Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Компютърна диагностика Къде?гр. София


  • Please log in to reply
102 мнения по тази тема

#91 sas6o46

sas6o46

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Своге
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor

Публикувано 14 октомври 2018 - 21:01

Здравейте колеги, препоръчайте ми добър диагностик за бензинов мерцедес 200 компресор газ/бензин.

 

Колата: гасне, не върви както трябва, влиза в авариен режим когато си иска.... (и на бензин и на газ)

 

Сменени: Дебитомер, Бубини, Кабели, Свещи, Датчик разпределителен вал...

 

Е200 компресор 186 коня (стария мотор) фейслифт 1999 година е колата, с кръгла букса за диагностика.

 

Оказа се доста трудна за диагностициране тази кола, Моля помагайте с препоръки за добър майстор и предположения какво може да е

 

Благодаря!


  • 0

#92 sas6o46

sas6o46

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Своге
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor

Публикувано 16 октомври 2018 - 01:47

Никой ли не знае за диагностик в София?


  • 0

#93 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1974 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 октомври 2018 - 07:21

бул.Владимир Вазов 120

 

https://goo.gl/maps/gzwBAAWByqt


  • 0

#94 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1511 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    CLK 320 W208

Публикувано 16 октомври 2018 - 10:21

Преди няколко месеца ми препоръчаха диагностик тук:

 

София, улица „Минск“ 4

 

https://goo.gl/maps/vJiWuMgCBhw

 

Сашо

 

Останах много доволен, рядко се случва.

Сега ми трябва пак около климатика но нещо не успявам да го открия :(


  • 0

879897.png


#95 altimirov

altimirov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 CDI W203 2001

Публикувано 06 ноември 2018 - 11:53

Здравейте,

 

Аз съм доволен от Николай Миков в Дружба.

 

http://avtodiagnostika.net/about/


  • 0

#96 slavimaster

slavimaster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2019 - 23:54

Здравейте колеги хвърлил съм око на една w220 s500 нов внос в София и колкото и да съм в час с материята ще искам задължително да се закачи и да се прегледа от до в сервиз с стар диагноза и да се разбере имали нещо прикрито и нередно.

До колкото изчетох темата виждам че се препоръчва Петко от някой колеги можели актуален телефон и дали още е на описаното място някъде около лукойла на цариградско и трудно ли се открива.

Колегата преди мен е посочил друг сервиз в района има ли други впечетления от него.

 

Благодаря предварително.


  • 0

912980.png


#97 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 307 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 27 март 2019 - 10:20

Здравейте колеги хвърлил съм око на една w220 s500 нов внос в София и колкото и да съм в час с материята ще искам задължително да се закачи и да се прегледа от до в сервиз с стар диагноза и да се разбере имали нещо прикрито и нередно.

До колкото изчетох темата виждам че се препоръчва Петко от някой колеги можели актуален телефон и дали още е на описаното място някъде около лукойла на цариградско и трудно ли се открива.

Колегата преди мен е посочил друг сервиз в района има ли други впечетления от него.

 

Благодаря предварително.

Петко - 088 837 4000


  • 1

#98 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 24 август 2020 - 10:17

Здравейте колеги,

Питането ми е за 2006 година, бензинов ML500, W164, американско изпълнение, тоест, докарана е от там.

Свети ми чек ейнджъна и при прочитане с няколко програмки дава грешка P0410-проблем със системата за вторичния въздух.

Вероятно повечето от запознатите знаят за какво служи тази система:

Това е една въздушна помпа, тип сешоар, която се включва при палене на студен двигател за около 30-40 секунди, за да вкара допълнителен въздух в системата и да започнат по-бързо катализаторите да работят в нормален режим. Тоест, катализаторите да загреят по-бързо....

Тъй като тази грешка е много обща и обхваща цялата система, въпросът ми е, ще може ли със Стар Диагнозата да се конкретизира кой детайл е проблемен и да го подменя?

Проверил съм предварително, бушона и релето-работят.

На помпата-сешоар като и се подаде директно от акумулатора 12 волта си работи и духа добре.

Но сутрин на студен двигател помпата не се включва и не духа, за съжаление.

Остават за проверка няколкото соленоидчета, маркучета и вакууми.

Бих предпочел да избегна системата проба/грешка. Да сменя всичките неща и евентуално проблема да не се отстрани, което ще е дразнещо.

Според вас има ли шанс със Стар Диагнозата да се установи по-конкретно кои елементи са за подмяна и/или евентуално от къде идва проблема?

Иначе колата си работи без никакви проблеми, единствената досада е, че при изчистване на грешката след ден-два шофиране отново светка чек ейнджъна и така...

Предварително благодаря на отзовалите се и поздрави на всички!


  • 0

#99 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 299 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 24 август 2020 - 11:53

Би трябвало на конкретната грешка да има меню с информация как да се процедира. Даже да излизат опции за тестове през Star или картинки кой компонент да се провери в случая на ръчни тестове. Та отговора е по-скоро при сервиз/човек, който му се занимава да провери това.

 Аз така например разбрах проблема с налягането при моята W203-ка - на Стар ми излязоха няколко опции за тест на различни компоненти и ръчна опция за мерене на вакуум с картинка - мерих и открих къде ми се губи вакуума.


  • 2

#100 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1963 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 август 2020 - 20:24

примерно 

https://youtu.be/3GAVxLy5tu0

 

иначе като дадеш 12в директно на помпата, шумна ли е много? стържене лагери ?


  • 0

#101 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 26 август 2020 - 17:19

Всичко си работи нормално, духа здраво като и се подаде 12V.

Изгледал съм много клипове и шума при работа на помпата е нормален, няма стържене на лагери или вибрации.

Проблемът е, че сутрин при студен двигател помпата ВЪОБЩЕ не се включва и съответно не духа през изхода на помпата.


  • 0

#102 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1963 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2020 - 20:24

проследяване на кабели и тн ...

диагностика със стар диагноза ще даде предложения какво да се погледне в детайли както Радо е писал по-горе


  • 1

#103 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 20 септември 2020 - 08:10

Оказа се нагар по едното краче на бушона за въздушната помпа. Стар диагнозата помогна с това, че може да се задействат отделни детайли и възли за проверка, че работят и така да се отхвърлят вариантите за повреда, докато се достигне до първопричината. Друг път ще знам, че не е достатъчно бушона да го меря отгоре на верига дали не е прекъснат, а трябва да се извади от гнездото и да се огледа по-внимателно. С две думи, доволен съм че ми се размина излишните покупки на части без нужда.

Поздрави на всички, които се отзоваха със съвети! 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни