Колеги, имам малки проблеми с колата.
Общо взето електрониката казва, че всичко е ОК, но колата трудно пали, ако изобщо поиска, не може да се изфорсира над оборотите на компресора, все едно не стига налягане и общо взето не може да се кара. След като разглобих половината кола, вкл. и клапана за картерните газове и всичко по пътя, се върнах на първото нещо, което ми мина през ума (и вече бяхме тествали):
Помпа, горивен филтър (въпреки че го байпаснахме за пробата) или регулатор на рейката.
Ако някой има манометър, мога ли да го заема за вечерта.
Като изясня какъв е проблема ще напиша повече подробности и нормална тема от какво може да е.
Доста гаден проблем, остави ме на пътя най-неочаквано.
Спешно ми трябва Манометър да измеря налагянето на горивната рейка.
Започната от kdl, 15 сеп 2010 - 10:39:27
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 септември 2010 - 10:39
#2
Публикувано 15 септември 2010 - 18:05
Вместо да се ровиш на сляпо, защо не отидеш на диагностика?
#3
Публикувано 15 септември 2010 - 20:25
Защото имам диагностика и нямам проблеми в никой модул на колата.
Дори и бензиновата помпа не отчита грешка, но се оказа, че може да превърта в оста и да не вдига налягане.
Инжекторни времена, датчици, дросел, МАФ, циркулационната клапа, всичко е ОК.
Разглобихме половината мотор, но всичко е наред.
За мен остават 2 варианта:
помпа+ филтър+ клапан на рейката, понеже са механични.
или: датчик на колянов вал, вероятност <5%, тъй като няма да може да държи празен ход, но по закона на Мърфи не го изключвам.
=> единствения вариант да разбера дали е помпа или свързаните е да видя дали поддържа постоянно налягане в рейката.
Но мисля че намерих Стар + манометър и утре ще знам повече.
Дори и бензиновата помпа не отчита грешка, но се оказа, че може да превърта в оста и да не вдига налягане.
Инжекторни времена, датчици, дросел, МАФ, циркулационната клапа, всичко е ОК.
Разглобихме половината мотор, но всичко е наред.
За мен остават 2 варианта:
помпа+ филтър+ клапан на рейката, понеже са механични.
или: датчик на колянов вал, вероятност <5%, тъй като няма да може да държи празен ход, но по закона на Мърфи не го изключвам.
=> единствения вариант да разбера дали е помпа или свързаните е да видя дали поддържа постоянно налягане в рейката.
Но мисля че намерих Стар + манометър и утре ще знам повече.
#5
Публикувано 15 септември 2010 - 20:58
Благодаря братле, надявам се утре да е знам къде е проблема и да мога да я оправя до уикенда. Ако не се справим, ще ти пиша.
#6
Публикувано 01 януари 2012 - 14:36
Здравей колега оправи ли проблема?И на мен нещеше сутрин да пали,ходих на майстор смениха ми дат4ика на коляновия вал и сега пали,но пък забелаязвам че нямам смукач автоматичен .Паля колата когато е студена и вместо както преди оборотите да стоят на 1500 към 2,3 минути направо падат на 800 и ....тръгването е трудно,.МОже ли да са ми сменили здрав датчик?дали е от датчика?
LAS VEGAS
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни