Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Запитване скорости/маховик


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 октомври 2010 - 11:11

Може да пробваш със спрей,но трябва много да внимаваш,че стават големи проблеми!До колкото знам трябва да се развиват на топъл двигател.
  • 0

#17 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2010 - 11:18

Аз пък мисля че е на студен.. Понеже като закарах колата при Петко да сменят моя маховик и ме накара да я оставя след обяд.. за да изстине до сутринта.. и тогава да работят...
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#18 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 31 октомври 2010 - 12:48

Колеги извадих свеща на 5ти цилиндър,след 1 час мъки. Пръсках с грес ,потих се и се оказа,че майсторите дет са ги сменили свещите преди са завъртяли 5тата свещ накриво. Резбата на свеща като излезе беше направо унищожена. Пробвах да завъртч после нова свещ но пак тръгва леко накриво(видимо иначе резбата си е ок), ще трябва да минавам с метчик, ако нещо стане еб*ал съм го слагам 3.2 бензинка мотор. Трябваше да го направя това ,още преди да ремотнирам горивната помпа(500лв) отделно като се сметне съединтелч маховика и тн и тн, 3,2 мотора със скорости комп и тн ми изиза с едни 700лв по евтин, за присаждането макс 300 лв ,кардана и дифа и те няма да са мн пари да се модифицират ... поех по грешния път
  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 ноември 2010 - 09:43

Аз пък мисля че е на студен.. Понеже като закарах колата при Петко да сменят моя маховик и ме накара да я оставя след обяд.. за да изстине до сутринта.. и тогава да работят...

За подгряващите свещи ставаше въпрос. :)
  • 0

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 ноември 2010 - 09:48

Колеги извадих свеща на 5ти цилиндър,след 1 час мъки. Пръсках с грес ,потих се и се оказа,че майсторите дет са ги сменили свещите преди са завъртяли 5тата свещ накриво. Резбата на свеща като излезе беше направо унищожена. Пробвах да завъртч после нова свещ но пак тръгва леко накриво(видимо иначе резбата си е ок), ще трябва да минавам с метчик, ако нещо стане еб*ал съм го слагам 3.2 бензинка мотор. Трябваше да го направя това ,още преди да ремотнирам горивната помпа(500лв) отделно като се сметне съединтелч маховика и тн и тн, 3,2 мотора със скорости комп и тн ми изиза с едни 700лв по евтин, за присаждането макс 300 лв ,кардана и дифа и те няма да са мн пари да се модифицират ... поех по грешния път

Ти да не си мислиш че тоя 320 ще е приказен!?Заради една свещ не се предавай!290-ката е най-сполучливия мотор за онези години!
  • 0

#21 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 01 ноември 2010 - 15:01

Отивам да я мъча, реших да сваля дюзата и да вкарам един компресор и с метчик да оправя резбата после пускам компресора да издуха каквото има в цилиндъра, пробвал ли го е някой този метод ??
  • 0

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 ноември 2010 - 18:12

Отивам да я мъча, реших да сваля дюзата и да вкарам един компресор и с метчик да оправя резбата после пускам компресора да издуха каквото има в цилиндъра, пробвал ли го е някой този метод ??

До колкото съм чел във форума,пък и съм чувал от майстор че операцията изобщо не е лесна и може да се стигна до сваляне на глава.По добре я води на доктор.
  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 ноември 2010 - 18:23

продавам мерцедес W210 на части 2.9 тд
очиларка на части 98 г. 2.9 тд всички части без десен фар десен калник и предна броня са налични ... може и цял .2.9 тд с кожен салон..skype. mobille_auto tel. 0886886641
  • 0

#24 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 12 ноември 2010 - 11:52

Колеги смениха маховика преди няколко дни , карах нюколко дни по 30ина мин колата и всичко ок,но вчера въртях около 5-6 часа геврека и хоп пак почна леко да тресе на първа и задна и да затягат скоростите. Каза ми майстора че трябвало да улегне... нз вече кво да правя,освен да ги пребия.
  • 0

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 ноември 2010 - 14:47

С извинение за офлайна:

Една от тъмните страни на тунинга е намаления ресурс на разни части и агрегати - в случая на демпферния маховик. Не казвам че 100% е заради чипа, но да знаеш че със сигурност е помогнал.

А относно демпферния маховик - уж го слагат за добро, а собствениците на всякакви марки го псуват заради проблемите, които създава.
  • 0

#26 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 12 ноември 2010 - 17:21

Колеги смених всичко ,махожик съединител, а маховика си беше здрав като първо ми сложиха новия комплект съединител,ако са сложили въобще нещо. след 2 седмижи почнаха проблемите след като ми смениха съединителя,преди това никога не съм имал тресене просто съединителя бил уж за смяна. Отидох там да се види защо след 1-2 часа ми влизат трудно скоростите, от познат в балкан стар ми каза че е огелдалния диск и смених напражо комплекта и оттогава само ядове, каза ми пича после че и маховика нещо не се е напаснал добре нз си кжо и него да ми смени ,смени го и точно след 2 дни тоест вчера пак същия проблем. Тампони всичко е гелдафно. сменил сум на двг не е от тях и това го прави само при загряла кола. Сега шефа се крие а майсторите му жикат че ми е за смяна сега феродов диск който смених преди има няма 2 месеца при тях......какво повече да кажа
  • 0

#27 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 12 ноември 2010 - 17:27

С извинение за офлайна:

Една от тъмните страни на тунинга е намаления ресурс на разни части и агрегати - в случая на демпферния маховик. Не казвам че 100% е заради чипа, но да знаеш че със сигурност е помогнал.

А относно демпферния маховик - уж го слагат за добро, а собствениците на всякакви марки го псуват заради проблемите, които създава.

за тунинга колега е адцки относително какво са барали по колата, при мен са барали къдърни хора и това преди мн години и не съм имал никога такижа проблеми. Преди мен са я карали 3-4г и аз я карам 3-4г. Проблема е другаде според мен
  • 0

#28 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 ноември 2010 - 20:21

Абе човек провериха ли ти аксиалния луфт на коляновия вал.Земи си потърси други майстори.Тези проблеми са допустими само при самоделките,но не и за сервиз.Вие чувате ли се какво говорите,смених това, смених онова,това са глупости.Като не знаят как се проверява демфера дали е здрав или не,майната им.Тук във форума излагаме само възможно вероятни причини,но не можем да погледнем или пипнем.Та нали затова си плащаш.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#29 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 12 ноември 2010 - 21:39

Абе човек провериха ли ти аксиалния луфт на коляновия вал.Земи си потърси други майстори.Тези проблеми са допустими само при самоделките,но не и за сервиз.Вие чувате ли се какво говорите,смених това, смених онова,това са глупости.Като не знаят как се проверява демфера дали е здрав или не,майната им.Тук във форума излагаме само възможно вероятни причини,но не можем да погледнем или пипнем.Та нали затова си плащаш.


Незнам колега какво са гледали, преди такова нещо колата ми не е правила,само трудно влизаха скоростите след известно каране и то понякога,никога не ми е тресяло. Утре ще видим, какво ще стане. Но просто мн разправий мн губене на време,чакане,нерви и колата седи и не се кара. Ще им кажа да проверят и този луфт, но предполагам след като правят Sкласи и тн, би трябвало да е проверено всичко.
  • 0

#30 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 ноември 2010 - 23:36

Така де наскоро един колега във форума му бяха разглобили МЛ-а заради чукане на дюзи/защото не са се научили да различават шумове/ама и дет се вика и те правят мерцедеси,та сигурно и s-класи.Не забравяйте че главната идея на всички коли е една и съща без значение дали е мерц и VW.С налучкване не става,иска се четене.Никой не се родил научен,но някои не искат да се учат.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни