Запитване скорости/маховик
Започната от NikolovE290, 27 окт 2010 - 23:50:56
39 мнения по тази тема
#31
Публикувано 13 ноември 2010 - 11:05
Колега, смени най напред сервиза.
Така и така ще се дават пари, дай ги в "Балкана" защото явно проблема ти е специфичен, а не характерен.
Възхищавам се на търпението ти.
... а пък ако ти се цапа провери си САМ:
1. Окачването на кутията и дифа. /с помоща на доверено лице /приятел/ разклатете, ама яко, всичко отдолу като следите тампоните за луфтове и прохлопвания.
2. Гъвкавите съединители /гумените карета/ и демпфера на коляновия вал не трябва да имат никакви луфтове при завъртане и осево също. /хвърли едно око и на каретата на полуоските и на централното на кардана за луфт при усукване, а също и тампона на висящия лагер за скъсване/
3. Да се свалят и проверят и двете помпи на съединителя. /и горната и долната, а не само едната/ и да се налее нова течност съгласно предписанията, а не съгласно мнението на "майстор"
4. След сваляне на скоростната кутия да се провери лагера на първичния и вал, както и количеството на маслотов нея и да се долее след качване с ново.
5. Да се прегледа състивнието на лагера в опашката на коляновия вал ако е система с сдвоен упор на първичен вал. Там никой "майстор" не поглежда. /Те някои и не предполагат за съществуването му/
6. Да се проверят пружините на феродовия диск и на маховика. /на тия места луфта е строго забранен/
Ако единия от тези възли не е в норма може да увреди останалите, и ти само да си сменяш ...
Няма да е зле да се закара карданния вал на баланс преди да се монтира.
Успех
Така и така ще се дават пари, дай ги в "Балкана" защото явно проблема ти е специфичен, а не характерен.
Възхищавам се на търпението ти.
... а пък ако ти се цапа провери си САМ:
1. Окачването на кутията и дифа. /с помоща на доверено лице /приятел/ разклатете, ама яко, всичко отдолу като следите тампоните за луфтове и прохлопвания.
2. Гъвкавите съединители /гумените карета/ и демпфера на коляновия вал не трябва да имат никакви луфтове при завъртане и осево също. /хвърли едно око и на каретата на полуоските и на централното на кардана за луфт при усукване, а също и тампона на висящия лагер за скъсване/
3. Да се свалят и проверят и двете помпи на съединителя. /и горната и долната, а не само едната/ и да се налее нова течност съгласно предписанията, а не съгласно мнението на "майстор"
4. След сваляне на скоростната кутия да се провери лагера на първичния и вал, както и количеството на маслотов нея и да се долее след качване с ново.
5. Да се прегледа състивнието на лагера в опашката на коляновия вал ако е система с сдвоен упор на първичен вал. Там никой "майстор" не поглежда. /Те някои и не предполагат за съществуването му/
6. Да се проверят пружините на феродовия диск и на маховика. /на тия места луфта е строго забранен/
Ако единия от тези възли не е в норма може да увреди останалите, и ти само да си сменяш ...
Няма да е зле да се закара карданния вал на баланс преди да се монтира.
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#32
Публикувано 13 ноември 2010 - 13:42
Имаш предвид "карданния" вал, не "коляновия", предполагам.
Ако е свалян кардана - има специален начин на зацепване на двете половини, за да не се разбалансира.
Ако е свалян кардана - има специален начин на зацепване на двете половини, за да не се разбалансира.
#33
Публикувано 13 ноември 2010 - 13:44
Някой ако ти каже - "ние правим S-класи..." та твоята кола ли няма да оправим - не му вярвай.
Няма да може.
Няма да може.
#34
Публикувано 13 ноември 2010 - 14:23
Имаше грешчица наистина ... коригирано ... като се опитва да се съсредоточи човек в среда с много красиви колежки наоколо, накрая това става ... не че се оправдавам ама ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#35
Публикувано 13 ноември 2010 - 15:54
Затягането на скоростите не е нито от помпите нито от съединителя.Мисля че "Вени"беше писал по темата,ако искаш прегледай я.В много лоша ситуация си и искренно съжелявам полужението ти.Предлагам повече да не слушаш акъли а да отидеш в Балкан Стар,да обясниш всичко и да стиснеш зъби...
#36
Публикувано 13 ноември 2010 - 17:04
Дадох достатъчно пари, повече край. Оказало се ,поне така ми казаха, че са сложили менте части, смениха всичко ново и сега колата се държи прилично. Ще покарам и ще видим. Дано вече всичко е наред, но общо взето парите който дадох и в балкан стар щяха да са толкова,но нали да мина малко по-тънко.
#37
Публикувано 13 ноември 2010 - 17:25
Колега, смени най напред сервиза.
Така и така ще се дават пари, дай ги в "Балкана" защото явно проблема ти е специфичен, а не характерен.
Възхищавам се на търпението ти.
... а пък ако ти се цапа провери си САМ:
1. Окачването на кутията и дифа. /с помоща на доверено лице /приятел/ разклатете, ама яко, всичко отдолу като следите тампоните за луфтове и прохлопвания.
2. Гъвкавите съединители /гумените карета/ и демпфера на коляновия вал не трябва да имат никакви луфтове при завъртане и осево също. /хвърли едно око и на каретата на полуоските и на централното на кардана за луфт при усукване, а също и тампона на висящия лагер за скъсване/
3. Да се свалят и проверят и двете помпи на съединителя. /и горната и долната, а не само едната/ и да се налее нова течност съгласно предписанията, а не съгласно мнението на "майстор"
4. След сваляне на скоростната кутия да се провери лагера на първичния и вал, както и количеството на маслотов нея и да се долее след качване с ново.
5. Да се прегледа състивнието на лагера в опашката на коляновия вал ако е система с сдвоен упор на първичен вал. Там никой "майстор" не поглежда. /Те някои и не предполагат за съществуването му/
6. Да се проверят пружините на феродовия диск и на маховика. /на тия места луфта е строго забранен/
Ако единия от тези възли не е в норма може да увреди останалите, и ти само да си сменяш ...
Няма да е зле да се закара карданния вал на баланс преди да се монтира.
Успех
Колега феродовия диск беше прегорял направо, сега след като го смениха е добре няма тресене,карах я 2 часа и е ок. Сега и съединителя омекна ,абе приключение голямо стана за нещо уж елементарно за смяна. Мн време изгубих по ходене в сервиза. Може ли някой да ми преппръча човек който да ми сложи странично стъкло на огледало,мъчих го днес ма немога да сваля левия куплунг,десния излезе . Искам и да ги залепя да не могат да ги краднат,че с зор се намира 2ра ръка. 180 лв ми излезе 2ра ръка иначе 500 ново.. ако някой търси такова стъкло моргата в плд за мерцедес
#40
Публикувано 14 ноември 2010 - 15:45
Колеги шефа на сервиза оправи нещата, всичко е ток вече. Човека си разбира доста,явно частите са били некачествени,върна ги старите сложи нови и сега съм доволен. Нацелил съм къоравото явно. От мн ходенета по мъките се изнервя човек ,в бг сме все пак и почти всичко е некачествено, но човека оправи всичко. Станимир се казва шефа и като той барне всичко си идва на мястото. Дано повече не се налага да пипа . Това е засега ,утре и сменям и дисковете и колата става като нова,.. приемам оферти за продажба
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни