да сбъркаш споко, от далече се познаваме пък и кво лошо да питаш никои нема да те изяде идвай направо
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#87 Vento

Vento

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 октомври 2016 - 15:48

Здравейте, реших да продължа тази тема, а не да пускам нова, защото е по същия въпрос.

Колебая се дали да взема едно CLK 230 Kompressor - януари 1998 (може и 1997г. да е) преди фейслифта, но имам някои притеснения и въпроси и реших да попитам разбиращите тук.

Преди това прочетоха тази тема и още няколко и разбрах отговора на един от въпросите - че преди 2000г. стъклата не се свалят при отваряне на вратите. Което е доста гадно, при затваряне иска доста повече сила и стъклото се натоварва повече.

 

1. Конкретно искам да попитам - при включване на Kompressor-ът се чува много силно щракане на ролката (шайбата), което го зацепва, което според мен не е редно. За ремонт/смяна ли е и колко би струвало или така си чаткат? И след колко оборота трябва да зацепи?

2. При ускорение колата е много шумна откъм генерация. Продавачът твърди, че не е със спортни гърнета, а с нормални - не съм я гледал отдолу, но звучи много шумно - такива ли са или нещо не е наред?

3. Стъклата се движат изключително бавно на сваляне и вдигане, което също не намирам за нормално - как трябва да се поправят?

4. Понеже е модификация Sport, трябвало отзад да е с по-широки джанти от предните (според продавача), но е с 4 еднакви (предни - по-тесни) - това проблем ли е?

5. Четох, че освен дроселовата клапа нямали други проблеми, но все пак кажете какво конкретно да гледам при следващ подробен оглед?

6. Свети индикация за изгоряла крушка, а нямало такава - от какво може да е и как се поправя?

7. Може ли да се разбере реалният пробег, че тия коли на 19г. по 160.000км са съмнителни?

8. Проблемен ли е автоматикът, че един приятел има 200К ръчка и като си търсил специално му казали да избягва автомат на това купе, затова взел ръчка? А аз държа задължително да е автомат.

9. Някой беше написал, че при фейслифта се изчиствали проблеми и недостатъци от модела преди фейса - може ли по-конкретно инфо?

Благодаря на всички отзовали се!

Поздрави!


  • 0

#88 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 октомври 2016 - 17:15

1.Включването ако е с много силен удар,значи в компресора има проблем,може и да е дребно нещо но може и да е нещо по сложно,по принцип ремонтирам компресори и съм наясно с технологията но няма как от разтояние без да сваля ремъка и да прегледам коморесора да кажа.
2.Ако колата е със заводската генерация не се чува на място а при настъпване се чува едно приятно свирене на компресора,ако е шумна значи няма катализатори и са сложили или тръби вътре в тях или са набили някой евтини резонатори без камерни.
3.Стъклата се регулират и смазва механизма.
4.Повечето излизат от завода с размер 205/55/16
5.Гледа се всичко
6.Може да е от крушка несъответстваща по ватове или някое побългаряване което може да е лошо,всъщност може крушка на номера или сложена лед такава :)
7.Много трудно се разбира но описвайки проблемите е над 350-400 х.км
8.Автоматикът не е проблемен ако се сменява маслото и не се прегрява мотора иначе гори платката,по здрава е от механичната кутия.
П.п.Стъклата се спускат при отваряне и се вдигат при затваряне с 1см за улеснение само при фейслифта като може да се заменат модулите и готово.При фейслифта компресора е по малък и е ролка без магнитен съединител.Аз бих казъл че е по добрия избор фейслифтовата слабост е компютъра който е Симънс и почти не се лекува.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#89 alians

alians

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C 200, 1996 (продаден)
    CLK 230 Kompressor 2000 W208
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 октомври 2016 - 17:42

Аз съм с фейслифтова и не ми се сваля прозореца на нито една от вратите...


  • 0

#90 Vento

Vento

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 25 октомври 2016 - 18:37

Няма ли още някой да вземе отношение по темата, за да знам какво да правя с тази кола?

И да препоръчате някой наистина добре запознат с такъв автомобил (ентусиаст или механик), който да може да го прегледа наистина компетентно?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни