Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Голяма Консумация на ток при изключен двигателГоляма Консумация на ток при изключен двигател


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2011 - 00:27

И кво се оказа на края ? Знае ли се вече ...сподели, че ми е интересно, ако си открил от какво се яде акумолатора. :rolleyes:
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#17 nikiforovi

nikiforovi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:SOFIQ

Публикувано 25 декември 2014 - 12:56

и аз имах този проблем с консумацията 17 ампера оказа се нагревателя който се намира над стартера изолирах го и консумацията изчезна колата си работи перфекно

па бавно загрява но те почти всички коли имат този проблем с нагревателите и ауди и wv  и мерцедес


  • 0

#18 nikiforovi

nikiforovi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:SOFIQ

Публикувано 25 декември 2014 - 13:06


  • 0

#19 nikiforovi

nikiforovi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:SOFIQ

Публикувано 16 януари 2015 - 14:47

здравейте колеги моят мерцедес също имаше такъв проблем с голяма консумация при изключен двигател 17 ампера я измери с молтицет

 след което откачих нагревателя на двигателя за антифриза и се оправи изолирах го с две думи и сега вече нямам такъв проблем не съм измервал време за загряване

на двигателя но не намирам голяма разлика между преди и сега този реотан спомага но и харчи доста електричество което от своя страна натоварва алтернатора

може би ще го възтановя някой ден защото трудно се сменява но за сега ще го карам така :hailandkill


  • 0

#20 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 20 март 2018 - 19:37

Извинявам си, ме вадя стара тема, но имам сходен проблем:
Колата е 203 комби 200цди 122 коня 2005г.
Онзи ден от няма нищо акумулатора (варта на 1г) падна до 5 волта, реших, че е пробил клетка. Сложих друг и след 3 часа същата работа.
Днес измерих консумация с ампер клещи - 25.7 Ам.
Откачих плюса на генератора, релето на подгряващите свещи, авс-а, но без промяна.
Възможно ли е да е от ел. Перката или този нагревател има ли начин да се изолира без да сваля смукатела?
Къде другаде да търся виновен?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни