Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Спешно ми трябва Манометър да измеря налагянето на горивната рейка.


  • Заключена тема Тази тема е заключена
5 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2010 - 10:39

Колеги, имам малки проблеми с колата.
Общо взето електрониката казва, че всичко е ОК, но колата трудно пали, ако изобщо поиска, не може да се изфорсира над оборотите на компресора, все едно не стига налягане и общо взето не може да се кара. След като разглобих половината кола, вкл. и клапана за картерните газове и всичко по пътя, се върнах на първото нещо, което ми мина през ума (и вече бяхме тествали):
Помпа, горивен филтър (въпреки че го байпаснахме за пробата) или регулатор на рейката.

Ако някой има манометър, мога ли да го заема за вечерта.
Като изясня какъв е проблема ще напиша повече подробности и нормална тема от какво може да е.
Доста гаден проблем, остави ме на пътя най-неочаквано.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 септември 2010 - 18:05

Вместо да се ровиш на сляпо, защо не отидеш на диагностика?
  • 0

logo-600-1002.png


#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2010 - 20:25

Защото имам диагностика и нямам проблеми в никой модул на колата.
Дори и бензиновата помпа не отчита грешка, но се оказа, че може да превърта в оста и да не вдига налягане.
Инжекторни времена, датчици, дросел, МАФ, циркулационната клапа, всичко е ОК.
Разглобихме половината мотор, но всичко е наред.

За мен остават 2 варианта:
помпа+ филтър+ клапан на рейката, понеже са механични.
или: датчик на колянов вал, вероятност <5%, тъй като няма да може да държи празен ход, но по закона на Мърфи не го изключвам.

=> единствения вариант да разбера дали е помпа или свързаните е да видя дали поддържа постоянно налягане в рейката.
Но мисля че намерих Стар + манометър и утре ще знам повече.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2010 - 20:44

Колега аз имам манометър , но съм от Благоевград . Ако ти трябва няма проблем ше помогна
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2010 - 20:58

Благодаря братле, надявам се утре да е знам къде е проблема и да мога да я оправя до уикенда. Ако не се справим, ще ти пиша.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 01 януари 2012 - 14:36

Здравей колега оправи ли проблема?И на мен нещеше сутрин да пали,ходих на майстор смениха ми дат4ика на коляновия вал и сега пали,но пък забелаязвам че нямам смукач автоматичен .Паля колата когато е студена и вместо както преди оборотите да стоят на 1500 към 2,3 минути направо падат на 800 и ....тръгването е трудно,.МОже ли да са ми сменили здрав датчик?дали е от датчика?
  • 0
LAS VEGAS




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни