Запитване скорости/маховик
Започната от NikolovE290, 27 окт 2010 - 23:50:56
39 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 октомври 2010 - 23:50
Колеги помагайте ,какво ли не смених и пак проблеми. Всичко започна към края на лятото ,почнаха да влизат трудно скоростите,особено като загрее влизаха едвам едвам(а при 4та и 5та предавка, хем набира ,хем се форсира).Смених съединителя Закс комплект и помпата на педала(беше изядена малко). Карах около 2 седмици без проблеми ( имаше леко напрежение при първа и втора но нищо фрапиращо)и сега почна пак да прави номера ,като загрее, скростите влизат трудно(пак 1ва и 2ра),взе да тресе непоносимо , като тръгвам с нормална газ, напред или назад. Тресене преди не е имало , майстора ми каза, че съм бил за маховик. Замислих се аз как се преебава маховик за 2 седмици с нов комплект съединител,странна работа...а и съединителя отделя супер ниско,като спортна кола е, и преди да сложа новия комплект пак отделяше ниско ,нормално ли е това или съм и за горна помпа ??
колата е Е290тди
колата е Е290тди
#2
Публикувано 28 октомври 2010 - 10:28
На право си си за маховик.Мисля че при твоята няма как да не е демферен/маховика/.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 28 октомври 2010 - 11:30
може и новия дето си го сложил да е боклук
може и при слагането да са изкривили диска
ама каквото и да е пак ще разглобяваш
може и при слагането да са изкривили диска
ама каквото и да е пак ще разглобяваш
#4
Публикувано 28 октомври 2010 - 11:47
Да най-добре е да се свали пак и да се огледа от професионалист.Тресенето при потегляне трябва да е от демпферен маховик.Ако се съсредоточиш върху помпите,после ще те накарат да смениш и маркуча и накрая сам ще установиш,че проблема не идва от там.(колата ти е 129кончета )
#5
Публикувано 28 октомври 2010 - 15:39
Да най-добре е да се свали пак и да се огледа от професионалист.Тресенето при потегляне трябва да е от демпферен маховик.Ако се съсредоточиш върху помпите,после ще те накарат да смениш и маркуча и накрая сам ще установиш,че проблема не идва от там.(колата ти е 129кончета )
Колега то в София много професионалисти се навъдиха,а накрая излиза, че само пари се хвърлят. Ходих в 2 сервиза и се допитах и до хора работещи в балкан стар,те ме посъветваха помпата горна да сменя и тампон на скоростите. А за колата е 169 коня,толкова я изкара на диното преди 2-3 годинки като я взимах(сменен ECU в германия,пускал съм я мойта с 300тд и бяхме врата до врата )
#6
Публикувано 28 октомври 2010 - 15:46
може и новия дето си го сложил да е боклук
може и при слагането да са изкривили диска
ама каквото и да е пак ще разглобяваш
Да маховика е демферен, но защо преди това не е правил проблеми а като смених съединителя и след 1-2 седмици се прецака , по скоро както колегата каза ,са сложили Закс маде ин турция. Знам ли но бая пари отидоха и ми дотегна да сменям каквото и да е. А за професионалист ако препоръчате човек който може да погледне ще съм благодарен. Имам канал на разположение,но сам ме е страх да свалям скорости, а и то кардан май се сваля...
Мерси
#7
Публикувано 28 октомври 2010 - 18:01
Значи виж сега ако искаш събери си мислите и опиши последователно проблема.Ако колата ти тресе при потегляне и чувстваш че сякаш съединителя приплъзва,проблема ти е в демпф.маховик.Помпите нямат нищо общо с притрисането.Не влизането на скорости обаче е друго нещо,има доста изписано по темата-чети.Проблема може да е дори и в самата скоростна кутия.Купувай само най-качествени помпи,защото е възможно в противен случай с новата помпа нещата да се влошат вместо да се подобрят,повярвай ми.
#8
Публикувано 28 октомври 2010 - 18:39
Четох доста колега и доста мнения на майстори събрах. Колата като загрее,примерно след 1 час каране, почва да тресе, при тръгване на 1ва или задна с нормална газ,с много или без газ не тресе,съединителя не приплъзва а имаш чувството, че двигателя ще изкочи, хълца ужасно, все едно няма никакво плъзгане със сиединителя. Проблема с трудното влизане на скорости пак идва след известно каране (отново около 1 час, според времето навън ,при по-топлп време почва да прави номера след 15-20 мин). Всичко сменено е уж с оригинални части,поръчах и маховика вече ,утре други ден ще го сменя и него. Притеснява ме само дали той ми е единствения проблем. Скоростната кутия я гледаха и ме увериха, че е ок. Говорил съм и с познат от балкан стар ако има проблем след смяна на маховика ,да я ръчкат и там. Моля се искрено товад да е края на тази одисея...
#9
Публикувано 28 октомври 2010 - 20:01
Не се хващай за помпите.Залагам на маховика /и за тресенето и за включването/Като свалите кутията всичко става ясно.Съединител менте деда дзам.Случва се ама да не мислите че има кой зна какво в един съединител.То даже вече и в феродовия диск няма пружинки.Когато се прецака демферния има вероятност от луфтовете да дебалансира и от там да идва проблема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 28 октомври 2010 - 23:02
Да има логика, дано си прав и само това да е поблема.Не се хващай за помпите.Залагам на маховика /и за тресенето и за включването/Като свалите кутията всичко става ясно.Съединител менте деда дзам.Случва се ама да не мислите че има кой зна какво в един съединител.То даже вече и в феродовия диск няма пружинки.Когато се прецака демферния има вероятност от луфтовете да дебалансира и от там да идва проблема.
Мерси на всички за мненията, събота следобяд ще стане ясно дали пролбема е напълно решен. Ще пиша да се похваля,надявам се...
#11
Публикувано 29 октомври 2010 - 12:29
Само за маховик си!Ако го беше покарал още малко щеше да тресе и когато потегляш с повече газ.Дано не са те заклали от към глезените,че като знам какви цени са...
#12
Публикувано 29 октомври 2010 - 16:07
Ама колегата говори,че проблемът се е появил след смяна на съединителя.Според мен има една много важна част от автомобила,която се казва "майстор" ,и от нея идват 99% от проблемите.Аз сменях съединител при един гаражен,където бил Цар на скоростните кутии на Бенц,пък накрая се оказа че и "спешъл туулс" няма за ремонта.В следствие скоростите не влизат мазно,а ако спра колата на първа,няма превключване освен ако не запаля и не тръгна пак на първа,затова и взех да използвам ръчната спирачка И леко тресене се получи,също като на колегата,когато потеглям на първа,но не е всеки път и се усеща ЗАСЕГА слабо.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#13
Публикувано 29 октомври 2010 - 19:58
Сервиза ,при който ще сменям маховика е специализиран за мерцедес,не е гаражен тип(и гаранция ще има). А за парите ,отдавна съм претръпнал и вече очаквам всичко, за четери месеца мн неща ремонтирах,помопа(550лв),ел стъкло задно(100лв),гърне(100лв),тампон двг(150), и съединител +маховик . Ма след 3 г нон стоп каране и около 80 хиляди км(главно градско) е що годе приемливо,като се има предвид,че не я пазя много. Стискайте палци утре всичко да е на 6
#14
Публикувано 29 октомври 2010 - 20:33
Когато се монтира нов съединител той е с по плътни данни и е по чувствителен към дребните луфтове породени от стажа на демферния маховик.Има си точни хлабини които са се променили от износванията и затова се получават такива неуредици.Ако майстора ви в кажи ми трябва да се смени и маховика предполагам че всички ще противят защото е скъп,пък после най добрия майстор ми прави колата пък нещо нея бива.В доста случаи предполагам че всичко е ок,но когато има проблем трябва да се види от къде е.Все пак не забравяйте че в по старите съединители пружинките бяха във феродовия диск,а се сега вече маховика върши тая работа.Под комплект съединител се разбира притискателен феродов и аксеален лагер,а за пълен комплект вече и демферен маховик.Да не карате автомобили преди 90г.,а и вижте им километрите.Живота на един диск е около 250 000км,на горе божа работа или зависимост от ситуациите на натоварване.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 30 октомври 2010 - 18:08
Колги отново проблеми, ма**а му стара. Отивам аз в сервиза и се оказа,че днес няма как да го сложат махивика. А сутринта като палих колата ,гледам че има проблем със свещите ,светна ми нагревателчето на таблото. Преди време пак светеше ,ма като застуде спира и си викам така и така имам майстори около мен, дай да сваля свещите и да видя ква е хавата. Пирвите 4 ок развиха се доста лесно, но на 5ия цилиндър мн се закучи,все едно е завита свеща на криво и се е преебала резбата. С жестоки напъни и едвам едвам върви. Аз развивам 2 оборота връщам един да не се скъса свеща, има ли нещо друго което може да се направи,спрей да се присне знам ли вече ???
А от първите 4 цилиндъра ,1 свещ запали само акто им пуснах 12в от акумулатора
А от първите 4 цилиндъра ,1 свещ запали само акто им пуснах 12в от акумулатора
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни