Запитване скорости/маховик
Започната от NikolovE290, 27 окт 2010 - 23:50:56
39 мнения по тази тема
#16
Публикувано 31 октомври 2010 - 11:11
Може да пробваш със спрей,но трябва много да внимаваш,че стават големи проблеми!До колкото знам трябва да се развиват на топъл двигател.
#17
Публикувано 31 октомври 2010 - 11:18
Аз пък мисля че е на студен.. Понеже като закарах колата при Петко да сменят моя маховик и ме накара да я оставя след обяд.. за да изстине до сутринта.. и тогава да работят...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#18
Публикувано 31 октомври 2010 - 12:48
Колеги извадих свеща на 5ти цилиндър,след 1 час мъки. Пръсках с грес ,потих се и се оказа,че майсторите дет са ги сменили свещите преди са завъртяли 5тата свещ накриво. Резбата на свеща като излезе беше направо унищожена. Пробвах да завъртч после нова свещ но пак тръгва леко накриво(видимо иначе резбата си е ок), ще трябва да минавам с метчик, ако нещо стане еб*ал съм го слагам 3.2 бензинка мотор. Трябваше да го направя това ,още преди да ремотнирам горивната помпа(500лв) отделно като се сметне съединтелч маховика и тн и тн, 3,2 мотора със скорости комп и тн ми изиза с едни 700лв по евтин, за присаждането макс 300 лв ,кардана и дифа и те няма да са мн пари да се модифицират ... поех по грешния път
#19
Публикувано 01 ноември 2010 - 09:43
За подгряващите свещи ставаше въпрос.Аз пък мисля че е на студен.. Понеже като закарах колата при Петко да сменят моя маховик и ме накара да я оставя след обяд.. за да изстине до сутринта.. и тогава да работят...
#20
Публикувано 01 ноември 2010 - 09:48
Ти да не си мислиш че тоя 320 ще е приказен!?Заради една свещ не се предавай!290-ката е най-сполучливия мотор за онези години!Колеги извадих свеща на 5ти цилиндър,след 1 час мъки. Пръсках с грес ,потих се и се оказа,че майсторите дет са ги сменили свещите преди са завъртяли 5тата свещ накриво. Резбата на свеща като излезе беше направо унищожена. Пробвах да завъртч после нова свещ но пак тръгва леко накриво(видимо иначе резбата си е ок), ще трябва да минавам с метчик, ако нещо стане еб*ал съм го слагам 3.2 бензинка мотор. Трябваше да го направя това ,още преди да ремотнирам горивната помпа(500лв) отделно като се сметне съединтелч маховика и тн и тн, 3,2 мотора със скорости комп и тн ми изиза с едни 700лв по евтин, за присаждането макс 300 лв ,кардана и дифа и те няма да са мн пари да се модифицират ... поех по грешния път
#21
Публикувано 01 ноември 2010 - 15:01
Отивам да я мъча, реших да сваля дюзата и да вкарам един компресор и с метчик да оправя резбата после пускам компресора да издуха каквото има в цилиндъра, пробвал ли го е някой този метод ??
#22
Публикувано 01 ноември 2010 - 18:12
До колкото съм чел във форума,пък и съм чувал от майстор че операцията изобщо не е лесна и може да се стигна до сваляне на глава.По добре я води на доктор.Отивам да я мъча, реших да сваля дюзата и да вкарам един компресор и с метчик да оправя резбата после пускам компресора да издуха каквото има в цилиндъра, пробвал ли го е някой този метод ??
#23
Публикувано 01 ноември 2010 - 18:23
продавам мерцедес W210 на части 2.9 тд
очиларка на части 98 г. 2.9 тд всички части без десен фар десен калник и предна броня са налични ... може и цял .2.9 тд с кожен салон..skype. mobille_auto tel. 0886886641
очиларка на части 98 г. 2.9 тд всички части без десен фар десен калник и предна броня са налични ... може и цял .2.9 тд с кожен салон..skype. mobille_auto tel. 0886886641
#24
Публикувано 12 ноември 2010 - 11:52
Колеги смениха маховика преди няколко дни , карах нюколко дни по 30ина мин колата и всичко ок,но вчера въртях около 5-6 часа геврека и хоп пак почна леко да тресе на първа и задна и да затягат скоростите. Каза ми майстора че трябвало да улегне... нз вече кво да правя,освен да ги пребия.
#25
Публикувано 12 ноември 2010 - 14:47
С извинение за офлайна:
Една от тъмните страни на тунинга е намаления ресурс на разни части и агрегати - в случая на демпферния маховик. Не казвам че 100% е заради чипа, но да знаеш че със сигурност е помогнал.
А относно демпферния маховик - уж го слагат за добро, а собствениците на всякакви марки го псуват заради проблемите, които създава.
Една от тъмните страни на тунинга е намаления ресурс на разни части и агрегати - в случая на демпферния маховик. Не казвам че 100% е заради чипа, но да знаеш че със сигурност е помогнал.
А относно демпферния маховик - уж го слагат за добро, а собствениците на всякакви марки го псуват заради проблемите, които създава.
#26
Публикувано 12 ноември 2010 - 17:21
Колеги смених всичко ,махожик съединител, а маховика си беше здрав като първо ми сложиха новия комплект съединител,ако са сложили въобще нещо. след 2 седмижи почнаха проблемите след като ми смениха съединителя,преди това никога не съм имал тресене просто съединителя бил уж за смяна. Отидох там да се види защо след 1-2 часа ми влизат трудно скоростите, от познат в балкан стар ми каза че е огелдалния диск и смених напражо комплекта и оттогава само ядове, каза ми пича после че и маховика нещо не се е напаснал добре нз си кжо и него да ми смени ,смени го и точно след 2 дни тоест вчера пак същия проблем. Тампони всичко е гелдафно. сменил сум на двг не е от тях и това го прави само при загряла кола. Сега шефа се крие а майсторите му жикат че ми е за смяна сега феродов диск който смених преди има няма 2 месеца при тях......какво повече да кажа
#27
Публикувано 12 ноември 2010 - 17:27
за тунинга колега е адцки относително какво са барали по колата, при мен са барали къдърни хора и това преди мн години и не съм имал никога такижа проблеми. Преди мен са я карали 3-4г и аз я карам 3-4г. Проблема е другаде според менС извинение за офлайна:
Една от тъмните страни на тунинга е намаления ресурс на разни части и агрегати - в случая на демпферния маховик. Не казвам че 100% е заради чипа, но да знаеш че със сигурност е помогнал.
А относно демпферния маховик - уж го слагат за добро, а собствениците на всякакви марки го псуват заради проблемите, които създава.
#28
Публикувано 12 ноември 2010 - 20:21
Абе човек провериха ли ти аксиалния луфт на коляновия вал.Земи си потърси други майстори.Тези проблеми са допустими само при самоделките,но не и за сервиз.Вие чувате ли се какво говорите,смених това, смених онова,това са глупости.Като не знаят как се проверява демфера дали е здрав или не,майната им.Тук във форума излагаме само възможно вероятни причини,но не можем да погледнем или пипнем.Та нали затова си плащаш.
Никога не оставям магарето си в калта.
#29
Публикувано 12 ноември 2010 - 21:39
Абе човек провериха ли ти аксиалния луфт на коляновия вал.Земи си потърси други майстори.Тези проблеми са допустими само при самоделките,но не и за сервиз.Вие чувате ли се какво говорите,смених това, смених онова,това са глупости.Като не знаят как се проверява демфера дали е здрав или не,майната им.Тук във форума излагаме само възможно вероятни причини,но не можем да погледнем или пипнем.Та нали затова си плащаш.
Незнам колега какво са гледали, преди такова нещо колата ми не е правила,само трудно влизаха скоростите след известно каране и то понякога,никога не ми е тресяло. Утре ще видим, какво ще стане. Но просто мн разправий мн губене на време,чакане,нерви и колата седи и не се кара. Ще им кажа да проверят и този луфт, но предполагам след като правят Sкласи и тн, би трябвало да е проверено всичко.
#30
Публикувано 12 ноември 2010 - 23:36
Така де наскоро един колега във форума му бяха разглобили МЛ-а заради чукане на дюзи/защото не са се научили да различават шумове/ама и дет се вика и те правят мерцедеси,та сигурно и s-класи.Не забравяйте че главната идея на всички коли е една и съща без значение дали е мерц и VW.С налучкване не става,иска се четене.Никой не се родил научен,но някои не искат да се учат.
Никога не оставям магарето си в калта.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни